Marcel Violet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 10/01/11, 21:40

Maak je over mij geen zorgen, het gaat veel beter met mij sinds ik Olidyn ben gaan gebruiken. Bovendien zit ik in de bio-natuurgeneeskundige landbouw en werk ik met dieren, zij kennen het placebo-effect niet. Ik ken het onderwerp uit ervaring en ook van onconventionele dierenartsen die mij hebben doorverwezen. Wat ik in de feedback heb gezegd, wil ik niemand overtuigen. U kunt de laatste nexus lezen (nr. 72). U krijgt een verslag van het eerste congres over kwantumtherapieën p.53. Deze dingen bestaan ​​voor mij die Russisch spreekt en die mensen kent die hier en daar aan dit onderwerp werken en wel, er zijn veel resultaten. Alleen het onderwerp wordt genegeerd in de officiële pers, bijna totale black-out (hoewel het begint te evolueren), dus je zult noodzakelijkerwijs moeite hebben om de referenties te vinden. Het heeft mij meer dan tien jaar gekost om daar te komen door goed te kijken zodat het niet zo uit de lucht valt. Ik heb hierboven links geplaatst en verteld over Maxence Layet, lees zijn boeken, bekijk de video's die ik heb gelinkt en geef je eigen mening, maar bekritiseer alsjeblieft niet zonder te hebben gekeken en gezocht, bedankt! Ik ben het ermee eens dat we het niet geloven, daarom test ik op levende wezens om het te zien en te vergelijken en zo concrete resultaten te behalen. Er zijn meer dan 5000 wetenschappelijke publicaties die het effect van vitamine C op kanker bewijzen en je geeft de ARC altijd nee, terwijl dokter Gernez de Roubaix een protocol heeft geïmplementeerd waarin 95% van de kankers wordt genezen, myopathie wordt overwonnen en schizofrenie wordt genezen, allemaal in de jaren zestig met officiële stempels en al de rest. Op het laatste moment werd de hele zaak opgeschort, omdat het grote problemen dreigde te veroorzaken voor te veel oude mensen en pensionering (zoals dit doet me denken aan iets recents). Maar het bestaat wel en het is gedocumenteerd. Ik verzin niets, ik hervat alleen het werk dat gestopt is wegens gebrek aan krediet en politieke steun.
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359




par Forhorse » 10/01/11, 23:12

Makarov schreef: omdat het grote problemen zou kunnen opleveren van te veel oude mensen en pensionering (zoals dit me aan iets recentelijks doet denken).


ah ah ah! te sterk deze!
Ik wist niet dat de staat en de artsen de "natuurlijke selectie" toegaven : Lol:
Dit is geweldig nieuws!
Zullen ze dan stoppen met hun therapeutische meedogenloosheid in de wanhopige gevallen en eutanasie toestaan?
En dan geen zorgen meer maken over het vruchtbaarheidscijfer?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/01/11, 23:33

Precies Forhorse, het gaat verder in een mix van geweldige nimportenawak uit nimportenouwak : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Trouwens, in een eerdere post was het volgens Makharov de kwaliteit van het water waarvan werd beweerd dat het “kanker geneest” (een dergelijke weesmaatregel staat dit uiteraard niet toe).

Gunstige werking van vitamine C?
Waarom is het nieuwe Dr. En wie zei hier dat hij "tegen" was :schok:
Scheurbuik: in 1604 was al bekend dat sinaasappelen en citroenen gunstig zijn voor de gezondheid ...>
Linus Pauling, die 93 jaar oud werd, zei er begin vorige eeuw al niets dan goede dingen over! (1901-1994)...>

... we hebben niet gewacht tot Môssieur het zou leren : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

...dit betekent niet dat het consumeren van vitamine C de juiste prioriteiten stelt! Hoe zit het met andere tekortkomingen: het consumeren van vitamine C als zodanig garandeert geen goede gezondheid! Altijd dezelfde onzin van dezelfde Dalton, die op alles schiet wat beweegt...

Gezien de nietigheid van het "niveau" is het niet verwonderlijk dat het zo laag vliegt. Hier vertrouwen maar weinig mensen (behalve dat ze bestaan) blindelings op de ‘conventionele’ geneeskunde… maar dat betekent niet dat we onszelf toestaan ​​onzin te praten! Noch om valse hoop te wekken door te zeggen dat alles genezen zou kunnen worden met "gedoteerd" water!

Edit: Bovendien, als wordt beweerd dat vitamine "C" goed zou zijn om het lichaam te helpen vechten als het ziek is, moeten we dan nog steeds op de hoogte worden gesteld van de juiste dosis!?
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 12/01/11, 19:13

Sorry voor de recepten, het is niet aan mij om ze aan jou te geven! Hier vindt u de elementen voor uw antwoord:
http://www.dailymotion.com/video/xbdsct ... estre_news
Als je de moeite neemt om je goed te informeren over wat ik betwijfel.
En aangezien u Linus Pauling kent, zijn deze details over de genezende effecten van vitamine C op kanker in zijn werk voor iedereen toegankelijk.
Ik heb nooit gezegd dat de kwaliteit van water kanker geneest. Aan de andere kant tonen de onderzoeken van Louis-Claude Vincent een perfecte correlatie aan tussen de waterkwaliteit en vooral de watermineralisatie en kanker. En bovenal pretendeer ik niet alles te weten maar ontdek ik regelmatig verschillende therapieën van elkaar die zelfs hetzelfde doel hebben: Genezing.

Voor Forhorse die zoals gewoonlijk lastert zonder iets te beargumenteren, adviseer ik hem dit: http://www.dailymotion.com/video/x8394u ... 1-6_webcam
Maar aangezien ik weet dat jullie alleen maar onruststokers zijn, zonder enige inhoudelijke discussie, denk ik dat het voor mij nutteloos is om jullie daarover te vertellen.
Ik citeer:
"Ah ah ah! Te sterk die!
Ik wist niet dat de staat en de doktoren aan de "natuurlijke selectie" lachten
Dit is geweldig nieuws! "
Dat is het eerste argument en dan, meneer, iedereen denkt het te weten!
Van mijn kant heb ik twee goede vrienden die medische bezoekers bezoeken, van wie er één, geschokt door de praktijken van de laboratoria, deze beroepsgroep verliet nadat hij een interne notitie was tegengekomen over de toxiciteit, door hen bewezen en erkend, van medicijnen die door het genoemde laboratorium ook werden gebruikt. aangemoedigd om de arts te adviseren.
Hebben de Franse en Amerikaanse staten niet willens en wetens atoombommen getest op hun soldaten (40 in Bikini)?
Dus een beetje meer, een beetje minder! Jouw gezondheid interesseert ze niet! Waarom zou je je anders bang maken om je te laten vaccineren met een niet-getest product dat vorig jaar haastig is ontwikkeld en potentieel gevaarlijk is?
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 31/07/13, 08:06

interessant onderwerp, ik heb geen tijd, jammer vooral dat het "live" gaat, omdat het te vaak beter is om complexe rekenformules en theoretische diagrammen te plaatsen die nutteloos zijn! :D de wetenschapper houdt ervan zijn hersenen te masturberen, het is geruststellender dan het onbekende en onbegrijpelijke
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
manitou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 113
Inschrijving: 19/12/07, 22:37
Plaats: bretagne




par manitou22 » 31/07/13, 23:58

Makarov schreef:. Op het laatste moment werd de hele zaak opgeschort, omdat het grote problemen dreigde te veroorzaken voor te veel oude mensen en pensionering (zoals dit doet me denken aan iets recents).

Niet vals! Ga naar het ziekenhuis met prostaatkanker en ben ouder dan 80, je zult zien wat voor soort therapie ze op je gaan toepassen of voor een operatie, het is een privékliniek en een grote stapel dollars onder het bureau, anders komt het direct binnen palliatieve zorg (voor het tekort aan sociale zekerheid :onheil: )
A+
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 01/08/13, 07:49

manitou22 schreef:
Makarov schreef:. Op het laatste moment werd de hele zaak opgeschort, omdat het grote problemen dreigde te veroorzaken voor te veel oude mensen en pensionering (zoals dit doet me denken aan iets recents).

Niet vals! Ga naar het ziekenhuis met prostaatkanker en ben ouder dan 80, je zult zien wat voor soort therapie ze op je gaan toepassen of voor een operatie, het is een privékliniek en een grote stapel dollars onder het bureau, anders komt het direct binnen palliatieve zorg (voor het tekort aan sociale zekerheid :onheil: )
A+


Natuurlijk ! dat is de realiteit (we noemen noodsituaties geen "oude man"), er zijn ook verschillende financiële belangen afhankelijk van de sector waarin we actief zijn. .. . maar dat is niet langer het onderwerp.
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/08/13, 21:53

– waarom een ​​debat op gang brengen?
– waar zijn de begrijpelijke argumenten?

– het lijkt veel te veel op dit (opgraven om het gekibbel nieuw leven in te blazen...):
https://www.econologie.com/forums/post260914.html#260914

3x met Denis = (gerapporteerd)

Herhaling °_O echt te groot l0l
https://www.econologie.com/forums/post251526.html#251526


[Bewerken]
En twee: https://www.econologie.com/forums/post258369.html#258369
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 02/08/13, 06:56

Nou, het begint opnieuw! :onheil:

Hij kan het niet helpen, het jeukt!

Bericht gemodereerd door Remundo
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 02/08/13, 09:24

Iedereen bellen forumlers van deze pagina...

Bedankt focus op het onderwerp en geen aanvallen op mensen te suggereren of uit te voeren.

Anders blijft het onderwerp hangen totdat de toetsenborden zijn afgekoeld.

Met vriendelijke groet, Remundo
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten