Moderatie en paté de sable ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 09/03/13, 12:50

Bedankt voor de uitleg.

We wachten op Macro's reactie en sluiten hier op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

par Did67 » 09/03/13, 12:52

Christophe schreef:
Deze zaak is waarschijnlijk did67, een nieuw aangestelde moderator, die de quote- en edit-knoppen door elkaar haalde... kortom, hij heeft zijn nieuwe "krachten" nog niet onder de knie.

Dat is alles!


Ik zag dat ik nu de functie "bewerken" heb op de berichten van anderen...

Maar bij deze wilde ik het macrobericht niet eens "bewerken"... waar ik niets over te klagen had (ook al had ik op sommige punten een andere mening - wat ik zei).

Het gaat over de muis (nou ja, de pad) die over de doos ernaast schuift, zonder dat ik het door heb.

Deze fout moet in een tweede fase zijn opgetreden, toen ik mijn bericht bewerkte om een ​​koptekst toe te voegen, want toen ik mijn antwoord de eerste keer plaatste, weet ik zeker dat het bericht van Macor er nog steeds was; er was een bericht "tussen ons tweeën"...

Ik zal veel waakzamer zijn met deze "nieuwe mogelijkheid" (in plaats van met "macht")...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

par Macro » 11/03/13, 10:23

Hallo allemaal...Ik ben dit weekend niet gekomen (placovoegen na de isolatie van een deel van mijn casba)

Ik had begrepen (na wat onderzoek en tests die ik elders met mijn mod-status deed) dat het meer te wijten was aan een manipulatiefout dan aan enige censuur.

Verdomd onveilige edit-knop op berichten van anderen (als je mod bent)

Geen harde gevoelens...

Goedendag...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 11/03/13, 10:59

Eind goed al goed, ik sluit dit draadje. :)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten