Wat is er nieuw op de site beter zichtbaar?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Michel Kieffer
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 716
Inschrijving: 21/12/08, 18:25
Plaats: Straatsburg
x 7




par Michel Kieffer » 12/02/10, 19:41

christophe,

In de titelstrook bovenaan het betreffende kader is niet duidelijk dat er drie verschillende thema's (en drie links) zijn. Ergonomie zou beter kunnen door de drie thema's eerlijk te scheiden.

Michel
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/02/10, 19:50

Ik denk niet dat we het over hetzelfde hebben... Ik heb het over het nieuwe frame dat aan de RECHTS verscheen...maar het verschijnt alleen als u een BEZOEKER bent van forums

Framehoogte
"Laatste actieve onderwerpen en berichten () (zie onbeantwoorde onderwerpen). Wat is er nieuw op de site"
0 x
Michel Kieffer
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 716
Inschrijving: 21/12/08, 18:25
Plaats: Straatsburg
x 7




par Michel Kieffer » 12/02/10, 20:04

" Ik heb je… " : Cheesy:

Uh, heel voorzichtig, dus dit is je verticale frame aan de rechterkant (?). Wat mij betreft, het is niet slecht, we kunnen het tenminste zien!

Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 12/02/10, 21:27

: Arrowu: Nou, het verbreken van de verbinding was gewelddadig... Ik moest om een ​​nieuw wachtwoord vragen en het activeren om opnieuw verbinding te maken... :?

Goed zag ik en vind ik uiteindelijk niet zo leesbaar;
- Lees elk onderwerp op 3 regels. :|
- een beetje rommelig, het maken van een regeleinde zou de leesbaarheid moeten verbeteren door elk onderwerp te scheiden.
:| :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/02/10, 00:48

Verander je resolutie naar 1024 en je begrijpt pkoi Ik heb hem ook niet erg breed gemaakt (Delnoram is bijvoorbeeld in 1024).

Nu kan ik de lettergrootte verkleinen, maar ik betwijfel of dit de leesbaarheid zal vergroten... integendeel.

Het is beter zichtbaar wat is het?

Voor de regelafstand kunnen we testen, maar de chips scheiden genoeg vind ik, heb je er geen die in je browser worden weergegeven?

Voor de leden zou ik een poster plaatsen met minder nieuws aangezien ze vaker komen...logisch...Ik zou er in totaal 6 tot 8 laten denk ik.
0 x
ibis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 31/12/08, 15:56
Plaats: Ain




par ibis » 13/02/10, 08:43

Ik vind dat het nieuwe frame te veel regeleinden heeft, daarom onaangenaam om te lezen.

Zou het niet mogelijk zijn om van boven naar beneden te zetten

Laatste berichten
Een knop "forum" een nieuw venster openen en de verschillende secties van het forum
De zoekfunctie
nieuw
Wie is online

De nieuwe bezoeker zou zeker 2 klikken nodig hebben om toegang te krijgen tot deze secties, maar de gewone bezoeker heeft, denk ik, zijn snelkoppeling op het bureaublad of een link die rechtstreeks verwijst naar https://www.econologie.com/forums Neen ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 13/02/10, 13:09

Christophe schreef:Verander je resolutie naar 1024 en je begrijpt pkoi Ik heb hem ook niet erg breed gemaakt (Delnoram is bijvoorbeeld in 1024).
Ja, maar thuis heb ik alleen een 19 inch 4:3 en een 17 inch 4:3 op het werk... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 13/02/10, 13:28

Ik denk dat dat eigenlijk wel goed zou zijn. Aan de andere kant zou het alle beschikbare ruimte moeten gebruiken.Ik heb veel witruimte en de kolom is erg klein met veel regeleinden. Zie mijn screenshot gemaakt onder mac idem onder safari, chrome en firefox.

Lukt de overstap niet?!

Anders zou ik het vanuit grafisch oogpunt aan de linkerkant plaatsen zoals bij de hoofdreceptie.

Alstublieft,

Nono
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 14/02/10, 13:27

Je moet niet redeneren in relatie tot je enige scherm maar tot alle mogelijke schermen en grafische configuratie.

Verklein uw venster of verander uw resolutie en u zult het begrijpen.

Een site grafisch zo "universeel" mogelijk maken is een van de moeilijkheden van het werk van de webmaster...

Het draait allemaal om compromissen, dus...

Ik heb het schilderij aan de linkerkant gezet. Beter of niet? Ik weet het niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 14/02/10, 16:45

:? Ik durf de verbinding niet meer te verbreken, het was gisteren zo'n bak... gedwongen om weer een wachtwoord te vragen, om het te activeren... pfff. :?

Je kunt ons niet kwaad maken. :? : Mrgreen:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten