Maak uw avatar!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Maak uw avatar!




par Christophe » 06/02/16, 23:50

Over het oude forum, Ik heb ervoor gezorgd dat voor degenen die geen avatar hebben, niets wordt weergegeven. Ik zou hier niet dezelfde manipulatie uitvoeren.

Er zijn 4 methoden om je avatars te kiezen (externe link, gravatar, interne galerijen en uploaden met formaat wijzigen en inlijsten alstublieft), waardoor je veel keuze hebt :)

Dit zal vriendelijker zijn dan welk vraagteken dan ook voor leden die er geen hebben.

Bedankt, het kost je maar 5 minuten (iets meer als je naar een idee moet zoeken, maar hey...)

Daarom heb ik mijn handtekening (tijdelijk) gewijzigd
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par chatelot16 » 07/02/16, 00:30

Ik ga er een plaatsen waar je blij van wordt, om meerdere vraagtekens te voorkomen

maar in principe hou ik er niet van om een ​​avatar op te leggen, om de toegang tot nieuwe mensen te vergemakkelijken, om niet te geloven dat het essentieel is om een ​​goed imago te hebben... waar het om gaat is dat nieuwe mensen kunnen deelnemen en kunnen brengen wat ze brengen

bij de we_universal-stijl heb je gedaan wat nodig was, zodat de avatar niet essentieel is. Waarom doe je dat dan niet ook bij de andere stijlen?

en om niet dood te gaan, wat heb je daarvoor gedaan in de wij-universele stijl? Is het ingewikkeld? of is het niet op alle stijlen beschikbaar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par Obamot » 07/02/16, 00:32

En voor mij heb ik het verwijderd, ik vind het vraagteken leuk als avatar: na!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par Christophe » 07/02/16, 00:33

Nee, het is niet ingewikkeld...maar in web 2.0 is het helemaal niet participatief...een avatar plaatsen is net iets gezelliger...Dat is alles!

Ben ik verkeerd?

Bovendien herken je met een avatar de deelnemers sneller (mits ze niet te vaak veranderen natuurlijk...ik heb net de mijne veranderd die was sinds uh...2006 niet meer veranderd?)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par Christophe » 07/02/16, 00:34

Obamot schreef:En voor mij heb ik het verwijderd, ik vind het vraagteken leuk als avatar: na!


Geen zorgen, maar neem dan niet hetzelfde punt als de anderen : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par chatelot16 » 07/02/16, 01:07

jouw E als avatar doet je misschien denken aan econologie... voor mij doet het me denken aan de euro... een beetje alsof iemand $ in avatar heeft gezet

let dus op... een avatar kun je op verschillende manieren zien

Ik gaf de voorkeur aan je oude avatar... dat wisten we!

de favicon van de econologiesite wisten we ook: een favicon moet eenvoudiger zijn dan een avatar... een uitvergrote favicon om een ​​avatar te maken is net zo simplistisch als het vraagteken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par Christophe » 07/02/16, 01:34

Oké chaletlot

Maar het is juist deze avatar/afbeelding die aan de oorsprong ligt van de huidige favicon!

Ja, het lijkt op €...maar veel E lijkt op €...lol

Oké, ik zal iets leukers vinden!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par chatelot16 » 13/02/16, 19:38

Ik zie dat je weer je oude avatar hebt! degene die we kenden!

Ik heb er een... allemaal vuur, alle vlammen... ervaring op plaatbranders gezet

Ik heb een aantal foto's gemaakt en het is echt leuk, de rare vormen die een vlam kan aannemen! een echte geest!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par Christophe » 14/02/16, 14:43

chatelot16 schreef:Ik heb een aantal foto's gemaakt en het is echt leuk, de rare vormen die een vlam kan aannemen! een echte geest!


Ja, vuur is als stromend water: het globale beeld is altijd hetzelfde, maar het exacte beeld is nooit hetzelfde...

Misschien kijkt de menselijke geest daarom graag naar een strand of een prachtig vuur!

In beide gevallen kalmeert het...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Maak alsjeblieft een avatar!




par Macro » 18/02/16, 11:18

Ik wil deze ...
tumblr_mcvp0xYQXR1rc7o3ro1_500.png
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 205-gasten