Mijn kleine verhaal ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
sylvain78
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 19/11/06, 10:51

Mijn kleine verhaal ...




par sylvain78 » 04/02/07, 11:06

Hallo,

Ik ga je mijn kleine verhaal aan mij vertellen, ik ben 17 jaar oud en al gemakkelijk 10 jaar, ik ben in iedereen geïnteresseerd, toen ik jong was, keek ik documentaires op de 5 in plaats van tekenfilms, toen de 1e Natuur & Découverte ging voor mij open, daar ging ik elk weekend wandelen en rond mijn 8e heb ik met klasgenoten een "vereniging" opgezet, er loopt een klein beekje van mijn huis af, dat was behoorlijk vervuilend, vol van plantenresten, kortom we hadden het schoongemaakt, we hadden "Before After" foto's gemaakt en toen zijn we 1 jaar later met alles gestopt omdat we niet meer zo gemotiveerd waren... Maar ik had nog steeds dat kleine ding in mij waar ik van hou natuur... Ik herinner me dat mijn vader een boek "SOS Terre" voor me had gekocht en hier is het dan. Nu ben ik 2 jaar vrijwilliger bij het WWF. Ik begin weer deze ecologische "Lucht" te krijgen. Ik praat vaak over normale gloeilampen om tegen mijn ouders te zeggen: "Deze is doorgebrand" en hij ging een spaarlamp kopen, voordat mijn ouders elke dag de vuilnis buiten zetten, nu zetten we elke dag de prullenbak buiten en dat is elke week normaal... Ik ben blij met een kleine overwinning als deze thuis. Maar naast al dat leven demoraliseren mensen mij volledig, ik schrijf vaak over anderen forum en mensen worden steeds dommer, ze willen niet begrijpen dat er een klimaatverandering is, hij is voor dovemansoren bedoeld en dat ik het zat ben, bovendien zijn er mensen zoals jij die me willen vechten tegen mensen die dat niet zijn egoïsten die aan toekomstige generaties denken. En dat probeer ik door te geven de andere keer dat ik mensen in mijn klas liet kijken. Ik zit in de film van CAP Al Gore. Iedereen was echt "overstuur" nadat we erover hadden gesproken in de natuurkundeles en mensen geloven hun ogen niet, hetzelfde mijn kleine neefje, ik praat met hem over dit alles...

Kortom, ik vertelde mijn leven, maar het was alleen maar om te zeggen dat er mensen zoals jij zijn die ervoor zorgen dat je wilt vechten, dus BRAVO

En bedankt
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 309-gasten