Leer je kat om naar de wc te gaan

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

Leer je kat om naar de wc te gaan




par abyssin3 » 07/10/06, 14:43

Het staat allemaal in de titel, deze site biedt aan om uw kat te leren het zonder de kattenbak te doen:

http://www.litterkwitter.com.au

En meer uitleg hier:
http://www.litterkwitter.com.au/forum/viewsujet.php?t=5

Het enige dat overblijft is hem te leren het toilet door te spoelen en te stofzuigen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 07/10/06, 14:52

Punaiz...we weten niet meer wat we moeten uitvinden...

Maar blijkbaar werkt het niet bij alle katten:

http://www.litterkwitter.com.au/forum/v ... .php?t=194

De man heeft 8 maanden volgehouden : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 07/10/06, 17:20

Ook bij mensen heb je nog nooit iemand tegen een boom zien pissen... :schok: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 07/10/06, 20:16

abyssin3 schreef:Ook bij mensen heb je nog nooit iemand tegen een boom zien pissen... :schok: : Cheesy:


Eh, het is heel zuinig om tegen een boom te pissen, toch? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 07/10/06, 20:25

Christophe schreef:
abyssin3 schreef:Ook bij mensen heb je nog nooit iemand tegen een boom zien pissen... :schok: : Cheesy:


Eh, het is heel zuinig om tegen een boom te pissen, toch? : Cheesy:


Ja, maar pas op dat je niet wordt gebeten door agenten die op zoek zijn naar boetes :onheil:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 07/10/06, 22:14

Eh hier (in de Ardennen) is dat niet waarschijnlijk... gezien het aantal bomen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 07/10/06, 23:58

hello,

Het ziet er helemaal niet slecht uit. Ik wil er echt een bestellen om mijn kat te leren opvoeden.

maar ik stel mezelf een vraag: wat is de meest econologische ... koop het nest dat extractie, behandeling, transport, verpakking, afval enz. vereist ... of bijna 2 gelijkspel vaker spoelen voor een dier van 5 kg?
Ik zal natuurlijk op zoek gaan naar de opvoeding van de kat, maar ik weet het niet zeker. wat zijn jouw meningen

Pollux
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 08/10/06, 11:07

Pollux schreef:hello,

Het ziet er helemaal niet slecht uit. Ik wil er echt een bestellen om mijn kat te leren opvoeden.


Hou op met je onzin!

70€ voor 4 stukjes plastic...je kunt ze net zo goed zelf maken van hout!
0 x
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 08/10/06, 13:55

Ik wist dat je daardoor zou reageren, Christophe! : Mrgreen:

dat gezegd hebbende, het is geen goed idee om ze van hout te maken, anders moet je 5 lagen vernis aanbrengen, zodat het hout niet doordrenkt raakt met kattenurine... aan de andere kant, is het wel een goed idee een kat eraan laten wennen zijn werk in hout te doen, terwijl de stoel waar hij uiteindelijk op gaat zitten van plastic of aardewerk is? Dit zou problemen kunnen opleveren voor de laatste fase van het onderwijs...

en je hebt mijn vraag niet beantwoord: is het milieuvriendelijk om een ​​kat te trainen als het om waterverspilling gaat? en wat is de impact van het gebruik van zwerfvuil?
maar misschien woon je op het platteland? in dat geval heeft uw kat geen behoefte aan opvoeding en nog minder aan kattenbakvulling, zolang uw platte strips maar uitnodigend zijn... : Wink:

Pollux
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/10/06, 15:17

Hallo,
Van mijn 3 katten heb ik er één die precies dat doet, de zitting staat altijd verhoogd, het porselein maakt geen indruk op hem!
En niemand heeft het hem ooit laten zien.. ze plassen alleen niet de grote opdracht.. helaas spoelt hij het toilet niet door, dus let op het toilet of laat de deur dicht als je niet wilt dat hij daarheen gaat.. .
Normaal gesproken vraagt ​​hij om naar buiten te gaan, niet eens heel koud, maar hij waagt zich niet ver in de grote zachte sneeuw, hij gaat de nabijgelegen cederhaag in, maar hij heeft voor de zekerheid een nestje, in de zomer gaat hij heel weinig naar binnen de literatuur..
als je bedenkt dat hij het overal gaat neerzetten, is het verrassend hoeveel instructies hij opvolgt, veel mannen zijn niet zo precies!!
Wat het gelakte houten deksel betreft, ze verkopen prachtige exemplaren met koperen hardware voor een lage prijs van $ 25, het is het niet waard om het zonder te doen en we veranderen het regelmatig. het is makkelijk om 2 schroeven te verwisselen (minstens één patent wat niet al te veel werk vergt, er zijn er genoeg in huis)
Andre
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 291-gasten