Lotto opgetuigd of niet?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/08/15, 17:41

Leo Maximus schreef:het is uitgesteld


AH goed? Je bent er zeker van?
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/08/15, 18:05

Christophe schreef:
Leo Maximus schreef:het is uitgesteld


AH goed? Je bent er zeker van?

Het is mogelijk dat er een terugkeer naar het leven komt, ik speel niet en ik kijk niet.

Maar waar ik zeker van ben, is dat de trekking is uitgesteld. Dit is wat "loterijtrekking" + "uitgesteld" oplevert bij Google: https://www.google.fr/search?q=%22tirag ... 2&start=10

Er is dus sprake van (was?) vertraging.
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/08/15, 18:15

De link werkt niet (?)

Kopieer en plak gewoon "uitgestelde" "loterijtrekking" op Google en u krijgt 3560 resultaten.

Beeld

De trekking is of was "licht" vertraagd. Ik speel niet en ik kijk niet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lotto opgetuigd of niet?




par Christophe » 19/05/16, 20:53

Lototrekking: wat je niet op tv ziet: http://www.lesechos.fr/industrie-servic ... 222718.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Lotto opgetuigd of niet?




par chatelot16 » 19/05/16, 21:24

de loterij is geweldig voor degenen die niet genoeg belasting betalen! speel de loterij! de belangrijkste winnaar is de staat ... om de mythe in stand te houden zijn er natuurlijk enkele grote winnaars, maar kijk eens in detail naar de cijfers: de belangrijkste winnaar is de staat en het Franse spel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lotto opgetuigd of niet?




par Obamot » 20/05/16, 06:50

Er is verwarring in de voorwaarden. En op de een of andere manier is ze bereid het publiek te misleiden... (Maar het gebeurde beetje bij beetje.)

Het is lang geleden dat de "directe"is niet langer live... De drift was begonnen met kleine vertragingen, kortom het verlaten van"real time"door de komst van nieuwe technieken en nieuwe manieren van uitzenden (in het bijzonder per satelliet) die dit idee van "real time" in kwestie (omdat het zich vermengt met het virtuele) en die op juridisch niveau waren beoordeeld.

Wat live heet, kan dus heel goed live gefilmd/uitgezonden worden, met enige vertraging gefilmd/uitgezonden worden, of een opname zijn verondersteld te zijn opgenomen onder "live omstandigheden", dus verondersteld te zijn opgenomen en niet gemonteerd, geen nieuwe opnames, geen selectie van opnames achteraf (ja, maar dat was de theorie). De enige beperking moest zijn dat de opname recent moest zijn (ik weet niet meer hoeveel, maar ik denk niet meer dan 24 uur, of maximaal 48 uur, mogelijk iets langer voor de wekelijkse uitzendingen. En opnieuw moest het afhankelijk van het land.)

Als er bijvoorbeeld op dinsdag een weekprogramma wordt opgenomen om op zaterdag in het programma te worden uitgezonden, zeggen we in jargon:
- "we hebben onszelf "in de situatie" van zaterdag geplaatst"

En dit om tijdens de opname geen fout te maken door ineens per ongeluk te zeggen: "morgen is een feestdag"(of wat weet ik)

Alleen "direct live" of "live" is "echt" direct in realtime.

Maar dit alles is slechts een enorme maskerade, een totaal gebrek aan respect voor de kijker (wat misschien de reden voor zijn onvrede laat zien), het is een enorme hoax die geleidelijk alle kanalen in Europa en de wereld is binnengedrongen, zodat niemand de macht kan grijpen in een medium en chanteer het. Omdat dit materieel onmogelijk is aangezien de studio's die bedoeld zijn om het publiek te ontvangen, niet zijn aangesloten op de uiteindelijke controlekamer om naar de zenders te worden gestuurd (daarvoor moet je naar het televisienieuws, maar die worden bijgehouden zoals banken of luchthavens...)

Aanvankelijk zijn marginale uitweidingen, die gemeengoed zijn geworden, veranderd in symbolen van slavernij tegen volkeren.
► Show text


Dus als de loterij wordt gemanipuleerd (en dat is in zekere zin ook zo) zoals al gezegd, is het niet erger: de leugen is ernstiger en bevindt zich elders.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten