Grappen en citaten Motard (en geen brats)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/10/09, 22:58

babache8 schreef:Is het een PUCH-motor in foto? Ik herken het systeem van 2 zuigers met een gemeenschappelijke verbrandingskamer, maar niet de lage motor. Mijn grootvader had er een, er is ........ 50 jaar, maar heeft luchtkoeling.


Beeld

Het was de fiets Puch 125 cc van de broer, motor gelijkwaardig. Een krukas, 2 aansluitstaven, 2 zuigers, 2 cilinders, maar een cilinderkop, 1 uitlaat 1-inname. Twee super-brede krukjes die lijken op de gestempelde metalen stoelen gevonden op de zeer oude boerderij apparatuur ..... : Mrgreen: Een heel breed stuur en de instructies zeiden trots "Motor met een uitgesproken sportief karakter"! Hij moest een kilometerstand van 75-80 km / u halen. : Mrgreen:

De originele carb was dood en werd dus vervangen door de beroemde Dell Lorto 19 mm. De HT-spoel was uitgebrand en vervangen door een HT-spoel van 2CV .... : Mrgreen: Het geluid was meer in de "Doug Doug" dan in de "Poum Poum" : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 06/11/09, 09:14

Flytox schreef:De originele carb was dood en werd dus vervangen door de beroemde Dell Lorto 19 mm.


De PHBG (als ik het goed onthoud?) Goed verstelbaar zoals ik zou moeten aannemen?

Ik had hetzelfde op mijn laatste mob ... tenzij het de 21 mm was, weet ik meer ...

Ik was 40-45 km met een volledige (4.2 L)! : Oops: : Oops:

Gelukkig heeft ze niet lang gereden ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

motorfiets




par tigrou_838 » 06/11/09, 10:46

bonjour, ca het was de prachtige Becane, het doet me denken toen ik rolde met 125peugeot van 1955, enkele cilinder dubbele uitlaat staart 2t vis, een groot comfort met een snelheid van croissière 55kmh en verbruikt minder 3litres om 100

het doet me denken aan mijn 18ans
0 x
Avatar de l'utilisateur
Avibel
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 03/11/09, 17:10
Plaats: Var-La Garde




par Avibel » 12/03/10, 09:38

Aanpassing van luchtvaartgezegden: "Beter een volledige piloot dan een lekke motorfiets!" en "het is beter om in balans te zijn en een hoek te willen nemen, dan een hoek te nemen en in balans te willen zijn".
Aangepast aan een citaat van Philippe Geluck: "Er is nog steeds een voordeel aan het opraken van brandstof, het is dat de motorfiets minder zwaar is om te duwen dan wanneer de tank vol was."
Anders vind ik deze twee andere leuk, ontleend aan Chinese spreekwoorden: "De prei is een fietser die alleen de afgelegde weg veegt" en ook: "Krassen op de teenclip ontlast niet veel als hij naar binnen beweegt"
En nog een laatste voor de weg van een Indiaas spreekwoord: "Van maatwerk ontspringt de pétaudière"
0 x
Evolve is overgave aan het lot
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 14/05/13, 10:19

Gisteravond in San Antonio

"Kawasaky profiteert nooit" : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 14/05/13, 20:37

Macro schreef:Gisteravond in San Antonio

"Kawasaky profiteert nooit" : Cheesy:


Niet begrepen, is het gerelateerd aan een nieuws?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 14/05/13, 22:55

Christophe schreef:
Macro schreef:Gisteravond in San Antonio

"Kawasaky profiteert nooit" : Cheesy:


Niet begrepen, is het gerelateerd aan een nieuws?


Goed! mannelijke kit heeft nooit voordelen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/05/13, 00:03

Ja natuurlijk ... maar toch? : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 15/05/13, 09:29

Christophe schreef:Ja natuurlijk ... maar toch? : Idee:


Ben weet wat er gebeurt in mijn kelder ... De kawasaki valt uit elkaar ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/05/13, 09:55

Oh ik begrijp het nu! Ben moet je me lang uitleggen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 243-gasten