Mijn kittens zijn verdwenen !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Macro » 26/06/17, 13:21

Zoek niet verder... Het was de elektromagnetische interferentie van de camera die haar hinderde...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Arnaud M » 29/06/17, 00:48

Het licht, zodra ze hun ogen openen, is er duisternis nodig.
Grappig, ik heb dezelfde kat die vorig jaar vast kwam te zitten :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Christophe » 01/07/17, 15:49

Ook het nieuwe nestje (van 7!) is verplaatst naar "1 week - 1 dag"...

De kittens hebben hun oogjes nog niet open...(het duurt 10 dagen tot 2 weken).

Gelukkig vond ik ze deze keer: in een kast op mijn kamer. Aan de andere kant is de moeder veel minder bij ze dan toen ze in de woonkamer waren...ze denkt zeker dat ze veiliger zijn.

Anders heb ik gisteren de 3 ontbrekende kittens uit het vorige nest eindelijk gevonden wat er nog over was: wat haren en botten :( in een kartonnen doos vol rommel achter in mijn kelder...

Het spijt me een beetje dat ik tijdens de verdwijning niet beter heb gezocht (ik had toch ruim 2 uur gezocht, inclusief de tuin...)...maar de moeder had er ook niet op aangedrongen om terug te keren naar het huis. (de deur was gesloten na de zoektocht...) ze waren pas 3 dagen oud :( snuiven...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Mijn kittens zijn vermist!!!




par Ahmed » 01/07/17, 17:23

Door je punt een beetje uit te werken (ik ben klaar om je een handje te helpen!), kun je er misschien twee delen uit halen: "De verloren katjes''De gevonden kittens". Zeker, Proust aanzienlijk langer had gemaakt met een even mager onderwerp, maar laten we niet overdrijven, dat is het ook niet Proust wil! : Lol: ...Anders zullen we de tekst serieus moeten herwerken... : Wink:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten