Nieuwe thema's op forums econology?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/11, 15:38

Christophe schreef:
Christophe schreef:Roh maar je bent dronken ofzo (je zult merken dat alcoholisme in deze nieuwe sub kan worden genoemd forum hihihihi gezondheid)?

Ah ... ik dacht dat het in de draad zat "Onze" gezichten ": Ze eco-trombinoscoop en persoonlijke video"
ha ha, ha ha, ha ha ...

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: Mijn enige concessie (gezien het dictaat ^^) : Mrgreen:

Gezondheid: preventie

(plaats geen komma maar in plaats daarvan ":" anders ga ik weer bij mijn moeder wonen) Ik ben het niet eens met de 2-verbindingspunten:

Omdat "Gezondheid EN preventie" ons ook in staat stelt om te praten over hoe we gezond kunnen blijven en behouden (goede voeding, regelmatig sporten, dierbaar voor dedeleco ...).

Met de dubbele punten wordt het geacht beperkend te zijn voor risicopreventie.

Ok, het is gekibbel omdat je zou kunnen zeggen dat alle goede gezondheid preventie is, maar hey ...

ps: ik heb er al veel onderwerpen naartoe verplaatst ... we hadden het eigenlijk meer over gezondheid dan ik dacht! Dus deze sub forum was essentieel!


... helemaal niet!

":" betekent een opsomming. Dat is het geval gezien alles wat je daarna doet.

Het bewijst integendeel "gezondheid" als bewijs, zonder dat we u kunnen beschuldigen van vragen rond het thema (en bovendien is hij niet gelukkig ^^).

Anderszins:

gezondheid EN preventie

het is fout.

Omdat dat zou kunnen betekenen dat we moeten kiezen TUSSEN gezondheid en preventie ... het zou nog steeds jammer zijn ...

De scheidingspapieren liggen bij de advocaat, hij wacht op u om ze te ondertekenen : Cheesy: :D : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 23 / 05 / 11, 15: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 23/05/11, 15:42

Ik wist het: we kibbelden daar serieus!

Als je maar één term hebt vermeld, is dit oorzaak en gevolg voor mij !!

EN = OF?

Het is zeker een Zwitserse specificiteit !!!

Nee eerlijk gezegd, het is te moeilijk om daar te kibbelen, ik laat het zo als je het niet leuk vindt: teken de papieren : Cheesy:

Nou, als we PB om de mening vroegen dat hij zou beslissen !! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/11, 15:45

... denk er eens over na: ik zal het zwembad aan jou overlaten, maar ik zal het huis houden : Cheesy:

gezondheid / preventie


[Bewerken] Ik inaugureren:
https://www.econologie.com/forums/accidents- ... 10812.html
Dernière édition par Obamot de 04 / 03 / 12, 03: 52, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 26/05/11, 13:43

Ik merk op dat de forum PREVENTIE gezondheid bevalt genoeg :)

Well well!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 18/03/12, 09:06

Denk je dat een nieuwe sub forum "Wetenschap en Technologie"evenals" Maatschappij en filosofie "een paar maanden geleden toegevoegd https://www.econologie.com/forums/societe-et ... -vf81.html relevant zijn voor de forum econology?

Sterker nog; onderwerpen zoals die over neutrino's https://www.econologie.com/forums/tout-n-est ... 11134.html heeft niets te doen in de onderwereld forum "fossiele brandstof" ... en het is niet de enige!

Deze sub forum zou daarom algemene wetenschappelijke debatten omvatten (zoals die over bijvoorbeeld toekomstige epigenetica)

Als andere suggesties van sub forums, aarzel niet en laten we erover praten!
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 18/03/12, 15:13

Christophe schreef:Denk je dat een nieuwe sub forum "Wetenschap en Technologie"evenals" Maatschappij en filosofie "een paar maanden geleden toegevoegd https://www.econologie.com/forums/societe-et ... -vf81.html relevant zijn voor de forum econology?


Yes!

Anders een sub forum "sport en economie" zou niet slecht zijn, want als het om reizen gaat, is niets wat de natuur ons heeft gegeven.
We zouden wat advies kunnen geven (voedingstechniek enz ...) voor mensen die besluiten terug te keren naar sport, wat denk je?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 18/03/12, 15:44

Mmmm sport en fitness, dat zou passen in de forum "Gezondheid" bestaat al, toch? (het is een van de laatste die precies is opgezet na de bovenstaande discussies)

https://www.econologie.com/forums/sante-et-p ... -vf57.html
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/03/12, 16:03

Probeer te scheiden, in elk forum, een vaag, twijfelachtig deel van wat serieus, nuttig en bewezen is, door hierin de echt geldige bijdragen te kopiëren, met uitzondering van controverses die de lezer verliezen op zoek naar echte geloofwaardige informatie, door hem te vermijden pagina's en pagina's met discussies te lezen onnodig, zelfs beledigend.
In zekere zin, het werk van een objectieve rechter om nuttige, serieuze en bewezen informatie te extraheren.

Extreem voorbeeld: is AIDS overdraagbaar of niet?
crimineel, omdat het zijn sterke en zeer reële overdracht is, die de artsen bij de start van 1981 uitdaagde !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 20/03/12, 09:18

Dit is delicater, we kunnen het posten of adverteren voor bepaalde "fundamentele" onderwerpen ... maar sommige bestraffen, alleen mogelijk door op slot te doen en vooral: wie zal onpartijdig oordelen over het welzijn van anderen?

Ik ben niet alwetend!

Ik dacht aan een andere sub forum: Ontspanning, vakantie, vrije tijd en sportieve activiteiten waar we de onderwerpen motorfiets, paraglider ... en vele anderen zouden plaatsen die ik moet vinden en sorteren ... en sen-no-sen zal blij zijn :)

Dat vertelt je vrienden?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 20/03/12, 15:46

Dit is niet om te onderdrukken of te censureren, maar om te waarschuwen voor echte gevaren en soms ernstige verantwoordelijkheden.
Afnemen van wat bewezen onbetwistbaar en nuttig is, zou een pluspunt zijn voor diegenen die nieuw zijn en willen ken het nuttige in de definitieve samenvatting, zonder de pagina's van hardnekkige controverses, zoals muilezels (handig om toch goed te hebben geassimileerd).

econology heeft veel nuttige informatie om te regelen.

Le forum vrije tijd is goed.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 202-gasten