Geen reacties: Chinese honden- en kattenliefhebbers

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Geen reacties: Chinese honden- en kattenliefhebbers




par Flytox » 17/10/08, 21:24

0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/10/08, 22:09

Hallo Flytox en welkom thuis :)

Voor de video's moet je ze op de EconoTV zetten: http://www.dailymotion.com/group/econologie

Het is gemakkelijker en gemakkelijker voor iedereen!

Verdomme, het is stapelbaar ... Christine mag dat niet zien ... :onheil:

Eindelijk eten we veel koeien ... heilig in India ... maar kat en hond staan ​​nog steeds dichter bij de mens dan vee ... eindelijk moet de cultuur die van anderen respecteren. Ik heb daar nog steeds problemen ...
0 x
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 17/10/08, 22:30

Hallo.

Persoonlijk zie ik elke dag kalkoen-transportwagens langs mijn huis rijden en zie ik absoluut het verschil met de foto's van de honden niet!

Zoals je Christophe zegt, elk zijn cultuur en ik voeg elk zijn middelen om te overleven toe!
Sommige van onze grootouders aten ratten tijdens de oorlog en heel eerlijk, zolang het vlees eetbaar is, zie ik er geen probleem mee.

Voor een Frankrijk met katten en honden terwijl er nog niet zo veel honger is!

Bonne soirée.
0 x
Frederic
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 17/10/08, 22:33

Het is vooral het misbruik dat aangeeft of het voor katten, koeien of andere dieren is.
Het is opstandig om een ​​levend wezen voor niets te laten lijden!

Wanneer een kat, hond of koe zich voedt, schokt het me niet, het is een verhaal over cultuur.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 18/10/08, 14:05

Uh ... Het zit in thermisch comfort: verwarming en isolatie van je huis omdat je met bont het interieur kunt isoleren ??? : Mrgreen: : Mrgreen:

Neen ?

Goed, ik beweeg in de rants ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16131
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5244




par Remundo » 18/10/08, 14:54

Hi Flytox,

Deze video is walgelijk. Niet dat we de dieren eten, maar dat we ze zo lang en onnodig mishandelen.

De dieren hebben niet genoeg lucht om te ademen, noch ruimte, sommige stikken. Sommige mensen steken hun benen door de poorten en laten ze breken door de handlers.

Sommige handlers schoppen de kooien brutaal zonder reden om de dieren bang te maken.

De dozen worden vanaf de bovenkant van een vrachtwagen op de juiste jackfruit gelanceerd en vallen minstens 3 meter op het beton. Veel dieren raken ernstig gewond tijdens deze val (verbrijzelde hoofden, gebroken benen, enz.).

Het is vies. Niets meer. Ik zou dit vlees niet eten ... Wist je dat de kwaliteit van het vlees veel beter is als de dieren niet gestrest zijn voor het slachten? Maar de Chinezen zijn nog niet zo subtiel en hebben geen respect voor hun boerderijdieren ... :frons:

Enkele documenten over de vraag
https://www.econologie.info/share/partag ... qwtK1z.pdf
https://www.econologie.info/share/partag ... S7zdVr.pdf
http://revmedvet.com/2003/article_fr_154_199_204.html
0 x
Beeld
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 22/10/08, 21:33

Dit rapport is waarschijnlijk van Zwitserse origine, de Zwitsers willen laten zien dat zij niet de enigen zijn die de hond en de kat opeten, het is niet nieuw, het is een traditie in bepaalde uithoeken van diep Zwitserland. Er is ook een kattenhuidindustrie in Zwitserland. Ik maak geen grapje, ik heb familie daar!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 22/10/08, 22:15

Het probleem is niet wat we met deze dieren doen, maar vooral de mishandeling die ze ondergaan voordat ze op de platen belanden!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 23/10/08, 09:57

het lijkt mij dat er een programma was voor onze schapen en koeien ... helaas overal dezelfde methoden om deze dieren te behandelen :frons:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 23/10/08, 11:53

[Begin van het gevoelige onderwerp]

En bij ons is er niet zoiets als stierenvechten? Bovendien gesubsidieerd door de belastingbetaler?

Maar stierenvechten is geen mishandeling, het is kunst. :schok: Ik ben het vergeten.

[Einde van gevoelig onderwerp]
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 419-gasten