Nieuwe thema's op forums econology?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 20/03/12, 20:36

Om er even op te wijzen dat het met Android niet eens mogelijk is om de titel van een bericht te lezen.
De linker google-advertentie staat erop en heeft de helft opgegeten voor de korte titels.
Ik heb de Samsung Note die geavanceerde zoomfuncties heeft.
Wij zijn altijd genoodzaakt de diepte bij te stellen. Gedeeltelijk kunnen lezen.

Het nomadische internet is revolutionair : Cheesy:
Beeld

upload .png van Android onmogelijk
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 21/03/12, 00:05

O ja, natuurlijk...

Maar het lukt je om deel te nemen aan een forums van een Melkweg?

Wat als je het terugstuurt? : Cheesy:

Normaal zou hij het moeten doen door uit te zoomen, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 21/03/12, 05:31

: Mrgreen:
Het is de Galaxy Note
5.3" scherm
Oorspronkelijke Full HD-resolutie
1.4 GHz dubbele kern

Stel je een 15-inch super-amoled-scherm voor waarvan de toonhoogte onzichtbaar is voor het blote oog
Het is hetzelfde : Cheesy:
Zoomen is niet nodig
Het geeft hetzelfde weer als een 15-inch scherm in 1280 * 720 native
En omdat ik bijziend ben, is het geluk
de vorige foto was landschap

dit ene portret en inboorling
Beeld

de .png is een probleem: je moet .jpg converteren
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 21/03/12, 08:16

: Idee: een kop van de stijl:
Veelgestelde vragen, onderhoud, technisch probleem, uitgeschakeld account, onmogelijk om te doen, het overduidelijke niet begrijpen : Cry:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 21/03/12, 08:35

plasmanu schreef::idee: een kop als:
Veelgestelde vragen, onderhoud, technisch probleem, uitgeschakeld account, onmogelijk om te doen, het overduidelijke niet begrijpen : Cry:


We zijn binnen, toch? https://www.econologie.com/forums/remarques- ... -vf24.html : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 21/03/12, 08:42

Inderdaad als ik de deur zoek om de kamer binnen te gaan waar ik ben
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/03/12, 10:45

Hier zijn de 2 nieuwe forums zijn gemaakt:

a) Forum wetenschap en technologie

b) Forum ontspanning, vrije tijd, sport, vrije tijd...


Ik ga de relevante onderwerpen daarheen verplaatsen... eindelijk degene die ik zal vinden!

Ik maakte van de gelegenheid gebruik om 2 anderen een beetje te hernoemen forums:

News: https://www.econologie.com/forums/actualites ... -vf49.html

Media, tv, boeken: https://www.econologie.com/forums/livres-emi ... -vf52.html

Dus daar vroeg ik me af of a forum alleen gewijd aan de presentatie van boeken was verstandig? Zou het interessant zijn of niet?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/03/12, 00:36

Jongen, waarom is er niet forum "vastgoed en werken (nieuw of renovatie)"over econologie?

Het thema is echter zeer sterk gelinkt aan energieverbruik...en zelf renoveren betekent veel geld besparen, mits je goed opgeleid / geadviseerd bent...(om geen domme dingen te doen... )

Daarna is er uiteraard de forum verwarming en isolatie, maar renoveren is niet alleen dat...

We zouden ook onze mening kunnen geven over aankopen / verkopen (vaak denken we dat we een goede deal krijgen met een oud gebouw dat wordt gerenoveerd... maar uiteindelijk zullen we nooit, ook al is het werk zeer goed gedaan, bij een comfort van een nieuw frame...om verschillende redenen)

Adviezen? : Idee: : Idee:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/03/12, 01:14

Jongen, waarom is er niet forum "onroerend goed en werken (nieuw of renovatie)" over econologie

Naar mijn mening fundamenteel voor iedereen , met moeilijkheden afhankelijk van het type huizen, oplichting, maar verspreid over de anderen forums.

Gezien de omvang van de econologie, links, samenvattingen en samenvattingen van kennis en advies zijn voor velen nodig, anders herhalen we, vooral wanneer er een ontkenning is van een gevestigde realiteit. of weigering om de basis te lezen en te leren, soms niet onmiddellijk en behoorlijk complex, als je cijfers wilt.

Maar het is een hele klus om de benchmarks te wissen, te sorteren, te classificeren, enz...
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 28/03/12, 05:58

Renovatie van het oude is goed.
Je moet erin slagen de problemen om te leiden om van een zwakte een voordeel te maken (als dat begrijpelijk is), niet te verwarren met van een blaas een lantaarn maken.
En de sectie: wat vind ik niet leuk!
Zoals cement maken, te harde stenen breken, de zolder isoleren. De auto repareren die vies, vettig en stinkend is, terwijl het zo fijn is op de motor.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 234 gasten