Probleem met afspelen van video [Opgelost]

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

Probleem met afspelen van video [Opgelost]




par to_pal2003 » 11/05/06, 20:05

goedenavond, ik kan de video die is gereserveerd voor menbres niet lezen, want als ik op de video klik, wordt er een nieuwe webpagina geopend en verschijnen er veel bizzre-tekens

is het serieus?

PAT
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/05/06, 20:42

Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord ... Met welke video is het goed en je doet er goed aan "het doel op te slaan als"?
0 x
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

probleem met afspelen van video




par to_pal2003 » 11/05/06, 21:05

goedenavond CHRISTOPHE

Ik ga naar het gedeelte DOWNLOADEN

vervolgens in Gereserveerd voor leden

dan ga ik op video: De energie van het vacuüm: Nikola Tesla

ik klik erop

en nadat ik klik op de tekening van de harde schijf met de kleine rode pijl die een nieuwe webpagina opent met de carateres bizzare

als ik met de rechtermuisknop op OPSLAAN ALS en grijs wordt weergegeven, OPSLAAN ik alleen het BEELD ALS dat actief is

enig idee?

PAT
0 x
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

probleem met afspelen van video




par to_pal2003 » 11/05/06, 21:10

Ik ben het vergeten, tussen het moment dat ik klik op het moment dat ik op de bizzare-pagina aankom typ ik mijn ledenwachtwoord, hier is de link van de pagina waarop ik val
https://www.econologie.com/file/restrict ... _Tesla.avi

PAT
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: probleem met afspelen van video




par Christophe » 11/05/06, 21:16

to_pal2003 schreef:Ik ben het vergeten, tussen het moment dat ik klik op het moment dat ik op de bizzare-pagina aankom typ ik mijn ledenwachtwoord, hier is de link van de pagina waarop ik val
https://www.econologie.com/file/restrict ... _Tesla.avi


Deze link is goed en bevat de video die u zoekt, als u het juiste wachtwoord hebt, is er logischerwijs geen probleem ... Ik heb het zonder probleem van mijn pc gedownload ... Ik begrijp het probleem niet ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

probleem met afspelen van video




par to_pal2003 » 11/05/06, 21:49

Goedenavond, eigenlijk wanneer ik de links in een ander venster kopieer, werkt het, maar niet van het kleine logo met de rode pijl

mysterie

merci

PAT
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/05/06, 22:26

Als je een klein logo zegt, is dat het Beeld ?

Zo ja, blijkbaar werkt het zonder PB thuis ... Ik heb het net getest met hetzelfde bestand ... Zo mysterieus als je zegt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

probleem met afspelen van video




par to_pal2003 » 12/05/06, 18:44

goedenavond, CHRISTOPHE

ja dat is goed met dit kleine logo waar ik het over had

het kan een beveiliging van de SP2 zijn, maar dat maakt niet uit, want elke keer dat ik het adres in een ander venster kopieerde en het meeste probleem

niet bal

PAT
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten