Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 01:15

Je misbruikt Guy!! Ik moet uw opmerkingen modereren!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Lijst van trollen van forum




par GuyGadebois » 31/03/20, 01:18

Christophe schreef:Je misbruikt Guy!! Ik moet uw opmerkingen modereren!

Ik heb het op de laatste pagina opgenomen zonder iets te zeggen, ik wilde niet tussenbeide komen, maar je stelde me een vraag. Omdat ik uiterst beleefd ben, antwoordde ik...(Plus, ik corrigeerde het tegelijkertijd met jou, om het niet te overdrijven!) : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 01:27

Exnihiloest schreef:Goed gezien : Lol: Vandaag stoffig en droog.


Vanuit mijn oogpunt ben jij mentaal veel meer afgestoft dan hij... : Lol:

Je hebt me nooit aan het lachen gemaakt... dat deed hij!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Lijst van trollen van forum




par GuyGadebois » 31/03/20, 01:43

Christophe schreef:Je hebt me nooit aan het lachen gemaakt... dat deed hij!

Beeld
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Lijst van trollen van forum




par ABC2019 » 31/03/20, 05:25

Christophe schreef:
Remundo schreef:Abc2019: Ik heb niets opgemerkt


Ik ook niet, maar hij bood zichzelf aan! Dus handel... : Cheesy:

Eh... sorry? Het lijkt mij dat ik gewoon "opgezegd"door een andere goedgeplaatste kandidaat! "voor al mijn werken" (sic) terwijl de anderen niets merkten! (Ik zei dat ik tegen het principe was omdat het te subjectief is, maar als Christophe erop aandringt, zou dat zo zijn interessant om na te denken over een iteratief systeem waarbij de kwaliteit van de trol afhangt van het aantal stemmen, maar het gewicht van elke stem afneemt als de kwaliteit van de trol toeneemt...: Als er bijvoorbeeld N stemmen tegen je zijn, telt je stem voor 1/(1 +N))
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Lijst van trollen van forum




par Janic » 31/03/20, 08:42

@christophe
Janiek? Klinkt dat voor jou ook goed?

In de wereld van het internet en het web spreken we van trol om sprekers aan te duiden die vrijwillig controverses op gang brengen over een bepaald onderwerp. forum discussie, een blog of een sociaal netwerk met als enig doel andere sprekers te provoceren en in ruil daarvoor reacties te genereren.

Volgens deze definitie ben ik een trol en dat beweer ik uiteraard ook. Met deze nuance klaar dat wanneer in een discussie iedereen het eens is, er geen discussie meer is, maar een consensus.
De onderwerpen waar ik mee troll, zijn van nature controversiële onderwerpen met aan de ene kant goed denkvermogen, politiek en wetenschappelijk correct, en aan de andere kant minderheden die dit optimisme niet delen dat de aanwezige meerderheid altijd gelijk heeft.[*] Historisch gezien echter. . Dit is over het algemeen onjuist gebleken, aangezien de dominante doctrines en dogma’s regelmatig in twijfel worden en zullen worden getrokken. Dus als huidige minderheid claim ik dit recht om mijn broek niet te laten zakken in het licht van het absolute conformisme. Met hoffelijkheid en beleefdheid tegen degenen die dat ook zijn, en met dezelfde taal als degenen die dat niet zijn, aangezien dit de enige is die ze begrijpen. Heb ik ooit een gebrek aan beleefdheid en hoffelijkheid jegens u gehad, of jegens degenen die dat ook hebben? :schok:

[*] zoals de president zegt: "Ik ben de baas"Dus ik heb gelijk! Hij gaat nog verder door te zeggen:"Ik ben de president van de Fransen"terwijl hij alleen degenen vertegenwoordigt die in de eerste ronde op hem hebben gestemd, en niet de anderen die de echte meerderheid vormen met al hun meningsverschillen. Hij is dus president uit Frankrijk in de politiek, niet in de Fransen. Ook dat is een trol, maar duidelijk verifieerbaar! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 09:43

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:
Remundo schreef:Abc2019: Ik heb niets opgemerkt


Ik ook niet, maar hij bood zichzelf aan! Dus handel... : Cheesy:

Eh... sorry? Het lijkt mij dat ik gewoon "opgezegd"door een andere goedgeplaatste kandidaat! "voor al mijn werken" (sic) terwijl de anderen niets merkten! (Ik zei dat ik tegen het principe was omdat het te subjectief is, maar als Christophe erop aandringt, zou dat zo zijn interessant om na te denken over een iteratief systeem waarbij de kwaliteit van de trol afhangt van het aantal stemmen, maar het gewicht van elke stem afneemt als de kwaliteit van de trol toeneemt...: Als er bijvoorbeeld N stemmen tegen je zijn, telt je stem voor 1/(1 +N))


Ah ah... dus je verdient je plaats hier, vooral omdat: preventie van gezondheidsvervuiling/intermenselijke overdracht van 2019-ncov-is-averee-t16285-680.html

Quand le forum werd geüpgraded in 2016, we dachten na over een reputatie- of karmasysteem en testten het... uiteindelijk terzijde geschoven ten gunste van gelikete berichten... eenvoudiger en minder negatief...

Waarschijnlijk staat het hier: bistro / pasgeborenforum-a-come-what-you-want-als-functie-t14350.html

Maar waarom niet nog eens nadenken?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 09:47

Hier is de mening van een voormalige opmerkelijke trol over karma: bistrot/migration-phpbb2-a-phpbb3-1-explications-des-nouvelles-fonctions-t14492-170.html

Niet iedereen vindt dit leuk! Goed, laten we even kijken!!
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Lijst van trollen van forum




par eclectron » 31/03/20, 09:57

Lijst van trollen van forum ?

Eh... de pilaren van de bar?

Waarom geen onderwerp: Lijst met trollen over het onderwerp Lijst met trollen over het onderwerp forum : Lol: : Lol: : Lol:

Wat voor energie wordt er verspild aan het mixen van wind, heb je niets constructiever te doen?
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Lijst van trollen van forum




par Christophe » 31/03/20, 10:26

Ik denk dat het niet nutteloos is voor het hartelijke begrip hier! Of beter gezegd: hartelijk luisteren...

eclectron schreef:Eh... de pilaren van de bar?


Ja ? Ze noemen mij ? : Mrgreen:
1 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten