Moeten we het bloedbad stoppen? [door lejustemilieu]

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 18:51

Capt_Maloche schreef:Hey lejuste, ben je terug? :D

Dus deze nieuwe ringvinger?

hallo kapitein,
Huwelijk bevestigd op 3 juli, maar mijn hersenen muteren : Cheesy:
Hier ben je weer?


Ik weet het niet zeker, behalve dat ik het debat op dit moment interessant vind.
:D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 19:02

sen-no-sen schreef:
Het is duidelijk dat er op dit moment te veel mensen de planeet besturen en dat er een risico op een zwaar ongeval bestaat.


Helaas, het is precies het tegenovergestelde!
Het is een oligarchie die de "oriëntaties" van onze samenleving bepaalt!
Niet genoeg mensen hebben de mogelijkheid om hun mening te uiten!

+1 behalve dat...ik wilde het bijvoorbeeld hebben over...bepaalde politiek-financiële groeperingen van de "WTO"-stijl
Sorry, ik heb me slecht uitgedrukt.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

par sen-no-sen » 08/04/10, 19:06

Het zijn inderdaad niet de trusts, denktanks, lobby's en andere organisaties die ontbreken... en die voor ons beslissen!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 08/04/10, 19:15

er is maar één rechter nodig.
daarna moet iedereen gewoon op een gelijkwaardige structuur zitten.
geen piramide, maar een plaat, heel plat
met één rechter aan de top die alles beslist

Ik wil deze rechter zijn, ook al zou de taak die op mij zou vallen superzwaar en stressvol zijn.
stel je de ellende voor om elke dag mensen op hun plaats te moeten zetten, baby's doormidden te moeten snijden om het te delen enz...
mis.

we hebben een egalitair systeem nodig, met een wijze rechter die de leiding heeft, punt uit. een echte wijze (niet ik) die goedheid in zich zou hebben.
niet een man die via een stembiljet vol verkiezingscampagnes is gekozen, meer zoiets als "coluche president", gezocht door het volk. niet opgelegd aan mensen.

stel je voor dat morgen...
in de fabriek werd het hoofd van de baas afgehakt omdat hij te veel winst maakte op jouw rug, en plotseling ben jij degene die beslist, in overleg met de anderen, wat jouw fabriek moet doen.

en als we eindelijk kwaliteitsproducten zouden maken, solide enz...
go hop, we laten de methoden van de economische middeleeuwen achter ons en we vervaardigen kwaliteitsonderdelen.

in de kant-en-klaarmaaltijdenfabriek halen we het glutamaat eruit, eten we de marge op om lekker eten te bieden tegen een goede prijs.

op het ontwerpbureau werd het hoofd van de baas met stropdas afgehakt, en nu moeten we verder werken... we gaan een milieuvriendelijk product bestuderen, kom op, het is feest.

bij de supermarkt heeft de baas zijn hoofd laten afhakken en ineens dalen de prijzen door minder marges.
bovendien werd het gratis.

het jaar 01 is het deze film.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 20:34

Zonder mij jongens
Geen moderators, het is anarchie.
Ik zal de volgende reacties niet meer lezen.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 08/04/10, 21:07

Maar als, maar als...

Maar eerlijk gezegd kan het me geen fuck schelen, behalve het zuiveren van onderwerpen vol onzin
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 08/04/10, 21:16

Terug naar de moord...
Ik denk dat zelfs door peace'n'love te sluiten, er altijd een volk zal zijn dat de rotzooi verkloot en om verschillende redenen een land opeist.
de menselijke natuur... ik word er te kwaad van.

en daarom moet het zoveel mogelijk worden gefilterd. laat er maar een klein deel van over.

een beetje zoals de ecologische dorpen in de bergen doen, ze leven afgelegen, in gemeenschappen, en hebben weinig te maken met andere besmette mensen.

maar het is kortstondig, vroeg of laat is er iemand die de chef wil zijn, en het is weer uit voor een ronde.

sommigen denken dat het voldoende zou zijn om zelfzuchtig een goed inkomen te verdienen.
maak met alle middelen tarwe, koninklijk iets geven om de goedheid en vooruitgang van anderen ...

ze hebben het bij het verkeerde eind, en heel veel van hen. heel erg veel. voor hen kun je mensen niet naar de rede laten luisteren, want voor hen draait het allemaal om deeg.
ze wachten op hun pensioen om wijs te zijn en na te denken.
voor hen, zeg ik, zou de oplossing zijn ze te plunderen, ze veel te laten worstelen, ze de ladder af te stuwen, dat ze een beetje weten in welke ellende ze mensen brengen door ze kredieten en andere immateriële goederen vol valkuilen te verkopen.


of anders, hak hun hoofden eraf. het zal vlees voor de katten maken. :D
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

par dedeleco » 08/04/10, 21:57

Dit onderwerp lijkt op dat van het kapitalisme en het marxisme van meer dan 100 jaar geleden, dat werd gevolgd door de catastrofale excessen van het dramatische midden van de 20e eeuw.
Excessen en intolerantie moeten worden vermeden, anders zullen de beste bedoelingen, zoals gelijkheid voor iedereen en rechtvaardigheid, ecologie, voor het welzijn van allen, opnieuw leiden tot fascistische of communistische excessen.
Het is afschuwelijk dat het communistische land China (om nog maar te zwijgen van Noord-Korea), in principe egalitair en rechtvaardig, zijn inwoners in feite met veel minder respect en zorg uitbuit dan het kapitalistische Europa (weinig arbeidsrechten, geen sociale zekerheid, censuur, geprivilegieerde rijken, enz.), dit alles om ons hun grensverleggende kwaliteitsproducten goedkoop te laten kopen en hele delen van onze economie tot niets te reduceren.
Elke keer dat we een Chinese broek, gereedschap, elektronica, zonnepanelen of speelgoed kopen, nemen we deel aan de uitbuiting van onderbetaalde Chinese arbeiders, werkloosheid in Europa en de anti-ecologische vernietiging van de planeet, en we zijn totaal hulpeloos.
Momenteel zijn de Chinezen rijk genoeg om een ​​Frans bedrijf te kopen en het te laten zinken zodra ze hun goudklompje bezitten, de bossen in Gabon worden vernietigd!!!
Dus de beste menselijke bedoelingen in het begin kunnen worden omgeleid naar de slechtste.
Zekerheden en dwingende oordelen moeten vermeden worden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 08/04/10, 23:00

het internationale bloedbad....

hoofdstuk 1, de fataliteit van oorlog.

de mensheid is veroordeeld tot cycli van vrede en oorlog.
het is al zo sinds het begin der tijden, ik verzin het niet, de geschiedenis bevestigt het.

je moet je gewoon voorbereiden op het ergste, want het ergste zal snel komen, dat weet ik zeker.

vooral in deze moderne tijd vol met allerlei soorten wapens en domme mensen die bereid zijn alles te doen voor hun "god", hun "natie" of hun "WEG van het leven".

alle ingrediënten zijn aanwezig, je hoeft alleen maar het vuur aan te steken om de soep te bereiden. het vuur kan ook vanzelf aangaan, terwijl de zon op dit moment ondergaat.

maak je klaar, en 30 kilo pasta bewaren zal je geen goed doen.

_________________________________________________

hoofdstuk 2, bereid je voor op het ergste en verwacht het beste.

bereid je gewoon voor om dezelfde nachtmerrie te beleven die onze grootouders leefden, het is de menselijke natuur, en het jaar 2010 betekent niet dat we super geëvolueerd zijn, het betekent alleen dat we ons in het 2010e jaar na de geboorte van Jezus bevinden.

volgens andere kalenders zitten we in het jaar 40000 of in het jaar 1300, dus het jaar heeft niets te maken.

de brutalisering van onze jeugd via facebook, twitter, skyblog, starac, de boerderij van beroemdheden, het is de getuige van het algemene culturele niveau in het westen.

Nog een beetje maceratie en we hebben een leger kanonnenvoer klaar om te sterven voor de glorie van de man die op tv praat.

Bereid je voor op het ergste, en als het niet in je leven komt, beschouw jezelf dan als een geluksvogel.

_________________________________________________

hoofdstuk 3, de narcistische perverselingen

heb je ooit met religieuze fanatici gesproken?
bent u wel eens geconfronteerd met de werking van het administratief systeem?
heb je ooit kinderen dingen kapot zien maken voor de lol?

sommige individuen hebben geen geweten, en voor het grootste deel zijn ze er trots op, en willen ze het vooral niet, deze mensen daar kunnen we niet met ze bespreken of ze laten luisteren naar de rede.
ze zijn menselijk, net als jij en ik, maar laat je niet misleiden door uiterlijkheden, ze zijn alleen menselijk van lichaam, de rest is vijandigheid, bestialiteit, wreedheid, en dat zeg ik niet om te vergelijken met de dieren, maar goed om hun niveau dat zelfs lager is dan het laagste van de idioten.

het zijn fouten van de natuur.

hoe langer het duurt, hoe gewoner het wordt. en hoe meer het gaat, hoe meer het mensen bang zal maken. tot het scheet.

ze zullen nooit hun wetten herroepen die ons opsluiten en onze geest martelen.
ze zullen nooit de rijkdom teruggeven die ze van ons hebben gestolen onder dekmantel van bedrijfswinsten of de wet die ons verplicht bij te dragen aan een frauduleus contract.
ze laten je nooit je hut in het bos bouwen, omdat je een bouwvergunning nodig hebt op de eigendomsakte.
ze zullen de vastgoedprijzen nooit verlagen als we allemaal een dak nodig hebben om fatsoenlijk te leven.

en daarom is het verplicht om de ene of de andere dag te plassen.

bloedbad is een noodzakelijk iets voor het goed functioneren van onze soort.
de aarde is niet ontworpen om door zoveel homo-sapiens-sapiens te worden bewoond. 6 bij het laatste nieuws.
zodat we harmonieus kunnen leven door zo talrijk te zijn, zou het nodig zijn om een ​​of twee sapiens aan onze wetenschappelijke naam toe te voegen.

_________________________________________________

hoofdstuk 4, de angst om te verdwijnen

de wens om een ​​gezin te stichten heeft zijn keerzijde, die van overbevolking van de wereld. de wens om ook de minste kindersterfte te hebben.
de families ervoor brachten 10 kinderen voort, slechts 5 overleefden, en 1 of 2 slaagden erin een gezin te stichten.
nu genereren we minstens 3 of 4 kinderen die natuurlijk zullen overleven en op hun beurt 3 of 4 kinderen voortbrengen.

de wens om levens te redden of groenten in leven te houden tegen kostprijs, om de wereld opnieuw te overbevolken en hen een medisch geassisteerde nachtmerrie te bezorgen. het is wreed en egoïstisch om een ​​dwarslaesiepatiënt in leven te willen houden die zo dol was op hardlopen. hij zal zich aanpassen, maar hij zal ook lijden. sommigen worden zelfs Paralympisch kampioen, het is wel het laatste wat ik wil in een rolstoel zitten, met twee ontbrekende benen. liever dood.

_________________________________________________

hoofdstuk 5, lang leve de dood.

we moeten allemaal op een dag sterven, waarom zo bang zijn voor de dood?
de dood is goed, als je sterft, verdwijnt het lijden, de hersenen denken niet meer, het is verloren.
tijdens een heftig ongeval voel je de eerste minuut helemaal niets door desoriëntatie en shock.
lijden komt daarna, als men nog leeft.
waarom zijn we hier in dit geval bang voor?

als we sterven, voelen we niets,
als je iets voelt, leef je...
het is gaaf!

de dood is niet wreed, het is een levensfase, de laatste van een cyclus en de eerste van een nieuwe cyclus.
je lichaam keert terug naar de natuur en wordt gebruikt om dieren te voeren die ook het geluk zullen kennen van een vluchtig leven.

l
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 08/04/10, 23:11

Oké, we voelen dat je daarboven erg opgewonden bent, het lijkt erop dat je het moeilijk hebt gehad, toch...?

Heel goed, maar wat stelt u voor?

PS: je hebt het niet helemaal mis, aan de andere kant moet je deze opmerkingen misschien een beetje prioriteren. Ik zie bijvoorbeeld niet wat de relatie is met de "narcistische pervert" (wie de pathologische naam kent, zal mij begrijpen)...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 300-gasten