Koop een elektrische AX ... Goed idee?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 17/12/14, 20:32

Citro schreef: Het was een vriend die hem heeft teruggevonden, ondanks zijn expertise, hij had veel werk om hem weer op de weg te krijgen, alle elektronica was defect...

Hij kreeg het niet terug.. Ik verkocht en bezorgde hem een ​​berlingo presse-papier bij de deur van zijn huis en dat MET VOLLEDIGE KENNIS VAN DE OORZAKEN...

Als deze vriend iets te claimen heeft over de transactie, aarzelt hij niet om contact met mij op te nemen ... Voor informatie als hij de transactie weer op de markt zet, vergat hij contact met mij op te nemen om de papieren te wijzigen en mij tegelijkertijd de betaling te betalen 300€ van het saldo van de transactie die ik in de wacht had gezet als er ook maar de geringste zorg was... Laat hem huilen, dat vind ik niet erg (en opnieuw gezien de 20 e-mails van informatie vóór de transactie) en de kennis van de vriend in kwestie in termen van SPECULATIE over EV's... Ik wil er zelfs één laten, twee zien, tranen voor hem... als ik in ruil daarvoor zijn professionele koers, zijn naam, die van zijn werkgever, zijn positie in deze baan, en een paar andere dingen die ik over hem weet...Zij die het weten...Die dag waren daar een paar getuigen...Hij had zelfs het lef om mij een bijna nieuwe saxofoon aan te bieden, misschien een tijdje geleden ... ik zou een idioot zijn... ik zou zijn "masure" zijn gaan verbranden, persoonlijk heb ik mijn voor- en achternaam al in hoofdletters bekendgemaakt op oliomobile om recht in mijn schoenen te staan ​​en openlijk mijn overtuigingen te tonen, het heeft me 15 jaar vooruitgang gekost .... Vraag je vriend of hij daardoor alleen zijn voornaam krijgt en dat sommige van de transacties die hij heeft gedaan twee weken voordat hij mijn berlingo kocht, hier en op worden onthuld forum ve... deze man is een van degenen die weten...

Ik poep ook, of je hebt het begrepen.... : Cheesy:
Sorry Citro als deze man echt een vriend van je is...Ik sla liever mijn saxofoon stuk dan dat ik met je in discussie blijf gaan...Zo vurig, gepassioneerd, gemotiveerd en constructief als ze maar kunnen zijn...

Destijds bezat deze man 99% van de vijf munten die te koop waren op leboncoin in de regio Bordeaux. Hij had 3 of 4 verschillende mobiele telefoonnummers...

Dat gezegd hebbende.. Hij is zeer bekwaam....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/12/14, 02:21

Dat is puur Macro met witte wijn, na: je moet het niet verwateren! : Cheesy: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 18/12/14, 09:25

Er zijn momenten (zelfs als leeftijd en levenservaring me helpen om geduld en diplomatie te winnen), waar woede me kietelt en ik weer ga leven... Het doet mij niets. De deal... Ik kan deze man maar beter volledig vergeten. maar ik heb de neiging om een ​​beetje te veel geheugen te hebben...Ik zou yoga moeten proberen...Of bedo..Witte wijn geeft me krampen in de kuiten en het is niet geweldig voor de sport die ik beoefen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16128
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 18/12/14, 13:18

Het verbaast me niet, er zijn een paar schurken op PSA EV's in de buurt van Bordeaux... zij profiteren van de volledige stopzetting van het PSA-netwerk en een vloot van HS EV's in het gebied.

ze sneden rechter en linker onderdelen en batterijen door om een ​​titine te maken die rolt met 2 of 3 wrakken. We moeten hun technische talenten en doorzettingsvermogen erkennen.

Ze zullen echter geen fortuin verdienen in deze niche, vooral als je de prijs ziet van oude rokers die veel minder kwetsbaar en veel veelzijdiger zijn... Persoonlijk heb ik geen tijd om daar plezier mee te hebben.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 18/12/14, 14:23

Het stoort mij om op dit register door te gaan, omdat u kritiek uit op mensen zonder wie u en ik geen toegang tot elektromobiliteit zouden hebben gehad. :?
Of het nu Jean-Marc was, die u van uw Berlingo heeft voorzien, Remundo, of de acteurs uit Bordeaux die ik ken, de meesten van hen hebben dit naar goeddunken van professionals gedaan. Ze spendeerden rijkelijk aan energie en tijd, dus het is logisch dat ze hun account vinden...
Door dit te doen hebben ze de collectieve kennis van deze voertuigen gekoesterd en grotendeels meegewerkt aan de ontwikkeling ervan forum vehicleselectrique.fr : Arrowl:

Ik kocht mijn eerste 106 bij een professional die in heel Europa werd erkend vanwege zijn vriendelijkheid en eerlijkheid. Het schokt me om valse beschuldigingen over hem te lezen, zoals "hij heeft batterijen die uit de vrachtwagen zijn gevallen".

Ik begrijp de term "redactie" niet precies bij het opnieuw in elkaar zetten van een voertuig uit 3 wrakken, het is een realiteit voor deze professionals, net als voor amateurs in de restauratie van oude voertuigen...
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 18/12/14, 14:34

Als je het hebt over een in goede orde verklaarde professional. We hebben het niet over dezelfde persoon. Ik heb mijn berlingo doorverkocht en afgeleverd bij een particulier.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16128
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 18/12/14, 14:46

Wat Jean Marc betreft, hij werkt in Lyon. :P

je ziet de man aan wie Macro verkocht heeft, het lijkt erop dat hij niet de verwachte toeslag betaalt in het geval dat het voertuig weer werkt, als ik het goed heb begrepen... nou, deze verkoop lijkt mij een beetje subtiel ... ik zou niet willen dat Macro opnieuw maagproblemen krijgt. :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 18/12/14, 14:52

Ik verwees naar een professional met een winkel en een etalage, maar ook naar professionals (Lyonnais en Bordeaux) met verschillende activiteiten, waaronder een passieactiviteit voor het opnieuw in bedrijf nemen van elektrische voertuigen van de eerste generatie die onder verschillende statussen zijn aangegeven, zoals "auto-ondernemers".
Deze mensen werken vaak vanuit huis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16128
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 18/12/14, 14:54

Vui, het is Citro, we hebben hier geen professional beschuldigd, wees zen. : Idee:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 18/12/14, 15:05

Ik heb een behoorlijk sterke maag... En het saldo van de verkoop als hij problemen had met het voertuig en nou, hij hoefde me alleen maar op de hoogte te houden, we hadden op zijn minst kunnen bespreken (de transactie annuleren en teruggaan op zoek naar het presse-papier zou kosten hebben gekost mij veel meer) .. Ik kon niet weten wat deze machine aan halfgeleiders had, omdat ik er persoonlijk nooit de minste spanning op had toegepast, de sagem zat in het lichaam en er was geen 12V-batterij ... Wat mij stoort het meest is dat als dit voertuig vandaag rijdt, de grijze kaart op mijn naam moet zijn gemaakt (al was het maar voor een paar minuten), dus er moeten ergens vervalsingen van handtekeningen zijn geweest.
Maar goed, dat is verleden tijd...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten