Web of andere neologismen: lijst en definities

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 15/09/08, 14:37

Cacarente of poo-rent : speculatie op de CAC40 (uitbreidbaar naar andere beurzen), creëert geen enkele rijkdom, behalve een gemakkelijke zoektocht naar huur door de spaarder die profiteert van het aandelenmarktsysteem (dat daarvoor gemaakt is).
Dernière édition par Christophe de 15 / 09 / 08, 14: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 15/09/08, 14:38

Bibiphoque schreef:Restitutie : Persoon die voor zijn winst reclamecampagnes gebruikt van "terugbetaald indien niet tevreden" (een bepaald soort gierig : Mrgreen: )


En het kost zoveel tijd dat je werkloos, rmist (geminimaliseerd in het Belgisch in de tekst) of een vrouw of huisvrouw moet zijn om het "rendabel" te maken...

Een beetje makkelijk, nietwaar?
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 15/09/08, 16:19

Christophe schreef:En het kost zoveel tijd dat je werkloos, rmist (geminimaliseerd in het Belgisch in de tekst) of een vrouw of huisvrouw moet zijn om het "rendabel" te maken...

Een beetje makkelijk, nietwaar?


Hallo,
Nee, het is net als bij spelletjes of loterijen, er zijn soorten ‘clubs’ waar ze informatie groeperen.
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 15/09/08, 17:12

Informatie verzamelen is één ding, de verschillende stappen zetten is iets anders. Dus ik bevestig wat ik denk: gierige mensen hoeven niet te werken...om gierig te zijn...


: Cheesy:
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 16/09/08, 15:47

Christophe schreef:Informatie verzamelen is één ding, de verschillende stappen zetten is iets anders. Dus ik bevestig wat ik denk: gierige mensen hoeven niet te werken...om gierig te zijn...


: Cheesy:


Hallo,
Ze hebben software om dat te beheren, ik heb het op één gelezen forum!
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/09/08, 15:49

O ja ? Software die pakjes of brieven voor u maakt, naar u mailt en voor u tekent?

Dat wil ik graag zien! Want dat zou ons echt interesseren voor de winkel! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 19/09/08, 16:06

De jongste:

aardolie: beleid gebaseerd op en voor olie (en bij uitbreiding gas). Perfect voorbeeld met Poetin zijn laatste jaar.

Misschien een fake-ass-beleid dat grote aankondigingen doet over duurzame ontwikkeling (greenwashing), maar in werkelijkheid het tegenovergestelde doet.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 246-gasten