Kennisgeving per e-mail

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/09/06, 13:14

Capt_Maloche schreef:Deblokkeer uw cookies, toch?


Daar is geen probleem. Ik heb de vraag zelfs gesteld omdat ik op een zakelijke e-mailserver zit en ik vroeg me af of het econologiemeldingen niet als spam was gaan beschouwen.

Als ik de enige ben die aan het rotzooien is, moet de verklaring daar zijn. Als er meerdere anderen zijn, kan dit afkomstig zijn van Econology.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 05/09/06, 16:21

Targol schreef:
nialabert schreef:Vergeet niet het kleine vakje "Waarschuw mij als er een reactie wordt geplaatst" aan te vinken wanneer u antwoordt.

Meldingen zijn blijkbaar niet automatisch.


Het is leuk, Nialabert, maar we zijn niet zo neutraal als dat. :D
Het idee van de vraag was "werkt het, het werkt niet meer" en niet "hoe zorgen we ervoor dat het werkt?"

Als ik het voorbeeld van deze thread neem, staat er een link onderaan de thread met de tekst "stop met het volgen van dit onderwerp". Ik zou daarom een ​​melding moeten krijgen wanneer het verrijkt is (anders zou deze link "volg dit onderwerp" moeten zijn).

Ik ontvang echter niets ... : Cry:



Ik was het gewoon aan het verduidelijken, omdat ik het zeker wist forum, dit is een optie die u in uw profiel kiest en die automatisch wordt geleverd. Dus ik zei tegen mezelf soms ... 8)


En bij mij werkt het goed : Cheesy:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/09/06, 22:23

nialabert schreef:Ik was het gewoon aan het verduidelijken, omdat ik het zeker wist forum, dit is een optie die u in uw profiel kiest en die automatisch wordt geleverd. Dus ik zei tegen mezelf soms ... 8)


En bij mij werkt het goed : Cheesy:


Hoe dan ook, het was fijn om te willen helpen. Aangezien u mij kunt bevestigen dat het ook voor u werkt, zal ik wachten op Christophe's terugkeer om te zien of hij feedback zou hebben van de voor mij bestemde notif-e-mails, zoals "Return to sender".

als dit niet het geval is, is het dat de mailserver van mijn mailbox ze als spam beschouwt :onheil:
Als je je tijd niet eens kunt besteden aan werken forums, alles gaat weg !!! : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 250-gasten