Econologische liefde ontmoeting !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 22/11/08, 22:26

Christophe schreef:Ah ik had het toen mis!
Het is 3 !! : Mrgreen:
Nou, er was ook een meisje dat reed en rally's deed.
Er was een jong Canadees meisje dat met alles wilde knutselen en de Kaptain had verzacht.
Ook de vallende sterren Nad39 en Ecoollogic voor wasbare luiers ...
---
Chris, is je bestand niet gekoppeld aan Edvige voor meer informatie? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 22/11/08, 22:28

Nou dan ??? Waar wacht je nog op om de vriendinnen bij elkaar te brengen, Pear ???

Als je te lang wacht, zullen oude vrijgezellen zoals ik niet "groen" genoeg zijn ... Ze zullen nogal ranzig zijn : Lol:

Hey Christophe !!! Het is iets dat ik een tijdje geleden al had opgemerkt: er ontbreekt een sectie in je "Classifieds" -sectie ... Raad eens welke !!!
Het zou leuk kunnen zijn, een sectie "Econologische liefdesbijeenkomsten, toch ??? : Cheesy:
Dernière édition par louphil de 22 / 11 / 08, 22: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 22/11/08, 22:28

gelukkige familie Gegyx versloeg 14 seconden : Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 22/11/08, 22:34

hmmmm!!!

jammer dat het oorspronkelijke bericht zo oud is.

van alle geregistreerde personen, hoeveel zijn er eigenlijk regelmatig actief?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 22/11/08, 22:37

Delnoram / ja maar ik heb al eerder onderzoek gedaan ..
Ik zou mijn hand snijden, zodat het aantal niet meer dan tien vingers van één hand bedroeg.

Louphil / voor geclassificeerde advertenties, als ik mag,
verander je avatar!

:D

Kom op, welterusten allemaal!
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 22/11/08, 22:37

Geen koekoek 789456 Alyzée telt niet :onheil: , Ik heb de info gekregen van God, de vader van forums econology
: Cheesy:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/11/08, 22:46

louphil schreef:Hey Christophe !!! Het is iets dat ik een tijdje geleden al had opgemerkt: er ontbreekt een sectie in je "Classifieds" -sectie ... Raad eens welke !!!
Het zou leuk kunnen zijn, een sectie "Econologische liefdesbijeenkomsten, toch ??? : Cheesy:


Nou, ik had erover nagedacht, maar het zou snel kunnen ontaarden in iets grote varkens ... Nou, het kost niet veel om te proberen ...

Ik zie dat de zeldzame vrouwelijke aanwezigheid van de forum heb er meer dan één afgestompt! Wauw :D

En toch had ik onlangs toegangsstatistieken van de site in termen van genderpariteit: 58% mannen, 42% vrouwen! :schok:

Ik dacht dat het veel minder was (ongeveer 30% van de vrouwen), in feite moeten vrouwen het lezen en denken en het steeds minder openen ... logica, uiteindelijk blijft het bij de realiteit! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 22/11/08, 23:00

@Gegyx:

Avatar, avatar, heb ik een avatar gezicht ??? Nee, zonder te lachen zou ik Leonardo of Brad als avatar stellen, maar uiteindelijk zouden ze teleurgesteld zijn ...
Ik vind het leuk dat ze aangenaam verrast zijn ...

@Christophe: Waarom zou het triviaal worden ??? Een advertentie is geen discussielijn, we reageren erop of niet, na wat er gebeurt tussen de adverteerder (s) en de kandidaat kijkt ons niet aan ... 8)
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 23/11/08, 09:53

Hoe gaat het met de tuinmannen vanochtend ??? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Nou dan ??? Waar wacht je nog op om de vriendinnen bij elkaar te brengen, Pear ???

Als je te lang wacht, zullen oude vrijgezellen zoals ik niet "groen" genoeg zijn ... Ze zullen nogal ranzig zijn


Nou, eigenlijk gaf ik de link aan veel vriendinnen (single of niet of beide : Mrgreen: ) maar ja ze komen om te lezen, om veel informatie te trekken, maar registreer niet.

Ik moest zelfs plaatsen als mijn herinneringen goed zijn, de link zelf forum maar ik denk dat wat voor hen (nou ja, wij) eng is, de zeer technische kant van de discussies is.
Nou, het is een beetje pejoratief om te zeggen, want dat impliceert dat met onze drie blonde neuronen : Mrgreen: we zijn niet in staat om een ​​serieus gesprek te voeren en dat we liever praten over dingen die lichter zeggen (hoewel ja, soms overkomt het ons) : Mrgreen: ).
Voor autan denk ik dat zelfs als we niet erg geïnteresseerd zijn in de technische kant, we de eersten zijn die de beste prijs-kwaliteitverhouding zoeken, en de uiteindelijke beslissing is vrij vaak de onze (nou ja, bij mij is het zo ... oh hij is de chef : Mrgreen: )

Om Louphil te antwoorden, maar nee, je bent niet oud, je bent gewoon een beetje rijp en zit vol met ervaringen ......... en we hebben allemaal verborgen eigenschappen die anderen nodig hebben om de moeite te nemen graaf een beetje : Mrgreen:

In het vergadergedeelte kan het een goed idee zijn, maar veel tuinders en zo weinig mooie planten ....... de concurrentie zal zwaar zijn : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: (rho ik ben in vorm vanmorgen)

Een grapje om te illustreren:
De ouders van Toto leggen hem het mysterie van de geboorte uit:
- Het is simpel, zei zijn vader: Je moet weten dat kleine meisjes worden geboren in rozen en kleine jongens in kool.
- Rond half elf, als alles in huis lijkt te slapen, bedrijven zijn vader en moeder de liefde. Precies op dit moment gaat de deur van hun kamer open en lanceert Toto luid:
- Dus we tuinieren ???


: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/11/08, 20:36

Ahhhh ... Ploegen, altijd ploegen ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 288-gasten