De helft van de automobilisten praat tegen hun auto

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

De helft van de automobilisten praat tegen hun auto




par Christophe » 23/02/06, 13:05

Eén op de twee automobilisten praat regelmatig tegen zijn auto. Dat blijkt uit een Brits onderzoek in opdracht van het bureau Reuters. “Titine, Pepette of zelfs Mémère”, hoe noem jij jouw auto?
Het is niet ongewoon dat u vóór een lange reis blij staat te juichen voor uw auto en hem te feliciteren met de gereden kilometers en de verleende diensten.
De Britten denken dat hun auto een persoonlijkheid heeft die van streek kan raken. Dat is in ieder geval wat 40% van de 2000 ondervraagde bezoekers op de British International Auto Show zei.
Om deze dure auto’s te belonen is het niet ongebruikelijk om hem voor een snelle servicebeurt naar de wasstraat of garage te brengen.
Vrouwen hebben ook een intieme relatie met hun auto: 20% geeft toe dat ze een koosnaampje hebben, terwijl ze die voor hun man niet gebruiken.

bron: http://news.caradisiac.com/La-moitie-de ... ur-voiture
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 23/02/06, 13:19

Om eerlijk te zijn, als het vroeg in de ochtend is, is het koud en vochtig en wil hij niet starten... Ik geef toe dat twee of drie vriendelijke woorden het probleem vaak oplossen...
In ieder geval, als dat het niet oplost, is het met de kick opgelost, dus.... :schok: :schok:

In het onderzoek spraken ze niet over mensen die toevallig tegen hun motorfiets praatten???
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 23/02/06, 13:28

abyssin3 schreef:In het onderzoek spraken ze niet over mensen die toevallig tegen hun motorfiets praatten???


Lol, is deze opmerking voor mij bedoeld?

Nou ja, op een motor kun je niet praten...anders eet je insecten...en dat is niet goed! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 23/02/06, 14:02

mijn tijd! Ik praat goed tegen mijn fiets, iedereen zegt dat hij prachtig is!
De drijvende kracht: bibi gedoteerd met suikerwater en grany!! : Cheesy:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907




par gegyx » 23/02/06, 14:10

abyssin3 schreef:In ieder geval, als dat het niet oplost, is het met de kick opgelost, dus.... :schok: :schok:
Goed gezien, de opmerking!
Wat bewijst dat ze wordt beschouwd als een verplicht gezelschap, en niet als een persoon op zichzelf...
Econology schreef:Om deze dure auto’s te belonen is het niet ongebruikelijk om hem voor een snelle servicebeurt naar de wasstraat of garage te brengen.
Van daaruit, om hem cadeaus te geven! :schok: Er wordt al genoeg uitgegeven aan basisuitgaven.
Econology schreef: Vrouwen hebben ook een intieme relatie met hun auto: 20% geeft toe dat ze een koosnaampje hebben, terwijl ze die voor hun man niet gebruiken.
Ik zou eraan willen toevoegen: “Vrouwen en mannen hebben ook een intieme relatie gehad in hun auto”. En nog "onvergetelijker", als het in een 2CV was... : Lol:
lau schreef:De drijvende kracht: bibi gedoteerd met suikerwater en grany!! : Cheesy:
De banaan, wat!
(degene die we zien, soms op foto's...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 23/02/06, 14:49

Mijn tweede noemde ik hem 'Titine' en het is waar dat ik hem aanmoedigde voordat ik een klim aanviel of een auto inhaalde.

Hetzelfde geldt voor de motorfiets: als mij onderweg iets ergs overkomt en dit volgt op mijn verzoek om het ongeval te missen, vlei ik de tank door te zeggen 'goed gedaan'.

Het laat zien dat het antropomorfisme en de relatie met objecten bestaan ​​sinds de prehistorie, toen we de aarde, de lucht, de bomen en de dieren bekleedden met een geest die gekalmeerd en getemd moest worden...

En hoeveel van jullie beledigen je computer als deze crasht (ik eerst)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/02/06, 15:10

Nou ja, op een motor kun je niet praten...anders eet je insecten...en dat is niet goed! : Cheesy:



welkom
Nou ja, als insecten goed zijn; ga naar de hut en ik zal je wesp maken met een gemengde rum, het zal vanzelf verdwijnen!!! :P
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/02/06, 16:46

Nou, voor mij is de auto gewoon een stapel schroot met vier wielen...punt.

Eerlijk gezegd, waar zijn we dit object als een levend wezen gaan beschouwen! , ... of we nu vriendelijke of onaangename woorden hebben, maar van daaruit tot aanbidding, eerlijk gezegd moeten we ons zorgen maken.

Ik kan haar een "autobitch" noemen als ze niet wil starten of blij zijn dat we goed op onze bestemming zijn aangekomen, maar voor aanbidding en verwennerij bij het minste hobbeltje, nee, voor mij heel weinig.

Ik zie deze misplaatste aanbidding eigenlijk in autowas-/schoonmaakcentra enz., maar waarom zou je niet een autobegraafplaats maken met de geboortedatum - de sterfdatum en ook bij zijn graf gaan bidden!

Aan de andere kant hecht ik er meer waarde aan om de stapel schroot zo lang mogelijk te laten verouderen; hoe meer kilometers hij heeft afgelegd, hoe blijer ik ben dat hij meegaat, dat betekent één afval minder op de stapel, die al behoorlijk groot.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 24/02/06, 17:17

Eerlijk gezegd, hoe kun je een stapel rommel feliciteren die is gemaakt om je portemonnee leeg te maken?
Het is een afwijking, voor mij is het net als voor Jean63: de auto is een stapel schroot en een stapel waardeloos schroot.
Als mensen wisten hoe voertuigen zijn ontworpen, en vooral hoe slijtdelen zijn ontworpen om niet langer dan een bepaalde tijd mee te gaan, zouden ze hun karretjes waarschijnlijk minder feliciteren.
En ook al ben ik blij omdat ik een lange reis zonder pech heb kunnen volbrengen, toch komt er altijd dit idee in me op.
Ik heb mijn banden versleten, ik heb de motor versleten, ik heb de remmen versleten, ik heb de stuurinrichting versleten, ik heb de lagers versleten, ik heb de afdichtingen versleten, ik heb brandstof gebruikt, ik heb olie verloren en verschillende producten gemorst die giftig zijn voor het milieu, en de lijst is lang, heel lang.
Als je een minimum aan gezond verstand hebt en je neuronen gebruikt, zie je veel verder dan het einde van je kap...

De man zaagt de tak waarop hij zit en dankt de zaagprestaties van genoemde zaag.

We zullen alles op aarde zien...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/02/06, 03:11

Dag
Mijn CHAR, een 300 TD, ik rijd er alleen in de zomer mee, hij brengt de winter door in een hoop sneeuw, hij houdt niet van het zout op de wegen en hij is oud, ik heb hem speciaal gekocht om een ​​diesel te hebben en te experimenteren met waterdoping is dit de eerste tank die ik een naam heb gegeven, vanwege de Germaanse oorsprong.
Ik noem het PANZER, want als ik de motorkap open en naar deze constructie kijk, lijkt het direct op militaire uitrusting: elektrische bedrading met grote anti-brand luchtvaartdraad, overal grote stopcontacten en aansluitingen om te helpen, een tractoroliefilter, een carter dat bevat 8 liter olie, een olieradiator, een luchtfilter zo groot als een vrachtwagen
Zijn vijfcilinder trilt als een Harley bij stationair draaien, terwijl hij met het raam open rijdt terwijl hij naar de turbo luistert alsof hij op een carter zit, het stuur is groot en de vering is hard, maar hij is robuust voor elke test, dat doet me denken aan van tractie, de eerste auto die ik leerde rijden, de eerste motor die ik uit elkaar haalde, het was in 5...

Andre
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 418 gasten