Geef ze opnieuw een boost forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 12/02/14, 18:18

Did67 schreef:Ik weet niet of het haalbaar is, maar het zou nodig zijn om te 'classificeren': een sectie 'alleen gezegd op tv', een sectie 'Voor degenen die niet geloven wat de wetenschap zegt', een sectie 'Wat als we veranderen het bedrijf ", etc etc etc ... En ieder zou zich abonneren op een of meer secties ...


Er is geld forums voor elk van deze punten toch?

https://www.econologie.com/forums/actualites ... -vf49.html

https://www.econologie.com/forums/moteurs-ou ... -vf40.html

https://www.econologie.com/forums/societe-et ... -vf81.html

...

Hoe dan ook, vanuit mijn standpunt denk ik dat het kwaad dieper zit...bedankt de crisis, dank je Facebook, dank je de trollen, dank je de "concurrenten" die gedurende deze jaren zijn blijven aanvallen. .op een min of meer voor de hand liggende manier (voor jou)...

En hier is de redactie van forums (alleen zichtbaar voor bezoekers):

Welkom hier forum over verwarming, thermische gebouwen, isolatie, hernieuwbare of fossiele en nucleaire energie, doe-het-zelf en het huis, mobiliteit en nieuw transport, de samenleving, duurzame economie en financiën. Registreer hier


Met links naar de sub forums respectieve...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 12/02/14, 18:43

Ik schreef zonder naar de huidige startpagina te gaan: ik zie dat deze verbeterd is, maar de reactie die ik meldde moet afkomstig zijn van iemand die de oude kende

dus mijn kritiek op een te esoterisch welkom is niet eens meer relevant

zijn volgende bericht op usinages.com waarin wordt geklaagd over misbruik van wikipedia moet betekenen dat hij dedeleco heeft gelezen...

dedeleco is verboden, we ontnemen onszelf zijn weinige interessante interventies, maar we hebben zijn meerdere berichten achtergelaten... en ik ben me ervan bewust dat het opruimen van de overtollige berichten van Dede een bovenmenselijke taak is

Nou, tot slot hoeven we ons geen zorgen te maken, we kunnen niet iedereen tevreden stellen... degenen die niet kunnen sorteren en begrijpen, kunnen ook ergens anders zoeken

ce forum is het wat het is, zolang het duurt
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 13/02/14, 08:28

chatelot16, Did67, jij die nog steeds geïnteresseerd bent om dit te verbeteren forum, wat vind jij van de nieuwe presentatie met slechts 5 interventies per pagina?
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/02/14, 09:23

Ik vind het niet echt leuk, het maakt het vinden van een oude interventie nog moeilijker.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 13/02/14, 13:14

Ik vind het ook niet leuk, het zijn 40 pagina's voor een onderwerp als dit, maar het is niet zo lang

Dit maakt de aanduidingen die zo zijn geschreven, zie pagina 3, volkomen onjuist.

nog een opmerking: op sommige forum we zien de berichtnummers we kunnen dus zeggen "zie bericht nr. 25", en het blijft duidelijk ook als er een verandering is in het aantal berichten per pagina
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/02/14, 14:25

+1 met jou, Chatelot op je laatste suggestie (berichtnummer)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/02/14, 22:39

Het beste zou zijn om dit nummer direct te kunnen vinden (superindex) door het in een zoekvak te typen, zonder dat je X berichten/pagina's hoeft te lezen. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Mike12721
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 10/10/13, 14:35

De advertentie die een deel van het scherm verbergt




par Mike12721 » 14/02/14, 16:47

Beste Christoffel,


Ik weet niet of de mogelijkheid bestaat dat de advertentie een deel van het scherm niet langer verbergt.

Ik lees de artikelen op econologie.com vaak zonder te registreren. Ik wil het eerst weten voordat ik reageer.

Op mijn laptop met een 16/9 scherm is dit geen probleem, de advertentie staat mooi links naast wat er op het scherm te zien is.

Alleen op mijn pc met 4/3 scherm overschrijft de advertentie een deel van het scherm aan de linkerkant, waardoor ik bijvoorbeeld de nieuwe berichten die onder de advertentie staan ​​niet meer kan zien.

Met Safari als browser heb ik dit probleem niet, maar ik heb ook geen advertenties meer.

Ik denk dat pubs noodzakelijk zijn voor je inkomen.
Het is dus jammer dat we ze moeten proberen te vermijden, zodat we kunnen zien wat er op het scherm wordt weergegeven.


Dankjewel.


Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Obamot » 26/11/20, 23:22

Hallo,

Ligt het aan mij of ontbreekt het linkpictogram bij specifieke berichten?
(wat de transparantie en de vaststelling van de waarheid van de feiten in geval van betwisting schaadt)

D7E277A9-20F4-43BB-BD0D-7EEE1F2831FB.jpeg
D7E277A9-20F4-43BB-BD0D-7EEE1F2831FB.jpeg (151.39 Kio) Consulté 3961 fois
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Christophe » 26/11/20, 23:46

Obamot schreef:Hallo,

Ligt het aan mij of ontbreekt het linkpictogram bij specifieke berichten?
(wat de transparantie en de vaststelling van de waarheid van de feiten in geval van betwisting schaadt)



Ja, ik heb het gisteren verwijderd...en nee, het schaadt helemaal niets, omdat de link in de titel van elk bericht wordt gedupliceerd...

Het bewijs: bistro/laten we de-re-boost-de-forums-shared-topics-conviviality-t12505-190.html#p421292
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten