Geef ze opnieuw een boost forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 21/08/13, 22:47

Christophe schreef:hij ziet niet de schade die hij zelf aan bepaalde onderwerpen doet. Hoewel hij vaak interessante woorden brengt!


Dit roept een belangrijk punt op, dat zelfs Obamot benadrukt zonder de precieze betekenis ervan in te zien, dat wil zeggen, herhaling (al dan niet waar is hier niet van belang) zelf genereert de desinteresse om een ​​antwoord te plaatsen.
Het geven van een mening, een link naar een antwoord, een antwoord (wat als de enige mogelijke wordt beschouwd) is een goede zaak, het herhalen heeft uiteindelijk het onderwerp schade toegebracht, maar ook het antwoord, omdat de methode vaak de posities blokkeert .

Obamot schreef: het is vermoeiend omdat het nodig is om steeds dezelfde dingen te herhalen, herhalen en herhalen, en de debatten draaien in cirkels en komen tot verzadiging
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/08/13, 23:24

Nou ja, het is het "laat het gaan" waar ik het over had! Het probleem is dat het selectief is!

Christophe schreef:Voor de rest was Obamot een van de weinige leden van de forum om mijn privéleven te kennen en wat ik als moeilijkheden heb ervaren de afgelopen 2 jaar ... beschuldig dan het "hoofd van forum"van al het kwaad is het een beetje te gemakkelijk ... integendeel, het kan een vergissing zijn om dit" karakter "in vertrouwen te nemen ...

Heuuuuhhh, dan zal het velen verrassen, want inderdaad was niemand hier op de hoogte (en zal nooit iets anders weten, wat er ook gebeurt). Maar sorry, wie zal er iets begrijpen van jouw houding tegenover mij!? Dus hoe zou je verklaren dat iemand zo loyaal is - en die enkele maanden heeft gewerkt om het andere geheim te ontwikkelen forum - zoveel ellende te verduren had gehad dat de vuist in de zak was gesloten, je vertrouwelijkheid zou de rechtvaardiging zijn geweest, dat is het?!?! ° _0

Ik moet zeggen dat ik zelf nooit iets heb begrepen !! 
Als iemand dat heeft gedaan "de verdomde handleiding" in het Frans? : Cheesy: : Mrgreen:

Voor de rest, tsss. Geen commentaar, u kunt gerust zijn! Je verdient nog steeds geld voor niets! Open de mirettes in plaats van ergens anders scherp te stellen, bedankt.

Maar ik besloot te protesteren: dus ik PROTEST! : Cheesy: : Mrgreen:

Dus je zult proberen de vis te verdrinken, dit soort reactie betekent niets:
https://www.econologie.com/forums/post261671.html#261671
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/08/13, 00:39

Ben protesteert stil ...: Cheesy: omdat je net zei:

Obamot schreef:Dus maakte ik de beslissing om me voor dit moment terug te trekken forum protesteren


We wachten op de implementatie van deze mooie belofte ...

Obamot schreef:Dus je zult proberen de vis te verdrinken, dit soort reactie betekent niets:
https://www.econologie.com/forums/post261671.html#261671


Ik ben duidelijk niet de enige modo die je irriteert ...
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 22/08/13, 01:17

Nou, omdat we het over reboosting hebben forum...

Christophe, de advertentie aan de linkerkant voorkomt dat de lijst met laatste 10-onderwerpen op de startpagina wordt weergegeven, het is zwaar ...

Met een smartphone is het echt pijnlijk, met een computer, het zwelt me ​​om het raam te moeten strekken.

Hier wordt gezegd, ik moet niet de enige zijn die zich vervelen;)

SixK
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/08/13, 07:48

SixK schreef:Christophe, de advertentie aan de linkerkant voorkomt dat de lijst met laatste 10-onderwerpen op de startpagina wordt weergegeven, het is zwaar ...

Met een smartphone is het echt pijnlijk, met een computer, het zwelt me ​​om het raam te moeten strekken.


Het laatste 10-onderwerp (eigenlijk 15) is nu alleen zichtbaar voor de leden (zie hierboven) of leden zien de advertentie niet waar je het over hebt ...
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 18/09/13, 06:54

Het lijkt erop dat de forum hervat het beste, zelfs als het niet op het reeds bereikte niveau is maar alle inspanningen van Christophe en modos ik feliciteer fruit, we zien veel meer interessante onderwerpen bovenaan de pagina en vooral de hanengevechten hebben praktisch verdwenen wat naar mijn mening het beste is voor de forum en zijn leden.


Laat het liedje niet los en blijf onze ervaringen en interessante dingen van het nieuws, innovaties of anderen posten.


In meer!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 18/09/13, 09:07

Ja Alain Ik heb ook de beste gevonden! Maar het is nog steeds erg vluchtig: sommige dagen zijn zeer actief en met interessante debatten, andere niet ... Ik denk dat het nog een paar maanden zal duren om het imago van de forum onder internetgebruikers ...

Over de haan, rammelt Obamot privé, maar ik zal niet opgeven!

Ah, zoals hierboven gesuggereerd, maakte ik 2 facebook-pagina's (een voor de forum en econologie in het algemeen en één voor de winkel ik wilde de 2 niet mixen) maar we kunnen niet zeggen dat dit op dit moment de drukte aantrekt ...

https://www.econologie.com/forums/page-faceb ... 12761.html
https://www.econologie.com/forums/la-boutiqu ... 12753.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 12/02/14, 16:43

wanneer ik adverteer door een link te plaatsen naar econologie, heb ik vaak een slechte terugkeer van mensen die teruggedrongen worden door de startpagina, die te veel naar voren pantone doping met water plaatst en te esoterisch onderwerpt

voor de stamgasten is het vooral het huidige discours dat interressant is: men ziet de nieuwe berichten passeren!

maar voor degenen die landen en niet geregistreerd zijn, zien zij niet de goede kant hiervan forum

een ander voorbeeld van dit soort reacties
http://www.usinages.com/blabla/rate-que ... ml#p697684

het zou handig zijn om de startpagina opnieuw te doen om de forum
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 12/02/14, 17:05

Dit bevestigt, op basis van feiten, wat ik had ondergaan sinds mijn eerste bijdrage op de 5-pagina:

Ik zie voor mijn deel 3 grote problemen en enkele epifenomenen:

a) te veel "achtergrondgeluid": discussies vaak "epidermaal" over een beetje van alles en nog wat ...

Ik weet niet of het haalbaar is, maar het zou nodig zijn om te 'classificeren': een sectie 'alleen gezegd op tv', een sectie 'Voor degenen die niet geloven wat de wetenschap zegt', een sectie 'Wat als we veranderen het bedrijf ", etc etc etc ... En ieder zou zich abonneren op een of meer secties ...

Mij, de "esoterische" secties, dwingen me tot het hoogste punt ...



Meer beleefd, ik had kunnen zeggen dat hij mist ... een redactionele lijn !
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/02/14, 17:48

Ja, sommige "ecologen" hebben veel verkeerd gedaan met waterdoping ... en we pakken de gebroken stukjes op ondanks alle wetenschappelijke stappen die we hebben geprobeerd rond waterdoping ...

Anders is hier de editorial / intro van de startpagina, want de links in de tekst gaan daar naartoe: https://www.econologie.com/

Deze site is gemaakt in 2003 naar aanleiding van onderzoek naar de injectie van water in warmtemotoren. Het doel is om aan te tonen dat het mogelijk is om te verzoenen: economie (s), ecologie en milieu, vooral op het gebied van energie.

Lees de definitie van econologie

Vandaag is de site onderverdeeld in 5: - dit informatieve portaal met downloads - forums hulp en advies op het gebied van energie en milieu - een milieuvriendelijke winkel - een ecologische gids - gratis rubrieksadvertenties. Lees meer over hoe de site werkt.

De hoofdassen van de ontwikkeling van deze site zijn de volgende:

Begrip van energie en de banden met de economie
Het probleem van de klimaatverandering en de problemen van de achteruitgang van het milieu begrijpen
Vrij en onpartijdig adviseren over de techniek en met betrekking tot aankopen of investeringskeuzes. Gebruik hiervoor onze forums
Geef of denk na over oplossingen van concrete en snelle acties van een econoog! Bijvoorbeeld waterinjectie in thermische motoren

Omdat de wereld is wat het is, zal de opkomst van econologie alleen mogelijk zijn dankzij sterke politieke en populaire testamenten: vandaar het informatieve belang van deze site.


Ik sta open voor elke wijziging, markering forums...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 276-gasten