Mijn kittens zijn verdwenen !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Mijn kittens zijn verdwenen !!!




par Christophe » 04/06/16, 14:23

Zie de 4 kittens van mijn kat die 2 weken geleden is bevallen bistro/het-wonder-van-het-leven-op-mijn-fauteuil-geboorte-van-poesje-t14734.html vanochtend uit hun krat verdwenen!!

Waarschuwing, mijn kittens zijn vanochtend verdwenen!! Hun doos is leeg!

Ik was niet thuis...Ik heb de timelapse-video geanalyseerd die ik aan het maken ben:

a) om 10 uur lijkt de dapperste van de 30 te willen vertrekken, dit is de laatste foto die ik van hem heb:

kittens1.jpg


b) dit lijkt de moeder die de andere drie om 3 uur borstvoeding geeft, niet al te veel zorgen te maken.

kittens2.JPG


c) de moeder is na de borstvoeding toch behoorlijk afwezig, misschien is ze op zoek naar de ander?

d) om 11:20 uur neemt Chateline de 1e van de resterende 3e:

kittens3.JPG


e) ze keert terug "naar het nest" om 11:40 uur, 11:50 uur, 12:00 uur (de andere 2 achterlatend) en besluit uiteindelijk om de derde om 3:12 uur te nemen.

kittens4.JPG


f) de laatste wordt bijna 1 uur alleen gelaten: ze neemt hem om 13 uur mee (zeker genoeg tijd om de andere 20 borstvoeding te geven?)

cahtons5.JPG


g) om 13 uur merkte ik de verdwijning op en nam ik contact op met de FBI :schok:

Het mooie is dat het niet mijn andere kat was die ze meenam... Het was dus Chateline die ze verplaatste, waarschijnlijk naar een grotere plek (ik wilde vandaag gewoon de bench verwisselen omdat ik merkte dat ze krap begonnen te worden ).

Dus ik ga vanmiddag bij haar kijken...voor het moment dat ze binnen is en zich niet al te veel zorgen lijkt te maken, heb ik even snel door het huis (interieur) gekeken en nog niets gevonden...dat zal ik doen luister ook :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Christophe » 04/06/16, 15:16

Einde van de waarschuwing, ik heb ze net op de bodem van de schuur gevonden, niet eens in een doos, gewoon op de grond... pfff!

Ik weet niet echt wat er is gebeurd. Wat zeker is, is dat de eerste die verdween, niet helemaal alleen hierheen kon zijn gekomen... ze kruipen nog steeds...

Ik heb een grotere doos gezet en 1 van de kittens er weer in gedaan, ik observeer nu de reactie van de moeder, zal ze de andere 3 terug in de doos brengen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Christophe » 04/06/16, 18:18

Nou, ze heeft de andere 3 niet terug in de doos gebracht, maar heeft degene die ik had neergezet meegenomen om terug in de schuur te zetten...

Conclusie: er zit hier iets dwars... het licht? Het geluid? De kittens hebben een paar dagen geleden hun oogjes geopend, het zou daarmee te maken kunnen hebben...

Dus ik heb haar bench naar de schuur verplaatst, daar zullen ze stiller zijn... nu moet ik kijken of ze ze niet uit de bench haalt en op de grond zet... dan begrijp ik het niet echt. .. enig idee vrienden?
0 x
Cervesia
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 25/06/12, 13:05
x 2

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Cervesia » 04/06/16, 18:32

ze moeten gestoord zijn geweest of ze heeft een bedreiging waargenomen, kom 's avonds naar huis bij hen in de buurt en stel de moeder gerust
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Christophe » 04/06/16, 18:39

Ah ja, over bedreiging gesproken, het moet gezegd worden dat ik dit weekend mijn 6-jarige "kleine monster" heb en het is het eerste weekend sinds ze hun ogen openden... Het is me nog steeds niet gelukt de batterijen te verwijderen :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Obamot » 04/06/16, 19:20

Puerperaal kannibalisme?

Het bestaat ook bij honden en katten (ik wens ze niet!)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Christophe » 04/06/16, 19:41

Maar geen Obamot, ik vond ze 1 uur later :) Moet lezen hè...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Obamot » 04/06/16, 21:09

Nou, hier is dan nog een bug, want toen ik het bericht schreef, bestond het jouwe waarin stond dat je ze had gevonden niet. Beeld
(en het is niet de eerste keer dat dit gebeurt...) Ik ben nog niet nieuw... Beeld

Aan de andere kant heb ik ernstige twijfels: : Arrowd: : Lol:

Christophe schreef:Ah ja, over bedreiging gesproken, het moet gezegd worden dat ik dit weekend mijn 6-jarige "kleine monster" heb en het is het eerste weekend sinds ze hun ogen openden... Het is me nog steeds niet gelukt de batterijen te verwijderen :D

mwouahahaha
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Flytox » 04/06/16, 23:11

Ja, er zijn katten die kittens zonder waarschuwing verplaatsen... om redenen die ons misschien ontgaan. Het kitten is, tegenover zijn nieuwe harige speelgoed, misschien een beetje onrustig in de ogen van moederkat. Om de moeder gerust te stellen, is het noodzakelijk om de knuffels van "vreemden" te beperken, tenminste in het begin. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Christophe » 05/06/16, 00:28

Ja, Flytox, dat is wat er zichtbaar gebeurde...het grappige is dat het haar ongeveer 2 uur kostte om de reis te maken terwijl ze op beide plaatsen borstvoeding gaf, waarschijnlijk...nou ja, zoals je zegt, details kunnen ons ontgaan, we zijn geen katten!

Obamot schreef:Nou, hier is dan nog een bug, want toen ik het bericht schreef, bestond het jouwe waarin stond dat je ze had gevonden niet. Beeld
(en het is niet de eerste keer dat dit gebeurt...) Ik ben nog niet nieuw... Beeld


Eh, dat zou me verbazen...maak een screenshot de volgende keer dat dit gebeurt... : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 288 gasten