Moeten we het bloedbad stoppen? [door lejustemilieu]

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 09/04/10, 23:13

Het beste zou zijn om een ​​politieke partij op te richten.

Zoiets als de Common Sense Party. 8) : Cheesy: :D

(psssssittt: Kapitein waar ben je?) : Mrgreen:

PS: bovendien zouden we een goed pensioen hebben als gekozen ambtenaar, zo lijkt het... —>[] ok Ed. Ik weet de uitgang... :P

NB: trouwens, het tweede grote probleem dat te weinig wordt benadrukt, is de vernieuwing van generaties ... en daar zul je je werk aan moeten doen om de nieuwe golf te overtuigen ... Al dat het onder tieners in de mode is om alles in twijfel te trekken. Ik kan het schilderij vanaf hier al zien : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

par chatelot16 » 09/04/10, 23:40

de revolutie in het genre, we handelen eerst en dan denken we erover na, ik vind het niet leuk!

Het doet me denken aan de Franse revolutie van Robespierre: we stemmen democratisch voor gekke wetten en de volgende dag guillotineren we degenen die ze niet toepassen...

verwijder het probleem! absurde uitdrukking! een probleem is niet gemakkelijk te onderdrukken tenzij je tegelijkertijd de slachtoffers van het probleem onderdrukt... het doet me denken aan toen Jospin de daklozen wilde onderdrukken...

nuttiger: om een ​​probleem op te lossen: en daarvoor is het beter om na te denken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 09/04/10, 23:51

...in vergelijking met de andere appel => Beeld Beeld Beeld

Lionel Jospin was een heilige. => => => Beeld

Jammer voor degenen die niet op hem hebben gestemd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 10/04/10, 09:48

wees niet bang om in opstand te komen.

een van de eerste wetten van de Franse Revolutie was:
Verklaring van de rechten van de mens en de burger van 1793, artikel 35 schreef:Wanneer de regering de rechten van het volk schendt, is opstand voor het volk en voor elk deel van het volk het heiligste recht en de meest onontbeerlijke plicht.


deze tekst werd tijdens de nieuwe versie van 1795 direct verlaten, omdat hij te gunstig was voor de sans culottes, de mensen, de VS.

Sindsdien hebben we slipjes aan, maar we zijn slechts passieve kleine burgers die nog steeds niet weten wat daarboven gebeurt.

een stemrecht, en de kleine mensen zijn blij. hey, hij maakte de kleine mensen blij om te stemmen.

kortom... daarboven, in de lucht, weten ze dat we bang zijn om in opstand te komen. het bewijs is dat ze ons openlijk voor idioten blijven houden.

maar ze zijn ook erg bang dat we in opstand komen

daarom doen ze de hele tijd acties met als doel ons dom te maken, ons tegen elkaar op te zetten, te kleineren, te corrumperen, enz...

Het is aan jou om te onthouden dat de wereld van morgen misschien niet is zoals hij vandaag is. de escalatie van de groei die iedereen in de war brengt. onze jeugd volledig verloren en pervers door de waardeloze mode van de sociale netwerken van het net...

we moeten een bloedige revolutie maken, dat we het ons nog lang herinneren, degenen die hun handen niet vuil willen maken, dat ze thuis blijven, ik, ik fantaseer dat ik bepaalde hoofden kan afhakken met de mijne handen, dat ik eindelijk het bewijs heb dat we goed zullen kunnen leven.


de staat, aarzelt hij niet om ons hebzuchtige CRS, GENDARMES te sturen, en als we te veel terugdeinzen, hebben we recht op het MILITAIRE.
en u gelooft oprecht dat het door het doen van de "zachte ballen" is dat we erin zullen slagen om de mensen te bevrijden? we moeten op een dag in ons leven vechten, we hebben geen keus, er zijn alleen de lafaards die de strijd weigeren, en de verwende mensen die niet weten wat grote ellende is. misschien uw passieve toespraken, u zou ze in de prullenbak laten als u zich in een precaire situatie bevond met intimidatie door de administraties als hulp, zoals zoveel mensen.

Het doet me denken aan de Franse revolutie van Robespierre: we stemmen democratisch voor gekke wetten en de volgende dag guillotineren we degenen die ze niet toepassen...


Ja. we moeten ons niet laten leiden door absurde wetten, daarvoor zal een uitzonderlijke rechtbank nodig zijn om dat allemaal goed te beoordelen.

Robespierre was een bourgeois die de revolutie voor eigen rekening maakte.

daar is het anders, de revolutie moet gemaakt worden door het volk, voor het volk. het gaat er niet om een ​​klimaat van terreur te creëren, maar om de sfeer te ontspannen. dan zitten we in het informatietijdperk, real-time communicatie zal dit soort misbruik voorkomen.

creëer een "feestje". een partij waarvan het hoofdkantoor een website zou zijn. zoals een forum bijvoorbeeld.
met verschillende en gevarieerde meningen kunnen gebruikers reageren en ideeën voorstellen, bezoekers kunnen zien wat er aan de hand is, en veilig om niet misbruikt te worden. Natuurlijk zou deze site zeer veilig zijn en zouden de registratiemethoden erg complex zijn, zoals het moeten opgeven van uw echte identiteit, het bellen van een gratis nummer om de registratie te valideren. enz...

'de partij vooraan', noch links noch rechts, noch boven noch beneden, naar de toekomst, wat er ook gebeurt.
en natuurlijk horen jongens zoals ik er niet bij, anders zou het gegarandeerd een bloedbad worden. :D
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1

par bernardd » 10/04/10, 21:20

edfed schreef:daar is het anders, de revolutie moet gemaakt worden door het volk, voor het volk. het gaat er niet om een ​​klimaat van terreur te creëren, maar om de sfeer te ontspannen. dan zitten we in het informatietijdperk, real-time communicatie zal dit soort misbruik voorkomen.


Nee, als het misbruik voortkomt uit een overvloed aan emotionele wonden.

Als ik bijvoorbeeld zachtjes je arm aanraak, en je mouw verbergt een etterende wond die je heel erg pijn doet, zul je heftig op mij reageren, terwijl ik het goed bedoelde.

Maar als ik niet begrijp waarom je zo reageerde, zal ik de volgende keer dat ik je zie bang of boos zijn.

En pijnlijke emoties escaleren op deze manier: hoe gewelddadiger je bent, hoe meer geweld je ontvangt.

voor uitgebreidere uitleg...

En a zeer concrete visie emotionele wonden verborgen in het lichaam...

edfed schreef:laten we een "feestje" maken. een partij waarvan het hoofdkantoor een website zou zijn.


Een partij is in de eerste plaats een groep wiens... partij moet worden ingenomen op straffe van buitensluiting: het koninkrijk van het kudde-instinct, gebaseerd op... onderdrukte emoties.

En dus het tegenovergestelde van intieme overtuiging, eigen verantwoordelijkheid en vrijheid.

Je kunt zoeken wat je wilt, zolang je probeert anderen te veranderen, is het onmogelijk.
De enige weg vooruit is jezelf te veranderen.
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 11/04/10, 21:54

Obamot schreef:Het beste zou zijn om een ​​politieke partij op te richten.

Zoiets als de Common Sense Party. 8) : Cheesy: :D

(psssssittt: Kapitein waar ben je?) : Mrgreen:



Niet ver weg Beeld

De revolutie is een act waarin ik me goed zal mengen, en toch ben ik niet eerlijk gezegd in "ellende"
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 11/04/10, 22:39

Dit onderwerp is vergrendeld (oorzaak: overschrijding van de limieten van sommige deelnemers), Maloche, maak alstublieft geen misbruik van uw moderatierechten om dit slot te omzeilen : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 269 gasten