Nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 30/11/15, 20:49

Wat ik handig zou vinden:
- voorbeeld opnieuw instellen
- wanneer u antwoordt, geeft u het onderwerp weer in het vak "plaats een antwoord".
- sorteer op de indexpagina de forums volgens de datum van het laatste bericht, de meest recente bovenaan
- dat "zie zijn berichten" de lijst met zijn berichten weergeeft, gesorteerd op datum (de meest recente bovenaan) in plaats van de lijst met forum waar ze zijn, met een link naar de forum correspondent
- dat de bijnamen van de auteurs aan de linkerkant van de berichten een link naar hun ledenpagina hebben
- mogelijkheid om externe video's op te nemen, zoals we doen voor afbeeldingen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 30/11/15, 23:53

Ok genoteerd, ik zal zien wat ik kan doen...bedankt!

Ps: flytox, sommige functies die je vraagt, zijn hier al aanwezig, toch??
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 01/12/15, 00:30

Nog een truc die leuk zou zijn, voor onderwerpen van meer dan één pagina: dat het laatste bericht van een pagina bovenaan de volgende pagina wordt opgenomen.

Plus de mogelijkheid om een ​​onderwerp op één pagina weer te geven als het bijvoorbeeld niet drie keer zo lang is als een standaardpagina.

Niets bijzonders, ongetwijfeld! :D
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 01/12/15, 00:57

Ah! En een korte vraag: waarom verschijnt Obamot niet in de rubriek "Wie is online?"
Dus wat is het punt?
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET

"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/12/15, 13:50

Er is (was) nee van belang (voorgesteld door Christophe) en vervolgens gelaten zoals het is.

Zichtbaarheid gereactiveerd.

En jij bent "zichtbaar", wat zou het punt zijn? Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/12/15, 22:59

Oké, highfly-verslaafde opgemerkt! Wat betreft het weergeven van een pagina voor een heel onderwerp, ik weet niet zeker of dat goed is: omdat sommige onderwerpen goed voorzien zijn van lange antwoorden, riskeert u "zware" pagina's te maken...

Anders bevindt Obamot (net als anderen...) zich in de "onzichtbare" modus, het is configureerbaar op het profiel van elk lid...

Eh, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik hem dit heb voorgesteld...Waarom zou ik dat eigenlijk hebben gedaan??? :schok:

Ah belangrijk: ik zal de forum over de nieuwste versie van phpBB, d.w.z. phpBB3.1, kunt u hier testen: https://www.phpbb.com/demo/

Hier is de lijst met beschikbare extensies: https://www.phpbb.com/customise/db/extensions-36

Dit geeft misschien wat ideeën??

Op het niveau van maatwerk is het momenteel vrij beperkt omdat 3.1 de modules totaal anders beheert dan 3.0 (dit zijn nu "extensies" die de oude aanpassingsmodules incompatibel maken...).

Bovendien hadden ze 3.1 een 4.0 kunnen noemen, gezien de grote verschillen tussen deze 2 versies...
Dernière édition par Christophe de 01 / 12 / 15, 23: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/12/15, 23:05

1) Ik ben perfect in de "zichtbare" modus, anders moet het een bug zijn. Anders zou je deze vraag aan Exnihiloest kunnen stellen, ja.

2) Het is lang geleden, om te voorkomen dat je lastiggevallen wordt ^^

3) Heb ik een beter geheugen dan jij, dan kan ik je herinneren aan andere dingen die je bent vergeten : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 01 / 12 / 15, 23: 08, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/12/15, 23:07

Ja, mijn falende geheugen, dat moet het zijn :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/12/15, 23:09

Omdat je het mij niet letterlijk hebt verteld, moet ik het spoor van het bericht hebben. Wacht, ik zal kijken... ^^

En jij, ben jij misschien in de "zichtbare" modus? Beeld Beeld
Dernière édition par Obamot de 01 / 12 / 15, 23: 12, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/12/15, 23:12

Het maakt ons weinig uit, nietwaar? Het is het verleden... het is de toekomst die telt, nietwaar?

Hier is een samenvatting van de kenmerken en voordelen van phpBB3.1: https://www.phpbb.com/about/launch/

Als alles goed gaat en het tegen die tijd lukt om te doen wat ik wil, plan ik de migratie, laten we zeggen, binnen 10 dagen.

Voor jou verandert er niets... je hoeft alleen maar een keer te verhuizen... Ik heb al geprobeerd de database te importeren en het werkt prima :)

Ik moet dus nog:
a) het herschrijven van URL's beheren
b) zoek de extensies die goed passen
c) Beheers het beheerderspaneel
d) installeer de lay-out die goed gaat (niet te ver hiervandaan)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten