Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 17/12/20, 12:53

eclectron schreef:De waarheid doet er niet toe, het gaat erom gelijk te hebben.
Dat hebben we allemaal, min of meer gemarkeerd.

Nou, het is nog steeds een beetje normaal, wie ken je die bespreekt dat hij ongelijk heeft?
Dus je zou wat meer moeten nadenken over het criterium volgens welke je mensen classificeert, want dat lijkt mij geen groot verschil te maken.

Als je ook zegt dat "alles logisch is", betekent dat ook dat je criterium ook niet discrimineert.

Kortom, een beoordelingscriterium is alleen van belang als niet iedereen in hetzelfde hokje wordt geplaatst, anders heeft het weinig zin.

Toen ik bijvoorbeeld de "JOE" -methode beschreef, wordt deze voor mij alleen door sommigen gebruikt forumowers, niet door iedereen. En het heeft niets te maken met het eens of oneens zijn, mijn discussies over het klimaat met sen-o-sen zijn bijvoorbeeld heel beleefd en hebben niets te maken met JOE-methode, hoewel we het misschien oneens zijn.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Lijst van trollen van forum




par Janic » 17/12/20, 13:40

De waarheid doet er niet toe, het gaat erom gelijk te hebben.
Dat hebben we allemaal, min of meer gemarkeerd.
daar heb je het, dat is tenminste realistisch! En hoe diep ben je gemarkeerd?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 17/12/20, 15:33

Janic schreef:
De waarheid doet er niet toe, het gaat erom gelijk te hebben.
Dat hebben we allemaal, min of meer gemarkeerd.
daar heb je het, dat is tenminste realistisch! En hoe diep ben je gemarkeerd?

Een goede ! : Lol:

De waarheid kan niet zomaar met iedereen gedeeld worden, zeker niet met oneerlijke diagnoses, ... laten we zeggen doof.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 17/12/20, 15:55

ABC2019 schreef:Nou, het is nog steeds een beetje normaal, wie ken je die bespreekt dat hij ongelijk heeft?

Ik wil niet kwetsend zijn, maar hier is de tweedeling die je gewend bent, zwart of wit?
We zijn misschien niet 100% bevestigend, hebben twijfels of hebben ruimte voor twijfel.
Ik geef toe dat we deze houding zelden aantreffen forum maar nooit.


ABC2019 schreef:Als je ook zegt dat "alles logisch is", betekent dat ook dat je criterium ook niet discrimineert.
voor een tijdje ... aan het einde moet je logisch zijn met alles, met de globale die een heel breed spectrum heeft, anders zal het vechten! : Lol:

ABC2019 schreef:Kortom, een beoordelingscriterium is alleen van belang als niet iedereen in hetzelfde hokje wordt geplaatst, anders heeft het weinig zin.

Over het algemeen op forum mensen willen hun zekerheden bevestigen, consolideren en tegenwerken. In het leven ook elders : Lol:
Sommigen zoeken naar antwoorden en zijn meer open.
Wat betreft wat ik persoonlijk zocht: constructieve uitwisseling in de richting van 'vooruitgang', zo noodzakelijkerwijs dat ik in ernstige oppositie sta met mensen die ervan overtuigd zijn dat niets mogelijk is in deze lagere wereld (grofweg) .
Of ze nu tegenstanders of zelfs sympathisanten zijn.
Maar dit is totaal onjuist, toch zijn er veel dingen mogelijk, kwestie van gemoedstoestand, perceptie van het geheel en openheid.
Laat me niet zeggen dat alles mogelijk is (ik anticipeer op de binaire modus : Lol: )

ABC2019 schreef:Toen ik bijvoorbeeld de "JOE" -methode beschreef, wordt deze voor mij alleen door sommigen gebruikt forumowers, niet door iedereen. En het heeft niets te maken met het eens of oneens zijn, mijn discussies over het klimaat met sen-o-sen zijn bijvoorbeeld heel beleefd en hebben niets te maken met JOE-methode, hoewel we het misschien oneens zijn.

Ik kan graag toegeven dat ik het met u oefen, aangezien er geen dialoog meer mogelijk is, gezien uw eigen "autistische en binaire" methode.
Je zult merken dat dit in het begin niet gebeurde, maar na enige tijd oefenen met het ABC-personage.
dezelfde Janic.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 17/12/20, 17:12

eclectron schreef:Over het algemeen op forum mensen willen hun zekerheden bevestigen, consolideren en tegenwerken. In het leven ook elders : Lol:
Sommigen zoeken naar antwoorden en zijn meer open.

sommigen proberen vooral de vragen te beantwoorden die ze worden gesteld, en anderen sturen je op de rozen en zeggen dat ze niet jouw stroman zijn en dat je echt heel slecht bent als je dat niet kunt vind ze zelf : Mrgreen: (Dit wordt beschreven in de JOE-methode: beantwoord nooit de nogal precieze vragen die je worden gesteld, vervang ze door beledigingen en scheldwoorden).

Na een paar pagina's kun je de beledigingen laten vallen en antwoorden die je al eerder hebt beantwoord. De methode is goed ontwikkeld;).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Lijst van trollen van forum




par Remundo » 18/12/20, 02:15

Hé jongens, ik heb je dat goed gelezen, en aangezien het goed met je gaat, hoef je niet te bewijzen dat je ongelijk hebt door de trollenlijst te trollen. : Roll:
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 18/12/20, 09:33

Remundo schreef:Hé jongens, ik heb je dat goed gelezen, en aangezien het goed met je gaat, hoef je niet te bewijzen dat je ongelijk hebt door de trollenlijst te trollen. : Roll:


Dus dat zijn 3 kandidaten voor de eerste ABC-methodesessie ... als ik het goed heb geteld? : Cheesy:

-ABC2019
- elektron
-janic

Wat als we het deden tijdens de wapenstilstand van de CON ... ers? : Idee: : Idee: : Idee:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 18/12/20, 10:06

Christophe schreef:
Remundo schreef:Hé jongens, ik heb je dat goed gelezen, en aangezien het goed met je gaat, hoef je niet te bewijzen dat je ongelijk hebt door de trollenlijst te trollen. : Roll:


Dus dat zijn 3 kandidaten voor de eerste ABC-methodesessie ... als ik het goed heb geteld? : Cheesy:

-ABC2019
- elektron
-janic

Wat als we het deden tijdens de wapenstilstand van de CON ... ers? : Idee: : Idee: : Idee:


dat was niet de bedoeling van mijn opmerkingen, ik zei dat als je wilde weten welke groep de meeste schuld had, je de ene of de andere groep kon uitsluiten, maar niet op vrijwillige basis! en niet samen anders neem je niet het deel van de dingen.


als we bereid zijn om niet langer op de forum, we hebben geen moderators nodig, we sluiten onszelf uit, zoals Janic een tijdje deed, en Guy deed het zeker (?).

Dat gezegd hebbende, vind ik dat de discussies vrediger verlopen sinds u deze bedreigingen aan de orde hebt gesteld (en aangezien ik collectief de JOE's negeer, zodat ik niet langer probeer te reageren op berichten zonder informatieve inhoud).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Lijst van trollen van forum




par Remundo » 18/12/20, 11:20

Van mijn kant sluit ik dit onderwerp op, dat een platform wordt voor persoonlijkheden die normaal gesproken discreet zouden moeten zijn.

Christophe is hier de baas en hij zal adviseren.


Fijne vakantie !

Niet meer dan 6, zoals op de animatie ... : Lol:

Beeld
0 x
Beeld

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten