Motorpassie: de motorrijders van forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
chevesne51
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 26/10/05, 19:19
x 1

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par chevesne51 » 27/05/17, 10:31

@ 2-macro

De tijd van wraak is aangebroken!

Neem de sleutels van je vaders fiets in beslag.
Wanneer hij een paar presenteert CE goedgekeurde handschoenenje kunt uiteindelijk de boete opheffen. : Mrgreen:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Christophe » 27/05/17, 13:47

chevesne51 schreef:@ 2-macro

De tijd van wraak is aangebroken!

Neem de sleutels van je vaders fiets in beslag.
Wanneer hij een paar presenteert CE goedgekeurde handschoenenje kunt uiteindelijk de boete opheffen. : Mrgreen:


: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: te goed :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Macro » 29/05/17, 09:00

CE goedgekeurde handschoenen gekocht ... En nieuwe helm geprobeerd in de winkel en vervolgens besteld op het internet .... Bij 40 € minder (maar goed in de winkel hebben ze alleen de modellen met flitsende deco's die de helmen niet verkopen. ..) Verlaat de integraal..Suis doorgegeven aan de modulaire ... Door nadelen het maakt het gewicht meer (bijna 200grammes) het is enorm op de snelwegen ... Maar goed..Ka goed op minder XNUMWaar mijn motorfiets heeft nog nooit het asfalt van een snelweg gezien ... Mijn langste reizen zijn in de orde van honderd kilometer ... 10 jaren evolutie op een helm .... Niets om aan te trekken ... je begrijpt dat je de fles hebt genomen ... als de helm open is ... 20% beschikbaar gezichtsveld .... bleef op de Nolan ... N100- 90 ...

Voor de goedgekeurde handschoenen .... Ik nam de eerste zomer prijs met de maximale beschermingsindex en vooral het maximale leer (van de geit). Welja, het is noodzakelijk dat de moorden op dieren voor sommigen dienen ding ... ik kan je garanderen dat de dikte van het leer ... Ze zullen niet de bescherming van mijn oude middenseizoen hebben (maar zij, gezien hun leeftijd, moesten ze in mamouth huid hebben) ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Remundo » 29/05/17, 13:13

je lijkt plezier te hebben, de fietsers :P

perso Ik was altijd bang voor mijn huid op motorfietsen ... al bromfiets, ik probeerde een beetje mijn vrienden, maar ik hield niet van snel gaan ... voorbij 50-60 km / u, je hebt het gevoel dat een kom erg duur zal zijn ... : Roll: Ik had ook vrienden die terugkwamen met hun huid afgescheurd, een andere keer bij de hosto, een jongeman arriveerde naast mijn vader (die daar bleef voor een kleine operatie). De jongeman in kwestie: dubbel open fractuur scheenbeen-peronnet, niet mooi om te zien, de man, zelfs onder morfine, kronkelde van de pijn ... was tegen een rotonde met een andere auto gecrasht, zei hij. ..

om nog maar te zwijgen van al diegenen die zichzelf doden ... soms zonder heel snel te rijden ... om 50 km / u op het hoofd in een muur te bereiken, is het al genoeg ...

toen ik eenmaal een mototaxi nam in Parijs, was het leuk. Hij zei tegen me: "Leun als ik" in de bochten, nou, ik deed het door een beetje in de billen te knijpen 8)

Maar dan wil ik mijn kans op ongelukken niet vergroten door uren door te brengen op deze machines ... wanneer je 90 km / h loopt in het midden van vrachtwagens en auto's ... als je valt ... brrrrrr .. . : Cry: Ik kan niet zeggen dat de piloot onvoorzichtig was, het is de context die noodzakelijkerwijs delicaat is.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Macro » 29/05/17, 13:38

Persoonlijk fietshulpprogramma om naar het werk te gaan ... Ik gooide de spons ... Zelfs als nieuwe bestuurders gevoelig waren om andere gebruikers te respecteren (en ik erken het luid en duidelijk: het heeft zijn vruchten afgeworpen bij de jonge bestuurders ....) de oude niet anticiperen en vaak niet snel genoeg reageren op de komst van een tweewielig voertuig aankomen in hun colimator ... Integendeel .. Vrouwen (tussen 30 en 50 jaar) reageren beter ... ze zien je niet beter ... Maar ze doen minder onzin ... De jonge bestuurders ... ik spreek niet ... Ze leiden als schepen met hun iphone in de ene hand en hun haarborstel in de andere .... Maar er is een zeer grote vooruitgang ... Er zijn steeds minder mensen die de licentie willen halen (van mijn osndages blablacar ..car I vond het verrassend om altijd een meerderheid van de kittens te hebben en kan jongens op mijn carpoolreizen) ... Het antwoord zou me op één of andere manier kunnen verbazen ... rijd je ??? We komen tussen 50- en 150-berichten per uur ... We vinden liever een goede familievader die weet hoe hij een stuur moet vasthouden in plaats van een vriendin die alleen aan zijn cel denkt ... Naast hoe doe je dat? ??? Je carpoolt en je telefoon rinkelt niet ??? Mademoiselle ... Heb je de advertentie gelezen ... Na het vertrektijd neem ik alleen de gereserveerde routes voordat ....

Voor mij is de fiets ... het is voor de lol en als ik er zin in heb ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Christophe » 12/06/17, 09:48

Een onbemande motor op de A4 een paar dagen geleden gefilmd: http://www.lexpress.fr/actualite/societ ... 16704.html

Nan nan het is geen Google Automatic Moto : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Macro » 12/06/17, 10:07

Hallo voor alle franse fietsers .....

Kleine herinnering ... Je hebt maar 15-dagen om je fantastische kentekenplaten of zelfs legale (goede afmetingen maar op een gele achtergrond) te veranderen door die 210x130 witte achtergrond met het logo CEE en F .....

En voor oude gebruikers moet je teruggaan naar 2020 om je registratie in SIV-formaat (XX-123-XX) te geven, omdat we op dit moment natuurlijk niet twee vogels met één steen kunnen doden (conversie van een oude immat naar het nieuwe formaat) ...

Ter informatie: de uitvoering van de maatregel is retroactief ....

Om te controleren moet ook uw plaat worden bevestigd met klinknagels en mag deze geen hoek superieur zijn aan 30 ° in vergelijking met de verticale ...

De maatregel is ook van toepassing op bromfietsen en trycycle en quadricycles (quads, karren .....)

20% BTW per plaat (en montage voor de minder knutselaars) op het wagenpark van de betreffende voertuigen .... Het maakt ze brouzouf in kratten Manu .... En Macro ... Ben hem hij zal hebben een mooie factuur platen Immat .... Ten minste 6 platen om te kopen ... En begin opnieuw voor 4 2020 (plus waarschijnlijk een herregistratie in SIV-formaat dat niet gratis zal zijn ...)

Voeg hieraan een politie-repressie toe die een aantal weken in mijn regio ongewoon is (ze zijn overal verschrikkelijk): afgelopen dinsdag op een reis Tours- Jaunay clancourtcay (180km over): 5 mobiele radars :schok: ... En dat zijn degenen die ik zag ...

Minimacro 1 en 2 telden dit weekend 5-besturingen van de gendarmerie (zonder verbalisatie waren ze in regel) ....

Manu lijkt de honden los te hebben gelaten ... Maar niet de anti-bom honden (die met de grote riem) ... eerder die van het type "verzamelaars vermomd als politieagenten" ...
Terug naar school zal moeilijk worden voor de schoolauto's die de herstelcursussen uitvoeren .... Zal een wachtlijst zijn ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Macro » 12/06/17, 10:12

Christophe schreef:Een onbemande motor op de A4 een paar dagen geleden gefilmd: http://www.lexpress.fr/actualite/societ ... 16704.html

Nan nan het is geen Google Automatic Moto : Cheesy:


Ik denk dat we te maken hebben met een vrolijke band van kleine jokers ... Ze versladen de regelaar, de chauffeur sprong in een busje of pick-up en hij herstelde de achterdeur verder omdat er geen interventie was. werd gemaakt om een ​​motorfiets of een bestuurder te herstellen die deze dagen op de weg in kwestie was ...

Er zijn sommigen die goed lachen ... Dat gezegd hebbende, omdat springen en teruggaan op een motorfiets die grotendeels onbemand draait ... Moet een aardige paar hebben ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Christophe » 12/06/17, 11:14

Bak zag de prijs van de fiets Ik weet niet of het een grap is ... Ik geloof in de versie van de uitdrukkelijke ...

Anders dacht ik niet eens dat snelheidsregelaars (legaal) op motorfietsen waren geïnstalleerd (omdat het een tamelijk slechte mond is) ... behalve politie en gendarmerie die een lange tijd hebben ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Moto passie: éconologistes fietsers




par Macro » 12/06/17, 11:30

Ik heb het artikel van de uitdrukking niet gelezen ... Ik had deze video vorige week gezien of ze hadden geen tastbare verklaring ... Nu is het mysterie opgeheven .... En als er waren inderdaad snelheidsregelaars op motorfietsen ... De goldwing was al uitgerust in de 90-jaren en het was ook beschikbaar op bmw ...

Voor de geschiedenis van de prijs van de fiets .... Veel fietsers zijn niet klaar om de con ...

Wat betreft de stablity ... Het overkwam mij (op een mindere afstand) bijna hetzelfde met mijn oude 500XR het ging zonder mij op een manier op honderd meter nadat ik werd gelost de doorgang van een irrigatiepijp ... omdat ze geen ademautomaat had belandde ze en viel ... maar als de slow motion 200rpm hoger was ingesteld ... Ik weet niet waar ze zou haar race hebben beëindigd ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 362-gasten