Ernstig probleem met de server

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 28/08/06, 15:58

hier zijn de dode links die ik heb ontdekt:
  • de link naar "Mijn profiel" in de header geeft ons een leuk

    Code: kiezen

    Parse error: syntax error, unexpected '.' in
  • op dezelfde plaats balanceert de link "NewsLetters" een niet minder esthetische

    Code: kiezen

    Error


dat is alles wat ik tot nu toe heb gezien.
Voor de e-mail wil ik u er een sturen, maar naar welk adres? dezelfde die de antwoordmeldingen verzendt?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79354
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 28/08/06, 16:07

Bedankt Targol Ik kijk meteen naar de 1), ik had dit probleem nog niet gezien.

Voor 2) is dit normaal en dit zal automatisch worden opgelost met het beheer van het herschrijven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79354
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 28/08/06, 16:14

Targol schreef:hier zijn de dode links die ik heb ontdekt:
[lijst] [*] de link naar "Mijn profiel" in de header geeft ons een leuke

Code: kiezen

Parse error: syntax error, unexpected '.' in



Gerepareerd!

Voor de mail kun je webmaster @ christophe @ en mailing @ proberen (in kopie in dezelfde mail niet de moeite waard om 3 verschillende mails te doen)

Merci.

In uitvoering: dead link management gerelateerd aan herschrijven ... het kan even duren.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 28/08/06, 16:27

Christophe schreef:Voor de mail kun je webmaster @ christophe @ en mailing @ proberen (in kopie in dezelfde mail niet de moeite waard om 3 verschillende mails te doen)

Merci.


Het is niet overtuigend:

Code: kiezen

Impossible de contacter le(s) destinataire(s) suivant(s) :

      christophe@econologie.com le 28/08/2006 15:21
            Le système de messagerie n'a pas pu remettre ce message mais n'a pas signalé de raison particulière. Vérifiez l'adresse du destinataire et réessayez d'envoyer le message. Dans le cas d'un nouvel échec, contactez votre administrateur système.
            < seltanin.lectra.com #5.0.0 X-Microsoft-SMTPSVC-5-0-3248-3139-; host    iris1.directnic.com[69.46.238.251] said: 550 5.7.1 No such recipient; will    not relay (in reply to RCPT TO command)>

      mailing@econologie.com le 28/08/2006 15:21
            Le système de messagerie n'a pas pu remettre ce message mais n'a pas signalé de raison particulière. Vérifiez l'adresse du destinataire et réessayez d'envoyer le message. Dans le cas d'un nouvel échec, contactez votre administrateur système.
            < seltanin.lectra.com #5.0.0 X-Microsoft-SMTPSVC-5-0-3248-3139-; host    iris1.directnic.com[69.46.238.251] said: 550 5.7.1 No such recipient; will    not relay (in reply to RCPT TO command)>

      webmaster@econologie.com le 28/08/2006 15:21
            Le système de messagerie n'a pas pu remettre ce message mais n'a pas signalé de raison particulière. Vérifiez l'adresse du destinataire et réessayez d'envoyer le message. Dans le cas d'un nouvel échec, contactez votre administrateur système.
            < seltanin.lectra.com #5.0.0 X-Microsoft-SMTPSVC-5-0-3248-3139-; host    iris1.directnic.com[69.46.238.251] said: 550 5.7.1 No such recipient; will    not relay (in reply to RCPT TO command)>
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79354
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 28/08/06, 16:33

Ok bedankt voor de e-mails, we zullen nog even moeten wachten voordat de .com overal goed verspreid wordt.

Ik denk dat de mailservers de laatste zijn die worden bijgewerkt.

Uitgevoerde werkzaamheden: operationele "fout" -pagina's
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79354
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 28/08/06, 18:57

Nog bezig: dead link management (site, forum, winkel en directory) gerelateerd aan herschrijven, er is iets dat ik niet begrijp dat ik 's avonds hoop op te lossen

Proef bezig: Ik test momenteel (gedurende 5 minuten) de mogelijkheden om de nieuwe server te laden (minder krachtig dan de oude in theorie) als je een fout hebt (bijvoorbeeld max sql-verbinding) tijdens het browsen op de site, de forum of de winkel, laat het me hier weten.

dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

par ik Citro » 28/08/06, 21:08

:? Net als de anderen maakte ik me zorgen, maar ik zag dat de site van christine ook was gecrasht ... dus verwierp ik de hyphothesis van het complot.

Weet je wat? utopiatech ook geplant, een beest geschiedenis van vernieuwing van de domeinnaam. Jean Marc Moreau schreef me dat hij druk bezig is de snelheid te herstellen ... Ik kan de hete kloven al zien die verdwaald raken in vermoedens ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79354
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 28/08/06, 22:36

Citro schreef::? Net als de anderen maakte ik me zorgen, maar ik zag dat de site van christine ook was gecrasht ... dus verwierp ik de hyphothesis van het complot.


Ach ja? we wisten niet dat hij geplant had ...:schok: Het bevindt zich echter op dezelfde server als Kyot-Home, die blijkbaar geen problemen had ...

Citro schreef: Weet je wat? utopiatech ook geplant, een beest geschiedenis van vernieuwing van de domeinnaam. Jean Marc Moreau schreef me dat hij druk bezig is de snelheid te herstellen ... Ik kan de hete kloven al zien die verdwaald raken in vermoedens ...


Pffff Ik denk dat het niet vergeten van vernieuwing hetzelfde niveau is als de brandstofuitval in de auto ...

Nou, de INSEE.fr website is weer op ... nou, dus het is echt de periode ...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

par denis » 29/08/06, 08:07

hallo allemaal, bravo christophe voor de klus !! , Ik geloofde ook dat "ZIJ" de site hadden gecensureerd! opluchting
blij om econologie te vinden, de reden voor de crash ?? (een schot van de DST :? : Lol: )
de link van de mail, stuurde me op de foutpagina en vervolgens gisteren op een Engelstalige zoekmachine !!! vergelijkbare geschiedenis : Cry:
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

par denis » 29/08/06, 08:34

Ik heb net gemerkt dat je je moet registreren elke keer dat je een onderwerp beantwoordt, misschien normaal? :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten