Zoekwoorden bijhouden en rapporteren forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/07/08, 10:27

1) Maloche, je bent RUIMTE vergeten. Ik heb je alles in PB uitgelegd.

Voor de anderen is het noodzakelijk om precies de typografie van Google te gebruiken.

Enkele voorbeelden (klik om de syntaxis te zien):

Plantaardige olie
Pantone engine
Isolatie
Waterterugwinning

2) Ik heb zojuist mijn 1e Test Alert ontvangen met hetzelfde onderwerp op het trefwoord "melding".

Dus het werkt nikel!! Bedankt Maloche voor de suggestie!

Beeld

Alleen "ongemak" is niet met terugwerkende kracht (gelukkig zullen sommigen zeggen) maar voor "met terugwerkende kracht" is er de interne zoekmachine: https://www.econologie.com/forums/search.php

3) Ja, u moet wachten tot Google de betreffende pagina indexeert, 24 tot 48 uur.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 01/07/08, 10:59

OKI, het werkt met ruimte, diiinngue!
Hoe heb je de manier gevonden om een ​​site te targeten?

Ik ga nu kijken of de waarschuwingen aankomen, dus ik schrijf mijn trefwoorden

Capt

Maloche

Vind je "breuk" belangrijk?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/07/08, 11:22

Geval maakt niet uit.
Accenten hebben een paar, maar een heel klein beetje, in de rangschikking van Google-resultaten voor waarschuwingen die ik niet echt weet (zet de versie met of zonder als je het zeker wilt weten ... Ik ga van mijn kant testen, want voor de moment heb ik alles zonder accent).

Voor hoe je een site kunt krijgen, zegt Google het overal ... het is niet echt een "geheime verdediging" : Cheesy:

ps: Maloche, had je al een Gmail of moest je die aanmaken?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 02/07/08, 10:12

Wees voorzichtig, het is "een beetje" met terugwerkende kracht (vraag me niet op welke criteria, Google is een zwarte doos):

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/07/08, 10:32

Christophe schreef: ps: Maloche, had je al een Gmail of moest je die aanmaken?


Gmail, ik weet niet wat het is

Aan de andere kant had ik een google-account gemaakt om mijn startpagina te maken waarin ik de RSS van econologie plaatste:

Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 02/07/08, 10:34

Wauw de pagina!! :)

gmail dit zijn e-mails van google @gmail.com

Ik wist niet dat je een iGoogle-account kon maken zonder een Gmail-account.

Des te beter als dit het geval is, omdat het hetzelfde zou moeten zijn voor de alteres, tenzij igoogle 100% door cookies op uw pc gaat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/07/08, 10:51

Laat je niet meeslepen :D

Ik heb nog geen waarschuwing ontvangen, ik heb de waarschuwingen gisteren geactiveerd en je vertelde me dat het 48 uur duurde voordat ik er een ontving, dus laten we wachten tot morgen om te controleren
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 02/07/08, 16:31

Christophe schreef:Wauw de pagina!! :)

gmail dit zijn e-mails van google @gmail.com

Ik wist niet dat je een iGoogle-account kon maken zonder een Gmail-account.

Des te beter als dit het geval is, omdat het hetzelfde zou moeten zijn voor de alteres, tenzij igoogle 100% door cookies op uw pc gaat?


igoogle is opgeslagen bij google zelf dus waar je ook gaat je kunt je pagina vinden en je kunt een igoogle account aanmaken met een ander e-mailadres dan gmail.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/07/08, 09:40

EEN Y'EEESSST!

Ik heb zojuist mijn eerste waarschuwing ontvangen, op een bericht van 01/07/08, rond 48h00
Google Web-waarschuwing: site:econologie.com/forums/ Maloché

Zoekwoorden bijhouden en rapporteren forums : Opmerkingen ...
1) Maloche, je bent RUIMTE vergeten. Ik heb je alles uitgelegd in PB. ... ps: Maloche je had al een Gmail of je moest het maken? ...


Stoer ! :D Ik zal geen berichten meer missen als mensen over mij praten
en ik hoefde geen Gmail-account aan te maken

je hoeft alleen maar een startpagina te maken zoals hierboven bij google
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/08/08, 17:14

Gaaf, dat is dan een goede methode!
Ook al zijn sommige berichten duidelijk vergeten denk ik...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten