Misleiding van consumenten in het algemeen in supermarkten

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 02/12/08, 20:38

Pfff niet makkelijk om te omschrijven, het is subjectief...Ik laat je er eentje proeven de volgende keer dat we elkaar zien!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 02/12/08, 20:40

De volgende keer dat we elkaar zien, ga ik eten en drinken als een koning : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Grote oppervlaktebedrog




par bobono » 02/12/08, 21:06

De belangrijkste kritiek die we uiten op compacte fluorescentielampen.

Geleidelijke verlichting, geel licht, zelfs met kwaliteitslampen zoals de megamanS op de site.

Sinds 2 jaar gebruik ik witte daglichtlampen met onmiddellijke ontsteking [Lumbi-lamp

Natuurlijk kun je deze lampen niet in de supermarkt vinden, de prijs is vergelijkbaar met standaard compact fluorescentielampen van € 24,- per stuk
Compacte daglichtlampen met volledig spectrum en elektronica op e27-fitting. Nieuwe technologie stabiliseert het licht, vermindert het stroomverbruik tot 35% en verlengt de levensduur van biobuizen. 2 JAAR GARANTIE.
La
Licht is een primordiaal essentieel element. Het is essentieel voor de
groei van planten, dieren en mensen. Het reguleert de hormoonspiegels, maakt een harmonieuze werking van het centrale zenuwstelsel en het gehele basale metabolisme mogelijk. Natuurlijk licht bevordert onze gezondheid, natuurlijke genezingsprocessen, onze gemoedstoestand, onze energie, ons leervermogen en onze gezichtsscherpte.


Compacte daglichtlampen - volledig spectrum met flikkervrije elektronica op E27-fitting. In principe hebben deze lampen een laag verbruik (spaarlampen). Maar het allerbelangrijkste is de invloed op onze gezondheid en het plezier dat dit gezonde licht biedt, zeer dicht bij het spectrum van zonnelicht.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 02/12/08, 21:18

Het is grappig, de meeste mensen vinden dat fluorescentielampen te wit zijn...

Bovendien is een daglicht lamp is veel witter dan welke conventionele lamp dan ook. Je moet er echt aan wennen :) Het is geweldig voor de badkamer of keuken, maar voor de woonkamer vinden sommige mensen het helemaal niet leuk!

Maar een 2700K fluorescentielamp (de standaard) heeft bijna dezelfde kleur als een klassieke lamp. Ik daag iedereen uit om, zonder naar de lamp te kijken, uit te vinden of het een fluorescerende of een klassieke lamp is!

De eerste versie zal ik niet zeggen (over het algemeen witter) maar daar...ze hebben grote vooruitgang geboekt! Zoals welke smaak en kleur...

ps: wat is een organische buis??? :schok: :schok: Oh ja, zouden dat niet de gadgetlampen zijn met een zogenaamde geïntegreerde ionisator? Sterker nog, 100% Chinese modellen...Ik had er een paar gezien met een garantie van 5 jaar, toen de levensduur 6000 uur was...en ze daar vaseline mee spinnen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 02/12/08, 21:24

Maaaaaaaaiiiiiiiiiiis nooooonnnnnnnnnn, je bent er niet...
Biologische buizen zijn de buizen waar vuurvliegjes in zitten!!!Beeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
swift2540
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 383
Inschrijving: 04/08/08, 00:48
Plaats: Leenheer
x 1




par swift2540 » 02/12/08, 22:35

Christophe schreef:Een stokbrood is niet zomaar brooddeeg... Eindelijk begrijp ik het :)
Nooit een goed stokbrood gevonden in België...gelukkig is Frankrijk niet al te ver :)

En dat is normaal, die zul je nooit vinden, om een ​​heel simpele reden: het meel is anders. Dit krijg ik van mijn ex-bakker (gepensioneerd) die mij na een stage in Frankrijk vertelde: "Het is onmogelijk om dingen op dezelfde manier te doen, het gedrag van het meel is anders."

Kortom, wij zullen nooit een “Frans stokbrood” maken net zoals de Fransen niet in staat zijn om goede friet of een echt biertje te maken...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 03/12/08, 12:03

+2 : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 03/12/08, 14:01

swift2540 schreef:
Kortom, wij zullen nooit een “Frans stokbrood” maken net zoals de Fransen niet in staat zijn om goede friet of een echt biertje te maken...

ja, de aardappelen gedragen zich ook anders : Cheesy:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/12/08, 14:18

Christophe schreef:... en sorry, maar de kwaliteit moet worden betaald! ((shit is vaak duurder dan kwaliteit ... zowel economisch als ecologisch!)


:D Absoluut, er is geen geheim

Ter informatie: mijn allogene lamp van 100 W in de keuken (je kent Toff, degene die hielp met de verwarming : Cheesy:) heeft zojuist na 8 jaar goede en trouwe intensieve dienst de geest gegeven

en... nou nee, ik gaf hem een ​​schouderklopje en het filament kwam weer samen!! dit is gebruikelijk bij halogenen

Nou ja, het zou niet lang meer moeten duren.
dus Toff, wat kan ik gebruiken met een bajonetbasis?

Heeft de Mégaman anders, voor een laag verbruik, nu een snelle ontsteking?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 03/12/08, 14:29

Gregconstruct schreef:+2 : Mrgreen:


Nou, daar spreek je jezelf tegen... aangezien je hierboven zei dat er Belgische baguettes waren... wat dan ook!

Capt_Maloche schreef:Nou ja, het zou niet lang meer moeten duren.
dus Toff, wat kan ik gebruiken met een bajonetbasis?


8 jaar voor een halogeen? Wauw niet slecht!

Maar maak je geen zorgen, je verandert de fitting naar een E27, het kost je € 1,- en je kunt er op zetten wat je wilt.

Als je bijvoorbeeld last hebt van de helderheid bij het opstarten, neem je dit model:
https://www.econologie.com/shop/ampoule- ... p-204.html

Het is een monster (en dat geldt ook voor de prijs...)...

Anders is er de natuurkleur van 23W...die is goed voor de keuken (wit). Ik denk dat je een natuurkleurenmodel van 15 W hebt, je moet het gewoon testen! Koop een E27 fitting!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : JimmyBoss en 266 gasten