Zoekwoorden bijhouden en rapporteren forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Zoekwoorden bijhouden en rapporteren forums




par Christophe » 30/06/08, 15:28

Vorige week vertelde Maloche me (telefonisch voor de nieuwsgierigen), heel terecht, kwam op het idee om keyword tracking aan te hebben forums.

Dus als er een trefwoord wordt getypt in een onderwerp (bijvoorbeeld je bijnaam), krijg je een melding per e-mail.

Het kan heel interessant zijn om de onderwerpen te volgen die je het meest interesseren.

Na wat onderzoek lijkt het niet direct te bestaan, maar ik heb me net gerealiseerd dat het normaal gesproken (ik ben aan het testen) perfect mogelijk zou zijn om de Google alerts hiervoor: http://www.google.fr/alerts/

Voordeel: configureerbaar onafhankelijk van de econology-site (server minder gebruikt, zowel in bronnen als bij het verzenden van e-mail)

Nadeel: vereist het aanmaken van een Gmail-account ... wat sommigen zal afschrikken, daar ben ik het mee eens, maar jammer ...

Om het te gebruiken is heel eenvoudig, maak gewoon een waarschuwing van dit type aan:
Beeld

Zoektermen: "site:econologie.com/forums/ trefwoord"

Soort: WEB

Frequentie: het hangt af van uw verslaving aan forums :).
De mogelijke keuzes zijn: instant, 1 x per dag of 1 x per week. Persoonlijk maak ik snapshots of dag, afhankelijk van het trefwoord.

resultaat:

Beeld

Elke alert kan uiteraard verwijderd of gewijzigd worden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/06/08, 21:54

dank u :D

Hallo, ik heb zojuist 2 waarschuwingen gemaakt
website: econologie.com/forums/Capt Web volgens de nieuwsbewerking
Dernière édition par Capt_Maloche de 30 / 06 / 08, 22: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 30/06/08, 21:57

Capt_Maloche schreef:
plotseling ben ik bang om te zoeken tvan internet...


"Je hebt 12582 nieuwe berichten" : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/06/08, 22:01

Nah,

Ik heb het net gecorrigeerd, dat is het : Cheesy: : Cheesy: Ik ben moe vanavond

Wacht even Matt, heb je voor je ketel gekozen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 30/06/08, 22:06

Het is eigenlijk niet voor mij, het is voor mijn ouders dat ik het vroeg.
Maar ik heb wat documentatie aan mijn vader gegeven, waaronder uw pdf en ook over de buderus blauwe vlambranders zodat hij een idee kon krijgen.

Ik zal er met hem over praten als ik hem zie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/06/08, 22:12

Persoonlijk zou ik twijfelen tussen gas en een warmtepomp
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/06/08, 22:21

Er is geen pagina gevonden voor de geselecteerde taal. Google toonde resultaten voor site:econologie.com/forums/ Maloche op internet.

Web


De opgegeven zoektermen - site:econologie.com/forums/ Maloche - kwam met geen enkel document overeen.

suggesties:

* Controleer de spelling van de zoektermen.
* Probeer andere woorden.
* Gebruik meer algemene woorden.


wat denk je Tof?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 30/06/08, 22:26

misschien moet je wachten tot de pagina door de zoekmachine wordt verwezen, toch?
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 30/06/08, 22:28

Capt_Maloche schreef:Persoonlijk zou ik twijfelen tussen gas en een warmtepomp


Voor gas hebben ze het niet. Ik zal ze ook informatie geven over de PAC's.

Hoe dan ook, ik denk niet dat ze voor deze winter iets zullen veranderen. Zal in 2009 moeten blijken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 01/07/08, 10:25

Zeg Toff

werken de waarschuwingen zoals u ze invoerde?

Ik betwijfel die site:econologie.com/forum enz werkt
ik heb in ieder geval geen melding ontvangen...

Gaan meldingen alleen via Gmail?
Dernière édition par Capt_Maloche de 01 / 07 / 08, 10: 32, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 143 gasten