Ernstig probleem met de server

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 29/08/06, 09:24

denis schreef:Ik heb net gemerkt dat je je moet registreren elke keer dat je een onderwerp beantwoordt, misschien normaal? :schok:


Door de verandering van server is de automatische verbinding verbroken. Vink de volgende keer dat u inlogt het vakje "Onthoud mij" opnieuw aan en u zult het probleem niet langer hebben.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 29/08/06, 09:28

Hallo,
Oef!, ik heb de site net gevonden forum, elke keer dat ik mijn "favorieten" probeerde, werd ik doorgestuurd. :schok: :onheil:
Gelukkig had ik een artikel opgeslagen waarmee ik de .com-site opnieuw kon openen forums. : Mrgreen:
Weer goed gedaan, geweldig werk.
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 29/08/06, 09:47

Ik weet de exacte reden voor de crash niet...Alleen een nauwgezette analyse van de toegangslogboeken zal het mogelijk maken...een goede analyseweek!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 29/08/06, 09:50

Vanochtend opnieuw geprobeerd: de e-mails van @econologie.com komen nog steeds niet door, dezelfde melding "Het berichtensysteem kon dit bericht niet bezorgen, maar heeft geen specifieke reden gemeld"
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 29/08/06, 10:05

1) Voor e-mails Bij mij werkt het (van hotmail, gmail en uiteraard intern)... zit jij toevallig niet bij wanadoo?

2) Winkel is weer volledig operationeel: https://www.econologie.com/shop/

Sommige aankopen van vaste klanten die verslaafd zijn aan deze site/forums zou ons helpen de onverwachte kosten van de nieuwe server te compenseren...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 29/08/06, 10:22

Christophe schreef:1) Voor e-mails Bij mij werkt het (van hotmail, gmail en uiteraard intern)... zit jij toevallig niet bij wanadoo?


Nee, niet a priori, ik sta achter een bedrijfsproxy. Ik zal het opnieuw proberen...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 29/08/06, 10:24

Targol schreef:Nee, niet a priori, ik sta achter een bedrijfsproxy. Ik zal het opnieuw proberen...


We zullen ons zorgen moeten maken als het over 48 uur nog steeds niet werkt....niet eerder!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 29/08/06, 10:38

Christophe schreef:Sommige aankopen van vaste klanten die verslaafd zijn aan deze site/forums zou ons helpen de onverwachte kosten van de nieuwe server te compenseren...


Kom op, ik heb twee T-shirts voor je gekregen als eerbetoon aan je toewijding aan de zaak : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 29/08/06, 10:58

Targol schreef:Kom op, ik heb twee T-shirts voor je gekregen als eerbetoon aan je toewijding aan de zaak : Mrgreen:


Bestelling ontvangen :)
Bovendien heb je, aangezien je (iets meer dan 300 berichten) hebt, recht op 1 gratis T-shirt, geluksvogel :)

Belangrijke info: Het herschrijven van pagina's is opgelost!
Normaal gesproken werken alle pagina's op de site!

Als je dode links zou kunnen opsporen, zoals met forum Dat zou fijn zijn ! Dankjewel.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 29/08/06, 11:01

Christophe schreef:
Targol schreef:Kom op, ik heb twee T-shirts voor je gekregen als eerbetoon aan je toewijding aan de zaak : Mrgreen:


Bestelling ontvangen :)
Bovendien heb je, aangezien je (iets meer dan 300 berichten) hebt, recht op 1 gratis T-shirt, geluksvogel :)


Ahhh ja, dat klopt, ik was het helemaal vergeten. Het moet gezegd worden dat toen je over dit aanbod sprak, ik zo ver verwijderd was van de 300 berichten dat ik er niet aan dacht.

Als ze econologie op het werk niet kenden, met 3 T-shirts, krijgen ze een geneesmiddel!!! : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten