Nieuws bovenaan forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Nieuws bovenaan forum




par Christophe » 29/06/07, 19:07

Ik probeer een paar dagen om het laatste nieuws bovenaan de pagina te plaatsen forums

Wat denk je (aantal nieuws, locatie...)?

Uiteindelijk zou ik ze willen invoegen naast de "laatste berichten van de forums" die opnieuw op alle pagina's zou verschijnen, maar uiteraard in een gereduceerd aantal: 6 of 7.
Dernière édition par Christophe de 05 / 02 / 15, 18: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/06/07, 21:07

Ik vind het geweldig, ik heb het al gezegd, maar verwacht vanavond geen publiekssucces: het is 28 juni: bekendmaking van de resultaten, vertrekken op vakantie, enz...
(Hé, de schoonmoeder van mijn zoon zit ergens tussen Schiphol en Antwerpen vast, en aangezien ze alleen een Japanse gsm heeft op 1900 Mhz...... : Mrgreen: )
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/06/07, 22:54

Ja ik zag dat het vrij rustig was op de forum vandaag (ik moest 80% van de berichten zelf plaatsen :schok: )...aan de andere kant, wat is de proclamatie van de resultaten?? De examens?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/06/07, 09:25

nou ja: het is niet genoeg om de examens te doen, je moet de resultaten geven.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 30/06/07, 20:16

heel goed idee de invoeging van het nieuws.
Ik hou echt van.
Een plus
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten