Econologische liefde ontmoeting !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Chobec
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 08/02/07, 18:33

Econologische liefde ontmoeting !!!




par Chobec » 01/11/07, 10:40

Hallo,

het is geen tirade, het is geen humor, maar ik hoop dat ik hierdoor mijn zielsverwant kan ontmoeten, die ook een economische ziel heeft.

Ik ben iets meer dan 10 jaar getrouwd en heb 9 jaar van mijn huwelijksleven opgeofferd om mijn zelfgebouwde huis uit te breiden, omdat het financieel moeilijk voor mij zou zijn geweest om ambachtslieden te betalen om op dit punt te komen:
- bouw een huis van 75m², 2 slaapkamers van 9,5m², badkamer 5m², keuken 9m², woonkamer 30m², berging van 6m² in 1999.
- Uitbreiding door zelfbouw van een garage van 28m² + zolder + 10m² kelder + 16m² werkplaats, 1 regenwatertank 7500L van 1999 tot 2002.
- in 2003 zelf een barbecueschuilplaats met geïntegreerd warm water op zonne-energie bouwen.
- vergroten door enkelwandige zelfbouw, houtwolisolatie van een woonkamer van 20m² + 2 slaapkamers van 13m² + mezzanine 8m² van 2005 tot 2007.
- let gedurende deze tijd op energieverbruik, waterverbruik en selectieve sortering.
- gebruik de fiets, loop en bus om naar de stad te gaan.

Gedurende deze tijd, of in ieder geval tot 2005, moedigde mijn vrouw mij aan in mijn inspanningen.
Maar het is al een tijdje geleden dat ik merkte dat ze liever in bad gaat dan zuinig douchen, dat ze zich niets aantrekt van selectief sorteren, van elektriciteitsverbruik, dat ze de auto voor van alles en nog wat gebruikt, enz. Ik ging daarom te ver in mijn stappen en vooral het werk duurde te lang.
Nadat we deze zomer 800 km hadden afgelegd, kochten we deze keer een huis van onze omvang (3 kinderen en dus 4 slaapkamers) omdat ik me bewust werd van zijn ongemak en hem geen nieuwe test van dit soort wilde opleggen (vooral omdat ze niet langer steunt mij) om samen op een goede basis opnieuw te beginnen.
En nu vraagt ​​ze om een ​​scheiding en volgt ze mij niet meer, ook al had ik besloten niet meer zo veel in mijn projecten te investeren!!!

Ik zit dus alleen in een huis van 160 m², dat ik financieel nauwelijks zou kunnen behouden.

Omdat ik niet het type ben dat op mijn knieën valt en mijn ambities laat varen, maar wel een inspanning kan leveren, ben ik nu op zoek naar een vrouwelijk bedrijf dat ook een milieuvriendelijke inslag heeft. Dit zal ons in staat stellen samen te delen, samen te investeren voor hetzelfde doel en niet alleen te blijven, want ik verzeker u dat er niet veel mensen zijn die ermee instemmen deze paar inspanningen voor de planeet te leveren.

Als er iets gratis is forum ....

Alex.
0 x
Evolutie heeft lucht (R) nodig, en vervolgens op weg naar deze revolutie (www.mdi.lu)
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 01/11/07, 16:23

Eh, shit..., het is geen supermeisje dat antwoordt!!!!:cheesy:
Het is waar dat het moeilijk is om een ​​meisje tegen te komen met een economische of zelfs ecologische geest... Je moet vroeg opstaan ​​en te allen tijde waakzaam zijn, om het zeldzame juweeltje dat uiteindelijk zou verschijnen niet te missen : Cry: ...Ik gooide voorlopig de handdoek in de ring en legde me erbij neer om alleen te leven, in plaats van onder slechte begeleiding. Het moet gezegd worden dat hoe hard je ook kijkt, zij degenen zijn die kiezen, zelfs als je de indruk hebt dat je jezelf dwingt om ze te verleiden... Dus aangezien er veel meer kandidaten zijn dan vrouwelijke kandidaten met deze geest, zijn er , het is niet gewonnen... Het beste is er een te ontvoeren voordat ze tijd heeft om haar keuze te maken : Mrgreen:
Anders, als je het beu bent om moeilijk te doen, zijn er nachtclubs
Ik wens je in ieder geval veel succes met je zoektocht...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 03/09/08, 18:56

Het werkte? :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 03/09/08, 21:23

louphil schreef:Eh, shit..., het is geen supermeisje dat antwoordt!!!!:cheesy:
Het is waar dat het moeilijk is om een ​​meisje tegen te komen met een economische of zelfs ecologische geest... Je moet vroeg opstaan ​​en te allen tijde waakzaam zijn, om het zeldzame juweeltje dat uiteindelijk zou verschijnen niet te missen : Cry: ...Ik gooide voorlopig de handdoek in de ring en legde me erbij neer om alleen te leven, in plaats van onder slechte begeleiding. Het moet gezegd worden dat hoe hard je ook kijkt, zij degenen zijn die kiezen, zelfs als je de indruk hebt dat je jezelf dwingt om ze te verleiden... Dus aangezien er veel meer kandidaten zijn dan vrouwelijke kandidaten met deze geest, zijn er , het is niet gewonnen... Het beste is er een te ontvoeren voordat ze tijd heeft om haar keuze te maken : Mrgreen:
Anders, als je het beu bent om moeilijk te doen, zijn er nachtclubs
Ik wens je in ieder geval veel succes met je zoektocht...


De aanbevolen methode lijkt op die van je avatar, hallo, hallo, hallo! Je trekt haar bij haar haren de grot in...


Het beeld komt mij wat defaitistisch of iets te realistisch over, maar uiteraard zal ik mij onthouden van oordelen en als goede vriend zal ik je graag opvrolijken als dat nodig is!

Aan de andere kant is uw offerte de omweg waard! Hoed! Als het van jou is, heb je verdienste en zo niet... dan heb je verdienste omdat je het hebt opgegraven :P

Ecologisch de jouwe, Lietseu :P

Wat heeft het voor zin om frietjes te eten als je de mosselen niet hebt, zoals een ket uit Brussel die ik goed kende zou zeggen :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/09/08, 22:14

tchobec zei:

Na deze zomer 800 km te hebben afgelegd,


boh! als het richting het zuiden is, is dat prima... maar als je bent overgeplaatst naar het staalproducerende Lotharingen... heb je meer problemen!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/09/08, 22:35

Een ander deel van het probleem: het is raar, de supermeisjes staan ​​in de advertenties voor hoogwaardige huishoudelijke apparaten, Viess-ketels..(verdomd), super dure en design-halogeenverlichting, beemmes, enz...laat ons ze eens zien!

Meisjes zijn zo gemaakt dat ze altijd op zoek zijn naar een verbetering van hun welzijnsniveau. Registreer u op een Lapse site! Waar vind je dan nog een Tsjechische (MET voorzieningen) of een Hongaarse: het zal altijd beter gaan dan bij haar ouders :D

Mijn broer deed het tegenovergestelde: hij vond een Ivoriaan en ging aan de slag in Benin: maar er zijn zoveel stroomstoringen en het is zo warm dat hij thuis een generator nodig heeft: hij moet de koelkast laten draaien!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 03/09/08, 22:35

elephant schreef:tchobec zei:

Na deze zomer 800 km te hebben afgelegd,


boh! als het richting het zuiden is, is dat prima... maar als je bent overgeplaatst naar het staalproducerende Lotharingen... heb je meer problemen!


overgeplaatst, wat doe je voor werk, Tchobec?
Groeten uit Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 03/09/08, 22:53

Uh... de man is niet meer teruggekomen sinds 24 november... :?

Het zou mij zeer verbazen als hij antwoord zou geven...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/09/08, 23:03

Misschien heeft hij iets beters te doen gevonden dan onzin met ons uit te wisselen, dus :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 03/09/08, 23:43

Houthakker schreef:Uh... de man is niet meer teruggekomen sinds 24 november... :?

Het zou mij zeer verbazen als hij antwoord zou geven...


Heilige Christophe, ik herken hem daar! Hij blaast een onderwerp van vorig jaar nieuw leven in en we trappen er als pikhouwelen in. Goed gedaan Chris!


Bedankt Houthakker!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten