Mijn zozios

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 28/02/13, 08:41

Hallo hallo
Ik laat ze ook advertenties achter: ze maken ze materiaal voor nesten.
Om te voorkomen dat inkten giftig zijn voor zowel vogels als mensen! Pak in plaats daarvan droge kruiden of mos op.
0 x
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1




par culbuto » 28/02/13, 09:17

oei ....... daar niet aan gedacht. Dankjewel.
we krijgen takken EN materiaal dus ......
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 03/03/13, 11:12

Nou, aangezien we het hebben over zozios ... Ik woon op het platteland met veel vogels, dus ik plaats noodzakelijkerwijs overal voeders. Om de vogels van dichtbij te observeren zonder ze te storen, heb ik een kleine camera op een kribbe bevestigd:
Beeld
Het is heel grappig want vaak komen de vogels naar elkaar kijken in de weerspiegeling van de camera, het komt zelfs voor dat ze met hun snavel op de camera slaan alsof ze willen zeggen: "Hé ho, de voyeur ben je niet klaar? ... "

Anders heb ik een paar kippen en voor hun kippenhok, omdat we het met mijn vriendin niet eens waren over de locatie, dus heb ik een "migrerend kippenhok" gemaakt met een prieel op pallets met wielen:
Kom op, de stoofschotels, vandaag neem ik je mee om de zee te zien! ... (sinds ik de tractor verruilde voor een paard ...)
Beeld
... en bij mijn terugkeer (de zee is hol!) bereidde ik een goede salade van ...
Beeld (het is wit en wit!)

Zeg hen, weet je de prijs? ... voor zo'n goed gerecht vol eiwitten is het een worm tegen een ei!
Beeld

Tot slot een grappige anekdote: op een dag belde een van mijn buren me op voor een beetje speciale hulp voor een probleem in zijn zwembad ... Ik ging naar hem toe en hier is het probleem: een eend, kwam van niemand weet waar hij zich had gevestigd in zijn zwembad.
In het begin vond mijn buurman het grappig, vooral omdat de eend een hekel had aan het zwembadalarm, maar een eend in een zwembad doet een beetje vuil!
Het kostte ons een dag om het te vangen (met brood en een strop).
Beeld
Beeld

Sindsdien heeft de eend gelukkige dagen gehad met andere eenden in een grote hoeveelheid water voor het vissen op forel.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten