Presentatie van forum, "nieuwe bestanden" frame

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/06/10, 15:07

Ralala maakt altijd ruzie ... Ik zal testen, maar ja ... Als ik naar beneden ga, zal het meer leesonderwerpen genereren.

De zoekfunctie is hier ook toegankelijk:

Beeld

Wie wijst erop https://www.econologie.com/forums/search.php

Eerlijk gezegd nog steeds in 800 X 600 in 2010 ca me hole ...99% van sites is niet langer bruikbaar in deze resolutie... behalve dat ik niet weet hoe degenen die nog steeds in 800 X 600 bezig zijn om het te lezen forum zonder gek te worden aangezien je constant met de "horizontale lift" moet spelen (zo heet het denk ik) ... :| :|

Een 19 inch LCD van merk AC kost 100 € en verbruikt minder dan een CRT en stoot minder magnetische velden uit ...

M'enfin ... ik dwing niet om te kopen, nee maar! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 15:44

Rationeler, zou het niet voldoende zijn om de functie van te verplaatsen "zoeken" aan de andere kant => ofwel aan de linkermarge (in plaats van de rechtermarge zoals momenteel ...)

Omdat ik bang ben dat dingen opnieuw op deze pagina erg van streek zijn ... anderen zullen destabiliseren ... (op andere configuratie, in andere gebruikers) ... en dit alleen om te behagen "EEN" gele kanaries : Mrgreen: die waarschijnlijk in een gastronomisch gerecht zal eindigen in de juiste rubriek ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Na al deze functies is het belangrijk, in een site als deze!

(Ook thuis bij OSX en FireFox, het blok: "Nieuwe bestanden"-"Nieuwe artikelen", interfereer niet met de aanval in het veld "Zoeken" het is juist bij de ondergrens) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 16:22

re

c moa ki è gevraagd mei c pa voor moa

de mexapere silage

het is juist bij de ondergrens) ...
nou ja het is aan de ondergrens

Christophe veranderde de positie van het frame al eerder, het was verlaagde 40 pixels maar ook dat had je niet gezien, je reflectie gezien
Dernière édition par coucou789456 de 06 / 06 / 10, 12: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/06/10, 20:26

merci

voor mij is het goed ... het verbergt alleen het einde van het laatste onderwerp wanneer ik niet verbonden ben, maar het is genoeg dat ik verbinding maak om gelukkig te zijn

het verbergt de zoekopdracht niet, alles is goed voor mij! Ik zal de econologie niet classificeren in de categorie van websites die me dwingen de resolutie te verhogen

maar het is niet alleen mij: is het goed om de helft van de lijst met nieuwe berichten voor bezoekers op een klein scherm te blokkeren?

Ik zou willen zeggen dat het frame van de te downloaden bestanden niet moet worden toegevoegd, maar op de pagina moet worden geïntegreerd

het is gedupliceerd tussen de bovenkant en onderkant stoor me niet: het is altijd de top die als eerste wordt gezien
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 04/06/10, 21:13

chatelot16 schreef:Ik vind het niet leuk om te zeggen
(gebruik dezelfde spelling als Christophe)

het is gedupliceerd tussen de bovenkant en onderkant stoor me niet: het is altijd de top die als eerste wordt gezien

Ja, maar nu is het in drievoud door te klikken op het gele vierkantje (nieuwigheden van de site), dat ook verborgen kan zijn, in de rechterbovenhoek, in kleine resolutie ...
:D

RSS verdwenen?
(Ik gebruik het niet ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 21:23

coucou789456 schreef:c moa ki è gevraagd mei c pa voor moa

Ik zei ook dat ik lang naar Françoise Dolto ging kijken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/06/10, 21:39

gegyx schreef:
chatelot16 schreef:Ik vind het niet leuk om te zeggen
(gebruik dezelfde spelling als Christophe)


ja toen ik dat schreef leek het niet erg veilig, maar ik vond het niet beter

op een andere computer met een groter scherm is er ook een spelling, maar die is er niet en je moet het doen zonder ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/06/10, 21:42

de gele vierkante stroom rss: het zal nodig zijn uit te leggen omdat ik naar wikipedia ging: het gebrabbel zorgde ervoor dat ik het haar op het hoofd zette!

toch is het vaak wikipedia die me op het grote principe verlichten, maar het is zwart licht ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 21:58

welterusten chatelot16

we zijn eindelijk tot een compromis gekomen, we zullen doen met, voor nadelen, je vindt niet dat sommige zijn chiedoor hun manier van spreken, geweldige lesgever zoals altijd.

er is maar één ding dat ze weten te doen: spreken en kritiseren, diegenen drijven die proberen hen uit te dagen ... doe niet de moeite om ze iets te vertellen, ze hebben een antwoord op alles.

het doet me denken aan een boodschap die ik had geschreven over een andere ecoloog die ons met zijn morele lessen verbood.

https://www.econologie.com/forums/post161682.html#161682

er was een klein berichtje van 1 verborgen in de post, er is nog steeds, behalve dat ik het laatste woord heb verwijderd en vervangen door punten, de onderstreepte letters in de tekst moeten in de plaats van de punten worden geplaatst, c is een klein spelletje

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/06/10, 22:04

chatelot16 schreef:het zal nodig zijn uit te leggen omdat ik wikipedia ging bezoeken: het gebrabbel deed me het haar op het hoofd zetten!

toch is het vaak wikipedia die me op het grote principe verlichten, maar het is zwart licht ...


Nog niet zo moeilijk om te gebruiken, gezien op https://www.econologie.com/abonnement-pa ... -3672.html

Hoe een RSS-feed gebruiken?

# Gebruik van hulpmiddelen op het web, voorbeelden:
Netvibes, Google, Yahoo, MSN, LaMooche ...

# Op uw computer: enkele voorbeelden van gratis software
- Windows voor Vista: RSSOwl of RSSReader.
- Windows Vista: een RSS-lezer is inbegrepen.
-MacOSX: SlashDot
- Linux: stro bijvoorbeeld
- etc etc ...


Klik voor koppelingen op de link ... https://www.econologie.com/abonnement-pa ... -3672.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten