Nieuwe rangen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/03/07, 23:17

Targol schreef:Waarom wijken we af?
Het openbaar vervoer nemen of een bioklimatisch huis overwegen is een evolutie van ecologische ideeën, namelijk minder uitgeven met behoud van de planeet, toch?


Omdat ik dacht dat het "bonus"-rangen waren... met je laatste rangschikking ben ik het volledig eens :)

Targol schreef:Jij bent de grote baas, maar ik heb symbolen nodig om je te rangschikken...


Nou...GOOGLE-afbeelding toch?

Je kunt al 2 of 3 van de “mijn” gebruiken die ik hierboven heb gezet, toch? (Ik heb ze indien nodig in hogere resolutie)

: Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/03/07, 23:27

ps: als je “officiële” symbolische panelen nodig hebt, is er deze site die behoorlijk compleet is http://www.direct-signaletique.com/index2.php
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 20/03/07, 23:33

Christophe schreef:
Targol schreef:Jij bent de grote baas, maar ik heb symbolen nodig om je te rangschikken...


Nou...GOOGLE-afbeelding toch?

Je kunt al 2 of 3 van de “mijn” gebruiken die ik hierboven heb gezet, toch? (Ik heb ze indien nodig in hogere resolutie)

: Cheesy:


Ahhh nee, er is sprake van een "misverstand", ik heb er geen probleem mee de afbeeldingen te vinden zodra ik weet wat ik zoek.
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik ‘thema’s’ nodig had.
Als degene die ik heb voorgesteld u bevallen, zal ik deze tegen het einde van de week bij u bezorgen : Wink:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/03/07, 00:52

Wauw! vrienden, stuur mij uw postadressen zodat ik u een paar dozen aspirine kan sturen!

Het is niet omdat we veel posten dat we een kleine ecologische voetafdruk hebben, en omgekeerd!

persoonlijk:

Ik ben blut (dus ik investeer niet)
huurder (hetzelfde)
kil
Ik kijk graag wat er 's avonds op mijn bord ligt (je weet maar nooit dat er ogéhemmes zullen zijn)
Ik doe technische interventies door het hele land
mijn vrouw werkt in een gebied waar geen bussen rijden!

Ik zou me moeten schamen voor het verbruik van ons binnenlandse computernetwerk :frons:

maar dat weerhoudt mij er niet van om meningen te hebben en te proberen deze te delen
mijn magere kennis

ecologie is tenslotte misschien zoiets als McCain-frietjes??? :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 21/03/07, 09:28

Natuurlijk olifant, in principe heb je gelijk.
Dit rangsysteem werkt meer op symboliek dan op echte feiten.
In werkelijkheid zou ik niet eens niveau 3 zijn, aangezien ik, aangezien ik midden op het platteland woon, geen openbaar vervoer tot mijn beschikking heb.

In feite kunnen we deze schaal zien als een ‘ideaal’ van evolutie naar de ‘opperste econoloog’ waar je zoveel van houdt : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/03/07, 11:07

Je bent een wijze man, Targol!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/03/07, 11:28

Targol schreef:Natuurlijk olifant, in principe heb je gelijk.
Dit rangsysteem werkt meer op symboliek dan op echte feiten.


Vooral omdat ik al WEET wat er gaat gebeuren!!

Bijvoorbeeld: vaste klanten die op olie rijden en (nog) niet het symbool "Biobrandstof" hebben, zullen zich verzamelen! Hetzelfde geldt voor degenen die fietsen, enz., enz

Ik heb het gevoel dat we aan een zeer “gevaarlijk” avontuur beginnen (voor mijn geestelijke gezondheid) : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/03/07, 11:52

Christophe!

we schrijven: klagen, Ik geloof

(Ik heb veel ervaring :D )
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/03/07, 12:00

elephant schreef:Christophe!

we schrijven: klagen, Ik geloof

(Ik heb veel ervaring :D )


Oké, je zult het gewild hebben!

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/03/07, 12:22

Dat is klaar :) : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Zijn er nog andere kandidaten? : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 273-gasten