Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 17/12/20, 08:39

ABC2019 schreef:
deze draad is niet om een ​​nde discussie te hervatten over de onderwerpen die ons tegenwerkten, het is om te zien of elk zijn eigen typologie van trollen heeft.

Dit is een mooi voorbeeld van doofheid.
Ik illustreer alleen met een concreet voorbeeld, een algemene opmerking over uw houding forum. Houding die kan worden omschreven als Trollesque. En je veegt het weg met de rug van je hand ...

Persoonlijk heb ik maar een probleem met 3 mensen, die van de JAbEx-methode. : Mrgreen:

Exnihiloest is niet wat je een trol zou kunnen noemen, het is op menselijk niveau dat het niet werkt: geen empathie en beschouwt zichzelf als voldoende. Alles wat ik haat bij mensen: een mechanisch wezen zonder ziel.
Ik zeg niet dat je niet mechanisch moet zijn, dat ben ik, ik zeg dat het niet genoeg is.
(Lessdewatt is in dezelfde geest maar grijpt weinig in, net genoeg om ook menselijk schadelijk te zijn.)

ABC, vanuit mijn standpunt heeft het een goede wil die persoonlijk is om te verdedigen *, met dit doel is alles goed, zelfs wat niet waar is : Mrgreen:
Het is zeker dat hij logica gebruikt, maar heel vaak schadelijk, simpelweg om zijn goede wil te consolideren en daarom blijft hij buiten elke globale en afstandelijke visie die zijn spraak intelligent zou maken.

Janic, hetzelfde als ABC, persoonlijke goede wil om te verdedigen *, gebruikt een detail in de toespraak van de ander om de algemeenheid van de toespraak te wissen, hoe geldig ook. Kortom, geen vooruitgang mogelijk. Heel kinderlijke methode, een beetje dezelfde modus als ABC.

* betekent gesloten voor andere mogelijkheden dan hun huidige kennis.

Kortom, ik zie daar maar 3 oude idioten! : Mrgreen: , JOE-methode, verplicht. : Lol: We maken onszelf niet opnieuw.
Van daaruit om te concluderen dat met de jaren de opening verdwijnt, de ene naar de mensheid, de andere twee naar persoonlijke evolutie?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Lijst van trollen van forum




par Janic » 17/12/20, 08:53

Janic, hetzelfde als ABC, persoonlijke goede wil om te verdedigen *, gebruikt een detail in de toespraak van de ander om de algemeenheid van de toespraak te wissen, hoe geldig ook. Kortom, geen vooruitgang mogelijk. Heel kinderlijke methode, een beetje dezelfde modus als ABC.
* betekent gesloten voor andere mogelijkheden dan hun huidige kennis.
Kortom, ik zie daar maar 3 oude idioten! , JOE-methode, verplicht. We maken onszelf niet opnieuw.
Van daaruit om te concluderen dat met de jaren de opening verdwijnt, de ene naar de mensheid, de andere twee naar de persoonlijke evolutie
Zo typisch voorbeeld dat je een oude trollenklootzak bent, dus!

Troll (internet) - Wikipedia
In internettaal karakteriseert een trol een persoon of een gedrag dat tot doel heeft controverses te veroorzaken.


Ja dat klopt ! : Cheesy:
zo niet op persoonlijk niveau met betrekking tot de oude con: IK BEN NIET OUD! Luister verder naar Brassens!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: Lijst van trollen van forum




par n.Chr. 44 » 17/12/20, 08:59

reinoso schreef:Ik bevestig dat we deze supertrolmethode onder de aandacht hebben gebracht, want vorige week waren de uitwisselingen rustig hervat


Voor iemand die nieuw is geregistreerd ... heb je een zeer relevante visie op de forum en zijn verleden !!!

reinoso schreef:maar ik doe vrijwilligerswerk voor 15 dagen vakantie


Hij is zo grappig!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 17/12/20, 09:07

Denk je dat Janic en ik dezelfde manier van werken hebben?
het is absoluut niet mijn indruk voor mij, ongeacht wie er gelijk heeft of niet.
Aan de andere kant heb ik eigenlijk geen probleem met de berichten van lessdewatt.

Het enige gemeenschappelijke punt tussen Janic en ik lijkt te zijn dat we een punt van onenigheid met u hebben, het is duidelijk het enige criterium dat u gebruikt om mensen te beoordelen ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 17/12/20, 09:14

Janic schreef:
Janic, hetzelfde als ABC, persoonlijke goede wil om te verdedigen *, gebruikt een detail in de toespraak van de ander om de algemeenheid van de toespraak te wissen, hoe geldig ook. Kortom, geen vooruitgang mogelijk. Heel kinderlijke methode, een beetje dezelfde modus als ABC.
* betekent gesloten voor andere mogelijkheden dan hun huidige kennis.
Kortom, ik zie daar maar 3 oude idioten! , JOE-methode, verplicht. We maken onszelf niet opnieuw.
Van daaruit om te concluderen dat met de jaren de opening verdwijnt, de ene naar de mensheid, de andere twee naar de persoonlijke evolutie
Zo typisch voorbeeld dat je een oude trollenklootzak bent, dus!

Troll (internet) - Wikipedia
In internettaal karakteriseert een trol een persoon of een gedrag dat tot doel heeft controverses te veroorzaken.


Ja dat klopt ! : Cheesy:
zo niet op persoonlijk niveau met betrekking tot de oude con: IK BEN NIET OUD! Luister verder naar Brassens!


Ik merk sowieso op dat dit soort uitwisseling alleen bestaat als er een JOER bij betrokken is, ofwel het betreft een JOER met een niet-JOER, ofwel twee JOER's. Ik kan me niet echt herinneren dat ik dit soort proza ​​heb gelezen zonder een JOER in de loop.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 17/12/20, 09:45

Janic schreef:Zo typisch voorbeeld dat je een oude trollenklootzak bent, dus!

Troll (internet) - Wikipedia
In internettaal karakteriseert een trol een persoon of een gedrag dat tot doel heeft controverses te veroorzaken.


Ja dat klopt ! : Cheesy:
zo niet op persoonlijk niveau met betrekking tot de oude con: IK BEN NIET OUD! Luister verder naar Brassens!

Sorry, ik ben ook je methode vergeten: "het is degene die het zegt die er is" : Lol:

Voor de leeftijd is alles relatief, ik zou benieuwd zijn naar je leeftijd, dat ik mijn mea culpa kan doen.

Paul en Mike, als je wilt ... hoe praat je eerlijk met elkaar zodat de situatie verandert?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 17/12/20, 09:58

AD 44 schreef:
reinoso schreef:Ik bevestig dat we deze supertrolmethode onder de aandacht hebben gebracht, want vorige week waren de uitwisselingen rustig hervat


Voor iemand die nieuw is geregistreerd ... heb je een zeer relevante visie op de forum en zijn verleden !!!

nou nee hij registreerde zich op 12/12/12 (!!), hij plaatste slechts één bericht per jaar of minder ... en toen postte hij plotseling in een burst alsof hij alles wist van de forum !

maar de Sherlock Holmes die erin slaagde te raden dat ik in september berichten naar mezelf stuurde onder de naam pedro om te antwoorden voor het geval we het idee hadden dat we in december dezelfde persoon waren (en daarna een aantal van meer eh, want eentje die niet genoeg zou zijn geweest !!!), zal de vraag zeker onderzoeken, ze zijn slim! : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 17/12/20, 10:00

ABC2019 schreef:Het enige gemeenschappelijke punt tussen Janic en ik lijkt te zijn dat we een punt van onenigheid met u hebben, het is duidelijk het enige criterium dat u gebruikt om mensen te beoordelen ...

De meningsverschillen gaan niet over dezelfde punten, maar de methode heeft een zekere gelijkenis: die van het tegenwerken van nogal domme logica, zonder achteraf te bekijken (zonder te twijfelen aan wat de ander zegt en vooral niet probeert te doen), om verdedigt zijn persoonlijke, ongetwijfeld duur verworven positie. Kortom, veel te verliezen, kortom dat van het ego ...
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 17/12/20, 10:10

eclectron schreef:De meningsverschillen gaan niet over dezelfde punten, maar de methode heeft een zekere gelijkenis: die van het tegengaan van nogal domme logica,

serieus, denk je dat janic logisch werkt? :schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 17/12/20, 12:35

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:De meningsverschillen gaan niet over dezelfde punten, maar de methode heeft een zekere gelijkenis: die van het tegengaan van nogal domme logica,

serieus, denk je dat janic logisch werkt? :schok:

Ik ben geen referentie, ik vind het allemaal logisch, aangezien ik erin slaag het standpunt van de ander over te nemen.
Zelfs bij waanvoorstellingen (pathologie) is er logica. Ik heb het over geleefde ervaring voor bezorgde mensen. : Wink:
Vanuit mijn standpunt is er voor beiden dezelfde soort "kinderachtige" logica, die uiteindelijk allemaal gelijk zal hebben.
De waarheid doet er niet toe, het gaat erom gelijk te hebben.
Dat hebben we allemaal, min of meer gemarkeerd.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 380-gasten