Econologische liefde ontmoeting !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 04/09/08, 00:19

Lietseu schreef:
Houthakker schreef:Uh... de man is niet meer teruggekomen sinds 24 november... :?

Het zou mij zeer verbazen als hij antwoord zou geven...


Heilige Christophe, ik herken hem daar! Hij blaast een onderwerp van vorig jaar nieuw leven in en we trappen er als pikhouwelen in. Goed gedaan Chris!


Bedankt Houthakker!

het heet blazen op de sintels om de vlam weer aan te wakkeren forum die uitgaat : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 04/09/08, 00:27

Even over sintels, je zag het onderwerp:
https://www.econologie.com/forums/barbecue-c ... t5569.html

tot +
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 22/11/08, 20:57

Terwijl ik door oude berichten bladerde, ontdekte ik deze :P en we veronderstellen dat de heer eindelijk zijn dame heeft gevonden, we wensen hem.

Aan de andere kant een vraag van de dienstdoende blondine : Mrgreen: hoeveel meisjes zijn hier geregistreerd????

Sinds ik dit lees, lijken econoommeisjes zeldzaam en daarom kostbaar : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: (Ik ben vanavond in een ondeugende bui) maar ik wacht nog steeds op een serieus antwoord
:P
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 22/11/08, 21:03

Peer Belle Helene schreef:Aan de andere kant een vraag van de dienstdoende blondine : Mrgreen: hoeveel meisjes zijn hier geregistreerd????


Nou ja, tenminste... 2!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 22/11/08, 21:13

Uitstekend : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/11/08, 21:24

Goed gedaan Christoffel!

Dus er is, de peer en de Hazardine, maar ze is niet blond 8)

En natuurlijk Christine, bekend als Rita, de heilige van de club : Cheesy:

Uuuuu, meiden, bedankt dat jullie hier zijn, we voelen ons erg vastzitten op het gebied van ecologie tussen al deze jongens : Lol:

En dan te bedenken dat we ons in de 21e eeuw bevinden! :schok:

Ik zag het als meer feministisch en opener, en ik zie het dankzij reclame getransformeerd worden in iets waar vrouwen een plek vinden die ik hoopte niet langer te zien, die van decoratieve vazen. : Cry: of domme geparfumeerde kalkoenen, gekleed in hun zondagse beste of de kwaliteiten van onwaarschijnlijk nuttige en nutteloze producten aanprijzend : Cry: et :onheil:

Een ramp voor de ongelukkige feministen die vochten voor vrouwen om andere plaatsen te bezetten dan die van de lieveling van het huishouden of kalkoenen van de vulling van bepaalde macho van mijn twee billen! Zullen we onszelf bij elkaar rapen?

De crisis zal uw positie benijdenswaardiger maken (ik hoop het met heel mijn hart).

Welkom aan alle vertegenwoordigers van het vrouwelijke geslacht!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 22/11/08, 21:32

Lietseu schreef:Goed gedaan Christoffel!

Dus er is, de peer en de Hazardine, maar ze is niet blond 8)

En natuurlijk Christine, bekend als Rita, de heilige van de club : Cheesy:


Ah ik had het toen mis!

Het is 3 !! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 22/11/08, 21:51

7227 geregistreerd... en 3 prachtige planten... er is werk aan de winkel, meiden : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 22/11/08, 22:25

3 prachtige planten en heel veel mooie tuinmannen!!

https://www.econologie.com/forums/nos-gueule ... t5891.html

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 22/11/08, 22:26

Ik moet deze cijfers enigszins corrigeren.

Van de 7227 geregistreerde tot nu toe zijn er iets meer dan 3 meisjes, ik zou zeggen dat onder degenen die actief zijn geweest op de forums we kunnen er minstens vijftien tellen.

Maar weinigen blijven lang. :|
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 344-gasten