Geef ze opnieuw een boost forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Peter » 27/11/20, 00:07

Dit pictogram was erg handig om de ongelezen berichten te kennen (wit pictogram voor gelezen berichten en geel voor ongelezen berichten)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Obamot » 27/11/20, 01:02

SUPER GOED !
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Christophe » 27/11/20, 10:56

Petrus schreef:Dit pictogram was erg handig om de ongelezen berichten te kennen (wit pictogram voor gelezen berichten en geel voor ongelezen berichten)


Zeker, maar het was zo klein en daardoor bijna onleesbaar dat ik denk dat maar weinig leden van deze functie gebruik maakten ...

En bovenal is er altijd de functie:

Eerste ongelezen bericht

Linksboven van elk onderwerp ... nog niet bekeken (let op, de functie wordt verwijderd zodra je erop klikt of de pagina van het betreffende bericht bezoekt ... logisch ...)

Screenshot_2020-11-27 Ontslag van Dr. Raoult, aanhanger van Chloroquine, van de Wetenschappelijke Raad Covid19.png
Screenshot_2020-11-27 Ontslag van Dr. Raoult, aanhanger van Chloroquine, van de Wetenschappelijke Raad Covid19.png (6.18 KiB) 2252 keer bekeken


En ook is er de pagina van al je ongelezen berichten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Exnihiloest » 27/11/20, 22:41

Christophe schreef:...
Er is uiteraard ook concurrentie van sociale netwerken, vooral van facebook, dat, zoals ik al jaren zei, internetgebruikers "vampiriseert" die bijna alleen op FB staan ​​en dus de rest van het web verlaten ...

Hier is voor de feiten ... dan, aangezien ik daar meer "patroon" in gedachten heb, deel ik deze zorg met u, de vraag wordt samengevat in één [b] "Wat kunnen we doen om de activiteit op de forum? "...

Ik antwoord alsof het nog steeds relevant is, wat ik niet weet. Er moet een reden worden gemaakt: forums discussie, het is oud spul, het is verouderd. Je kunt niet hopen succesvol te zijn door op deze manier tegen de stroom in te gaan. Weinigen van de jonge mensen forum. Tegenwoordig tweeten ze, in een mum van tijd facebooken ze soms commentaar op artikelen. Het is de regel geworden om zijn mening over wat dan ook weg te geven.
Beschouw degenen die hier handel drijven als een bedreigde diersoort, een "elite" die haar laatste standpunt inneemt. :)
Als je mensen wilt, moet je de vorm veranderen, maar het zal zeker ten koste gaan van de rijkdom van de uitwisselingen (wat veel zegt, want zelfs op een forum, en zelfs als het rijker is dan tweets, gaat het niet altijd erg hoog).

Mensen die niet oefenen forum als bijdragers, vermijd ze vaak ook als lezers. Ik zie dat je veel materiaal op COVID hebt gezet, maar het is niet op een forum dat deze mensen betrouwbare informatie zoeken. Beter dit materiaal in artikelen met, naast de mogelijkheid om een ​​opmerking achter te laten, een gemakkelijke verwijzing naar het forum om het te bespreken (bv. met automatische creatie van het onderwerp als het nog niet is, of zelfs zonder de noodzaak om een ​​account aan te maken - het is riskant weet ik -), kan het misschien nieuw bloed aantrekken.
Ik geloof dat artikelen mensen naar de forum, niet het tegenovergestelde, vooral als mensen weten dat degene die ze heeft geschreven er is (ze kunnen hem vertellen wat ze denken voor beter of slechter) en dan werken de twee in synergie. Amha, dit zijn de artikelen die zichtbaar moeten zijn op Google, niet het proza ​​van onze bijdragers.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: versterk ze opnieuw forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...




par Obamot » 28/11/20, 00:22

Exnihiloest schreef:het zou nieuw bloed kunnen aantrekken.


Als je begreep wat de burgemeester wil, dan zie je echt extra-lucide : Mrgreen:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 262-gasten