Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Macro » 12/07/22, 14:10

Remundo schreef:
Mijn standpunt is dat we moeten ophouden mensen in extreme hokjes in te kapselen.



Zijn we geboren dan gaan we naar school, we gaan naar buiten in een doos om dan jouw doos te pakken en gaan aan het werk in een min of meer grote doos, we eindigen in een oude mannendoos voordat we in je laatste doos terecht komen.. ..
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16131
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5244

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Remundo » 12/07/22, 14:19

Guyguy, ik heb altijd met je gesproken, en best goed, of in PM of in forum publiek.

terwijl je me waarschijnlijk stremedroate situeert.

Dit woord wordt te veel gebruikt, het is een vogelverschrikker. Een gedachtenmoordenaar. Er is een hele reeks van hen in toenemende intensiteit: complottheoreticus, stremedroate, Holocaust-ontkenner, fascist, nazi...

Ik ga uit van mijn overtuigingen van soevereinistisch rechts met sociale vangnetten (samengevat gaullisme), maar ik ben niet sektarisch en ik schend niet "de estremegauche".

wat ook een afgezaagd woord is.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Macro » 12/07/22, 14:20

Christophe schreef:
..en voor mijn advocaat ben ik serieus...


Heeft u te veel geld?
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 12/07/22, 14:26

GuyGadeboisLeRetour schreef:Je hebt gelijk Raymond. Dat alles (extreemrechts en zijn satellieten) bestaat niet, het is pure fantasie en stelt niets voor. Tot zover mijn excuses voor mijn hallucinaties. : Oops:


Heel Guy, mijn Corsicaanse maat (zelfs niet eens nationaal) zegt dat Le Pen communist is geworden sinds een stel geboren ezels... je hebt ook Corsicaanse vrienden, lijkt me...

Het echte gevaar in 2022 is extreemrechts anti-Frankrijk en ontwaakte...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 12/07/22, 14:28

Macro schreef:
Christophe schreef:
..en voor mijn advocaat ben ik serieus...


Heeft u te veel geld?


Mijn advocaat is aardig, een aanmaning kost enkele tientallen euro's... de laster van Gilles is ernstig (het maakt je ook ineens zorgen omdat hij namens de forum), het mag niet ongestraft blijven!

De overwinning van het kwaad is de passiviteit van het goede!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Macro » 12/07/22, 14:46

Nou... Als alle berichten die relevant zijn voor de laster van de forum kwam het onderwerp van een aanmaning tegen zijn manager .... U kunt direct een verzendcontainer als brievenbus bestellen : Cheesy:
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par phil59 » 12/07/22, 14:56

Begin mei kreeg ik van "mijn onderbuurvrouw" een sms met het verzoek om de struiken onderaan de tuin te snoeien. Ze waren 1.4-1.6 m lang.

Ik antwoordde dat ik met mijn rugproblemen, recente operatie, in juni, of in het slechtste geval in juli, zal doen....

Hij antwoordde dat het hem niet paste en dat ik het meteen moest doen.
Ik heb niet geantwoord.

Begin juli ben ik begonnen met het knippen van enkele takken (2.1-2.15 m maximale hoogte).

En op een middag een brief van de bemiddelaar.....

1/3 is klaar.

Maar sinds ik de post heb ontvangen ben ik ermee gestopt .... Ik wacht nu tot eind juli - begin augustus om voor de bemiddelaar te gaan ... en ik zou ze niet meer maximaal knippen, op 1.90 mini. ...

Gedurende 2-3 jaar hoorde ik geruchten over een van mijn buren, nou, ik begreep het!

En ik denk dat hij het ook snel zal begrijpen.

Aan de andere kant zal ik niet het ene woord hoger hebben dan het andere!

Ik weet het, ik ben dom, en als ik geduwd word, ben ik onverslaanbaar.
2 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 12/07/22, 14:57

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Je hebt gelijk Raymond. Dat alles (extreemrechts en zijn satellieten) bestaat niet, het is pure fantasie en stelt niets voor. Tot zover mijn excuses voor mijn hallucinaties. : Oops:


Heel Guy, mijn Corsicaanse maat (zelfs niet eens nationaal) zegt dat Le Pen communist is geworden sinds een stel geboren ezels... je hebt ook Corsicaanse vrienden, lijkt me...

Het echte gevaar in 2022 is extreemrechts anti-Frankrijk en ontwaakte...

Extreem rechts verandert in communisme, links in fascisme en daar profiteert iedereen van. Wauw, Gérard Majax moet blij zijn! : Mrgreen:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Ahmed » 12/07/22, 15:03

Kerel opmerking relevant:
Extreem rechts verandert in communisme, links in fascisme en daar profiteert iedereen van. Wauw, Gérard Majax moet blij zijn! : Mrgreen:

Is geschiedenis slechts een nutteloze kennis om beter veroordeeld te worden haar te herhalen in wat het slechtste verbergt? Meer dan "extreem rechts" hierover forum (en het is niet voor iedereen), het gaat meer om verwarring, wat een goede manier is om daar te komen.
Ik ben een beetje verbaasd om te zien dat dialectiek en dialectici pejoratief gekwalificeerd zijn, hoewel ik moet toegeven datABC gebruikt een nogal irritante negativoplatonische epistemologie*, zowel door zijn systematische vorm als door zijn conservatieve en enge finaliteit (maar het is zijn recht).
Ik weet echter niet zeker (het is een understatement!) dat de andere deelnemers aan deze forum meer intellectuele strengheid tonen. Daarbij, Obamot, wat ik waardeer, struikelt over het tapijt van zijn intelligentie: hij begint met het maken van een hypothese, valideert deze heimelijk (buiten het medeweten van zijn eigen vrije wil!) door te zoeken naar elementen die deze bevestigen, neemt het dan als vanzelfsprekend aan. stelt hem in staat om absurde conclusies te formuleren met de grappen "die goed passen bij" voor degenen die het niet onderschrijven. Hij lanceerde dus een onrechtvaardige fatwa on Kerel wie verdient dit niet.

* Methodologie, in het kort.
3 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16131
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5244

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Remundo » 12/07/22, 15:09

"negativoplatonische epistemologie"

mijn respect, ik verbleek met "sophistische dialectiek".

mijn geloof het is compleet eh :P

Wat Obamot betreft, ja, hij gaat soms een beetje te hard, maar hij heeft vaak goede documenten naar de fofo gebracht.
2 x
Beeld

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 361 gasten