nieuwsgierig en ongewone voorwerpen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par GuyGadebois » 27/08/19, 22:50

Waarschijnlijk het duurste seksspeeltje ter wereld


Dit seksspeeltje is gemaakt door een Australische juwelier (Burn Jewellery). Hij noemde het de "Pearl Royale Vibe".

Deze dildo is gemaakt van platina, bezet met champagnekleurige Zuidzeeparels, saffieren, 2000 witte en roze Russische diamanten.

En voor dit "speeltje" moet je 1,12 miljoen euro uitgeven en 10 tot 12 weken wachten op levering.
Beeld
: Oops: : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par jean.caissepas » 27/08/19, 23:06

GuyGadebois schreef:Waarschijnlijk het duurste seksspeeltje ter wereld
...
En voor dit "speeltje" moet je 1,12 miljoen euro uitgeven en 10 tot 12 weken wachten op levering.


God red de koningin ... : Mrgreen: Beeld
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par phil53 » 28/08/19, 11:30

Grelinette schreef:Zolang ik hier ben, is hier een nieuw, oud object dat me nauw aan het hart ligt ...

Gaulish tools.jpg
Het is een Gallisch landbouwobject dat een bijzonderheid heeft die tegen een oud landbouwwoord komt!

Ik stem op de oogstmachine om de oren te oogsten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par Did67 » 28/08/19, 18:41

GuyGadebois schreef:
Deze dildo is gemaakt van platina, bezet met champagnekleurige Zuidzeeparels, saffieren, 2000 witte en roze Russische diamanten.



Roestvrij!

En dat moet vegen: ik kende de diamanten om het beton te doorboren ...

Niets te zeggen. Het is niet Duits, maar de kwaliteit is er!

[PS: neem het niet serieus!]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par Grelinette » 29/08/19, 15:33

GuyGadebois schreef:Waarschijnlijk het duurste seksspeeltje ter wereld

Dit seksspeeltje is gemaakt door een Australische juwelier (Burn Jewellery). Hij noemde het de "Pearl Royale Vibe".

Deze dildo is gemaakt van platina, bezet met champagnekleurige Zuidzeeparels, saffieren, 2000 witte en roze Russische diamanten.

En voor dit "speeltje" moet je 1,12 miljoen euro uitgeven en 10 tot 12 weken wachten op levering.
Beeld
: Oops: : Mrgreen:

Ik zou gezegd hebben dat hij een scepter is (voor autoritaire koning en boef): enerzijds om zijn autoriteit aan het volk te tonen, anderzijds om zijn mannelijkheid aan de koningin te tonen! ... : Mrgreen:
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par GuyGadebois » 29/08/19, 18:20

Grelinette schreef:Ik zou gezegd hebben dat hij een scepter is (voor autoritaire koning en boef): enerzijds om zijn autoriteit aan het volk te tonen, anderzijds om zijn mannelijkheid aan de koningin te tonen! ... : Mrgreen:

Als je je mannelijkheid aan de koningin wilt tonen, je verband, heb je geen accessoires nodig, als ik dat mag zeggen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par Janic » 30/08/19, 08:01

Een uitstekende film werd getoond op ARTE over de uitvinding van de vibrator. Het is het best verkochte huishoudelijke artikel ter wereld. Dit laat zien dat deze heren niet genoeg zijn om aan de behoeften van de dames te voldoen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par Grelinette » 30/08/19, 10:22

Grelinette schreef:Zolang ik hier ben, is hier een nieuw, oud object dat me nauw aan het hart ligt ...
Vallus_gaulois.jpg
Vallus_gaulois.jpg (70.35 Kio) 4274 keer bekeken

Het is een Gallisch landbouwobject dat een bijzonderheid heeft die tegen een oud landbouwwoord komt!

Dit oude object is een Gallisch landbouwwerktuig dat Vallus wordt genoemd. Het is de voorouder van de oogstmachine, maar zijn eigenaardigheid is dat het door het dier wordt geduwd:
Vallus 4.jpg
Vallus 4.jpg (33.85 Kio) 4274 keer bekeken
Vallus.jpg
Vallus.jpg (97.67 KB) 4274 keer bekeken

Zoals wat de Galliërs soms zeggen "De wagen voor het paard"! (oud landbouwgezegde).

Het andere object is een "bosbessen kam"waarmee je de bessen kunt oogsten door de struiken te schilderen.
blueberry comb.jpg
blueberry comb.jpg (53.69 KB) 4274 keer bekeken
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par Oli 80 » 02/12/19, 22:36

Goedenavond, hier zijn kopjes en hun schotels die hun bijzonderheid hebben

1 x
Bellouche objecten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/02/20, 17:55

Re: Nieuwsgierig en ongewone voorwerpen




par Bellouche objecten » 17/02/20, 18:01


Bonjour à tous!
Ik maak van de gelegenheid gebruik om u kennis te laten maken met mijn YouTube-kanaal The Bellouche Objects. Daarin presenteer ik op een speelse manier verrassende oude objecten die mijn aandacht trokken.
Als u geïnteresseerd bent in ongewone objecten, aarzel dan niet om een ​​kijkje te nemen!
Bedankt voor het lezen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 351-gasten