Ecologische ontspanning: gratis spellen voor meerdere spelers!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 24/03/09, 10:25

Laten we gaan, we zijn al met 2! : Cheesy: : Cheesy: 3 met je zoon!

Hey Maloche, als je afbeeldingen in mijn onderwerpen plaatst, host ze dan op de server :)

Ik weet dat het zwaar is, maar hey... :|
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 24/03/09, 10:35

een 100% gratis spel, een van de beste FPS

ANGST weet je dat?



Beeld


een google-zoekopdracht is verdwenen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 24/03/09, 10:49

Angst is gratis? Dat wist ik niet. Sinds wanneer?

Ik heb het getest op mijn N-1 pc (uit 2004) en het had een beetje "slechte tijd"...

Ik zal het nog eens proberen!
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 24/03/09, 10:53

ja angst multiplayer is gratis

download het van een officiële website

we hebben een goed team als je geïnteresseerd bent!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 24/03/09, 10:59

Christophe schreef:Laten we gaan, we zijn al met 2! : Cheesy: : Cheesy: 3 met je zoon!

Hey Maloche, als je afbeeldingen in mijn onderwerpen plaatst, host ze dan op de server :)


wat maakt het uit, de afbeeldingen zijn aan de link gekoppeld, dus de dag waarop de afbeeldingen niet meer verschijnen, komt doordat de link is gewijzigd

ANGST, ja, het is minder leuk, het is minstens twee jaar geleden dat ik het heb geïnstalleerd, maar ik geef de voorkeur aan Counter Strike (nou ja, als ik tijd heb natuurlijk)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 24/03/09, 11:03

Haha, niet dezelfde schoen....


Ik heb zojuist Call of Duty 4 opgehaald
hij is een echte man... goed; naar mijn smaak natuurlijk; heel echt
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 24/03/09, 11:06

Call of duty, bah... kloonspellen voor geld...

Ik heb een geldige DL-link voor Fear gevonden als iemand anders geïnteresseerd is: http://www.gamershell.com/download_15038.shtml

ps: Maloche, zoek geen domme excuses... :frons: Ik zie geen hotlinked foto's op de forums dat is alles... ik zorg ervoor...
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 24/03/09, 11:12

het oneens zijn

het spel wordt zeker betaald

maar de beeldkwaliteit (je hebt een recente pc nodig)

het realisme is adembenemend
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 24/03/09, 11:15

Dat het betaald wordt (zoals bij 99% van de games) is geen probleem. Het is wat hij niet meebrengt dat mij stoort...

Dus ik ben het er niet mee eens, het is weer een kloon... COD en MOH zijn geen games: het zijn add-ons van elkaar.

Dit zijn geen nieuwe spellen, het zijn gefactureerde add-ons... skins als je dat liever hebt, met een paar kaarten.

Spellen die we 5 uur lang solo hebben gespeeld...€ 50 betaald...

Crysis is mooi, Far Cry was mooi in zijn tijd......COD4 is in vergelijking niet mooi en voegt vooral niets toe.

Ik had de kans om de multiplayer op PS3 te zien: het is een herpomping van CS...

Geef mij drie belangrijke innovaties (zowel graphics als gameplay) van COD3?

Een enkele missie van Silent Hunter 3 duurt langer dan het hele COD-spel : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 24/03/09, 11:18

Toch is het een goed excuus, denk ik : Cheesy:

Houd er rekening mee dat de links die u naar clubic plaatst minder waarschijnlijk lang meegaan dan die op officiële sites

hier: http://www.trackmania.com/fr/

en hier http://gopostal.com/postal2/demo.php
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten