Optimalisatie van forums: nieuw Terug naar boven

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 20/03/07, 14:28

Cuicui schreef:
Christophe schreef:
Cuicui schreef:Wat als je in de blauwe band 'recente berichten' hebt vervangen door 'laatste 25 berichten'? We zouden beter weten wat we kunnen verwachten.

Ik dacht erover na, maar deed het niet om je niet te veel veranderingen tegelijk te laten ondergaan : Wink:

Waarom niet proberen ? Het zou de verliezers van mijn soort helpen hun weg te vinden.


Um...is uw opmerking nog steeds geldig, zelfs nadat u de LAATSTE 25 op de index heeft gezet ( https://www.econologie.com/forums/ )?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 20/03/07, 15:20

Bedankt chef-kok. Ik vind het heel leuk. Wat vinden anderen?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 20/03/07, 16:44

Cuicui schreef:Bedankt chef-kok. Ik vind het heel leuk. Wat vinden anderen?


Het is duidelijker. Ik ben voor.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/03/07, 17:10

Ja, het is beter; Je hoeft niet een half uur terug te gaan : Lol:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/03/07, 23:52

Christopher zei:

olifant schreef:
Er blijft het probleem van de titels bestaan: wanneer een neofiet werd verwelkomd door iemand als de 'opperste econoloog', voelde hij zich onmiddellijk in de kijker gezet! Heel gelukkig


MDR bedoel je dat hij niet bedrogen is (over de kwaliteit van de speakers)? hihihihih


Het is precies dat! 8)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 20/03/07, 23:59

:| Ik word oud zodra mijn gewoontes verstoord worden...
Op ga ik minder goed volgen...post daarom minder... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/03/07, 00:31

huil niet, citro, we lijden allemaal!

het lijkt erop dat dit een vooruitgang is,

in feite volg ik bijzonder reactionaire, retrograde en conservatieven (zie hoe gehecht ik ben aan de benaming ‘opperste econoloog’). :D ), heb ik er al een gewoonte van gemaakt om op "25 laatste berichten, net onder de banner" te klikken. (en dit in minder dan 3 dagen, lang leve mij :D )
Ik vind het best leuk, want ik zie of mensen op mijn c....., wanneer, wie, etc....
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 212 gasten