Moeten we het bloedbad stoppen? [door lejustemilieu]

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 08/04/10, 17:18

Hallo,
als reactie (of liever in aanvulling op de laatste reactie van de rechtvaardigen): om je af te vragen of de roman van Maxime Chattam "de mysteries van de chaos" geen realiteit is...
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 17:33

edfed schreef:teveel leed en haat stapelden zich op, afgezien van een oorlog, hongersnood, ziekte, catastrofe die 100% van de mensen zou doden, zie ik geen oplossing.

je moet formatteren en opnieuw installeren, dat is wat we doen als het systeem te strak is.

Ha ja, edfed, het lijkt erop dat er in het verleden al grote rampen zijn opgeruimd...
Maar de ziekte kwam elke keer weer terug...
Het lijkt erop dat een bepaalde God is geplant....
Maar elke keer hoopte hij dat de mayonaise weer de goede kant op zou gaan..
Edfed, je spreekt als een zekere God waarover in de Gal gesproken wordt.
Ik geloof niet dat opnieuw formatteren de oplossing is (God heeft de herinnering al gefaald :D )
Ik ben niet beter dan jij, ik had ook zulke gedachten.
Maar je antwoordde, dat betekent dat je weigert en hoopt : Cheesy:
Wie weet vindt dankzij het net een zeer intelligent (of geïnspireerd) persoon de "vreedzame" oplossing.
Toegegeven, het net bedient pedofielen of andere verdorven mensen in onze samenleving, maar ook mensen die goed in hun schoenen staan ​​en soms positief intelligent zijn.
Momenteel zou geen enkele regering in staat zijn om een ​​massale beweging op het net te "breken". (het is een oplossing)
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 08/04/10, 17:47

er is geen pacifistische oplossing tegen een ziekte.
ook door homeopathie blijft het een aanval op ziektekiemen.

daar, de ziektekiemen, we kennen ze, we weten wie ze zijn, wat ze doen.

het enige dat overblijft is (via het web) af te stemmen op een dag van radicale actie, zoals witte bloedcellen die hun lichaam verdedigen of een medicijn nemen om het virus te doden.

de nieuwe griep BPIM (Banque Politique Industrie Media) heeft maar één vaccin, de guillotine. zonder noodtoediening van de remedie riskeert de mensheid een grote herpes en misschien zelfs een zekere dood.

geen omelet zonder een ei te breken, geen vrijheid zonder hoofden af ​​te hakken.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 18:01

er is geen pacifistische oplossing tegen een ziekte.
ook door homeopathie blijft het een aanval op ziektekiemen.

+1, edfed, je hebt me 30 seconden knock-out geslagen
Onlangs hebben onderzoekers de oorzaak gevonden van monogamie of polygamie bij bepaalde knaagdieren....
De oorzaak: een virus!, wat leidt tot monogamie (als ik het me goed herinner)
Nou, ik zeg niet dat monogamie een goede zaak is, sterker nog, ik heb absoluut geen idee, maar voor mij zijn virussen soms goed, soms slecht, net als onkruid, hoewel...
Als deze virustheorie klopt, zou dit kunnen betekenen dat antibiotica heel vreemd gedrag bij mensen kunnen veroorzaken! (wat het geval is)
Wauw... het dwaalt langzaam af van het onderwerp, maar wie weet ligt de waarheid aan het einde van de tunnel.
Grappig, ecologie zou een veel dieper probleem zijn dan men zou denken :D :schok:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 08/04/10, 18:12

ja, misschien dwingt een medisch probleem op individueel niveau hen om te worden wie ze zijn.
maar ik heb mijn twijfels wanneer de Rothchilds van generatie op generatie het lot van een heel continent doorgeven, namelijk het onze.
wat dan ook, als het via de matrix wordt overgedragen, en daarom, als het seksueel wordt overgedragen, waarom niet, of anders in de genen...
als het genetisch is, blijft er maar één oplossing over, een genocide. maar dat wordt slecht gezien, een genocide.

Ik denk dat sommige mensen erg bedrieglijk zijn, leugenaars, manipulators, en dat het niet door een of ander virus komt, zij zijn de virussen.
op menselijke schaal, daarom is het moeilijk om ze uit elkaar te houden. en een beetje pijn bij het idee om hun hoofd af te hakken.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 18:21

EDF,
Je hebt het over het vernietigen van onze beschaving.
Ok, het is een oplossing, maar ik zal uitleggen waarom het een fout is:
Neem een ​​kind van een jaar oud, je zet hem op een lage tafel (een nieuwe situatie), na een tijdje nadert hij de rand van de tafel en... valt en bezeert zich.
Zet de volgende dag op deze tafel, hij durft de grenzen van de tafel niet te verlaten, dit wordt het opdoen van ervaring genoemd.
Denk je dat het verspillen van duizenden jaren menselijke ervaring een goede oplossing is?
Dat zou de ergste fout zijn.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 08/04/10, 18:40

Als je deze uitleg van de baby begrijpt,
Er is een opmerkelijk verschil tussen hem (de baby) en de planeet:
De wereld wordt bevolkt door miljarden baby's : Cheesy:
En dat is de rotzooi, want er is geen afstemming tussen al deze ervaringen...
Ik ben een atheïst, maar ik profiteer van alle goede dingen die de verschillende religies verbergen.
Voorbeeld: op een dag kwam een ​​Jehova's Getuige me een keer te vaak lastigvallen en ik gaf hem blabla; resultaat, ik heb één ding van zijn religie behouden; namelijk dat om een ​​auto te besturen, er maar één bestuurder kan zijn.
Ik transponeer het idee van deze dappere man naar de menselijke samenleving..
Het is duidelijk dat er op dit moment te veel mensen de planeet besturen en dat er een risico op een zwaar ongeval bestaat.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 08/04/10, 18:41

Hey lejuste, ben je terug? :D

Dus deze nieuwe ringvinger?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

par edfed » 08/04/10, 18:47

hoeveel mensen op aarde vertegenwoordigen echt een duidelijk voordeel in het geval van overleven?
als er slechts 1000 mensen zouden overblijven, welke zouden dat dan zijn?
Ik hoor al "ik, ik, ik!" springt hier en daar op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

par sen-no-sen » 08/04/10, 18:50

Het is duidelijk dat er op dit moment te veel mensen de planeet besturen en dat er een risico op een zwaar ongeval bestaat.


Helaas, het is precies het tegenovergestelde!
Het is een oligarchie die de "oriëntaties" van onze samenleving bepaalt!
Niet genoeg mensen hebben de mogelijkheid om hun mening te uiten!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 308-gasten