Probleem met het downloaden van video op de 'blauwe auto'

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
gekke kikker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/05/06, 12:04

Probleem met het downloaden van video op de 'blauwe auto'

par gekke kikker » 05/05/06, 12:12

Hallo. alsjeblieft, hoe kan ik het rapport over de blauwe auto downloaden (M6Turbo-show). Dit zou moeten werken aangezien ik geregistreerd ben en lid ben van deze forum.bedankt voor je hulp.a+
vriendelijk.

https://www.econologie.com/la-blue-car-l ... -3642.html
0 x
gekke kikker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/05/06, 12:04

par gekke kikker » 06/05/06, 11:12

:onheil: Hallo, alsjeblieft, niemand heeft het antwoord op mijn probleem. Kan iemand het voor mij downloaden, omdat het bij het invoeren van mijn gebruikersnaam of mijn e-mailadres en mijn wachtwoord niet werkt?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 06/05/06, 11:17

Het zou goed zijn als je enkele pagina's leest voordat je boos wordt... https://www.econologie.com/comment-etre- ... logie.html

:|

Vooral omdat op alle pagina's van de forum Ik heb hierboven gezet:

"Houd er rekening mee dat registratie als lid van de forum is onafhankelijk van die van de leden van de site"
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 12: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
gekke kikker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/05/06, 12:04

par gekke kikker » 06/05/06, 11:20

Hallo, ik heb mijn e-mail al aan de nieuwsbrief gegeven en geschreven en het werkt nog steeds niet. Het minste wat we kunnen zeggen is dat deze site en deze forum Ik heb een zeer ingewikkelde operatie... :P
Het is goed, heb ik ontdekt, maar het is niet eenvoudig...
Met de naam econology wachtwoord van de nieuwsbrief werkt het nog steeds niet, er zit ergens een blokkade...
a+
amicalement
Dernière édition par gekke kikker de 06 / 05 / 06, 11: 46, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 06/05/06, 11:38

Er is niets ingewikkelds, neem gewoon de tijd om een ​​beetje te lezen...

Om samen te vatten:

1) er staat een inscriptie op forum

2) er is een abonnement op de nieuwsbrief om lid te zijn van de site en toegang te krijgen tot beveiligde downloads.

Deze 2 registraties zijn ONAFHANKELIJK en GRATIS.

Je zou hetzelfde kunnen doen als ik je iets had gevraagd om je te registreren als lid van de site... (veel sites vragen om het deuntje voor minder dan dat!!) maar eerlijk gezegd is het een stomme en gratis grap!
0 x
gekke kikker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/05/06, 12:04

par gekke kikker » 06/05/06, 11:45

Ik lach niet, ik vraag om uitleg, dat is alles ... :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 06/05/06, 11:57

Nou, als je je tweede bericht schrijft, beginnend met :onheil: Ik denk dat het meer is dan vragen om uitleg...
0 x
gekke kikker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/05/06, 12:04

par gekke kikker » 06/05/06, 13:17

Als je de emoticons als uitdrukkingen neemt die ernstige emoties van elk lid uitdrukken, dan ... Ik denk dat een persoon hier niet gelukkig mee is forum, zal ze eerder grove en vulgaire woorden gebruiken, en vooral geen beleefde uitdrukkingen gebruiken (wat bij mij niet het geval is).a+
amicalement : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 06/05/06, 13:56

Nou, emoticons zijn precies daarvoor gemaakt: om een ​​gevoel uit te drukken... vandaar hun naam... Het is vrij moeilijk om een ​​gevoel of stemming anders schriftelijk uit te drukken...

Als nieuw lid zou je het gebruik van beledigingen missen (een kinderachtige persoonlijkheid onthullen: "Ik ben niet gelukkig, dat wil ik")...in dit geval is er maar één remedie: het kruisje rechtsboven in je verkenner raam...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

par Misterloxo » 06/05/06, 14:21

Ik heb net geprobeerd:

inloggen: econologie
pas: die van de nieuwsbrief

het werkt perfect :schok:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten