De auto ruikt, het vervuilt en het maakt je dom!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 16/02/06, 18:23

Ja, afgezien van de software, is het echt heel abstract. Er is wat informatie over het project (de auto niet de software;)) hier:

http://www.xof1.com/fhome.html

en op zonnewagens in het algemeen. Aerodynamica en gewicht zijn in ieder geval nuttige elementen voor elk type voortstuwing en gezien de ontwikkeling van grote voertuigen (ex 4x4), zoals de econologie aangeeft, zijn we er nog ver van verwijderd: '(.

Ik betwijfel of het gewoon een overheidsprobleem is.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/02/06, 18:31

Sorry nee, maar het lijkt meer op een vliegende schotel dan op een auto, jouw ding ... het is momenteel moeilijk over te dragen aan het grote publiek ... (alleen om redenen van zichtbaarheid)

Dit soort projecten bestaan ​​al sinds de fotovoltaïsche cellen bestaan ​​... bovendien is er geen informatie over het FR-gedeelte van de site ... je moet erheen om ze te halen: http://www.xof1.com/homehello.html

Hey grappig de supporttruck die de auto moet volgen voor technische assistentie, ik hoop dat hij in ieder geval in olie rijdt : Mrgreen: :

Doe er dan goed aan om de spanning van hun banden te controleren ... zou 5% conso winnen : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 12: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 16/02/06, 18:37

Ja, bedankt, uw link is beter, bedankt.

Zo niet, dan geloof ik het natuurlijk ook niet (of niet voor een lange tijd) dat het door iedereen kan worden gebruikt, maar hey, ik kan niet rechtstreeks nee zeggen, anders zullen we zeggen dat ik deel uitmaak van het "grote complot" van pessimistische wetenschappers : Lol:
Dernière édition par nonoLeRobot de 16 / 02 / 06, 18: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/02/06, 18:43

Ik heb niet direct nee gezegd ... het is meer dan 5 jaar geleden dat ik tientallen zonneauto's van dit type zie ...

Voor het "grote perceel" zullen de projectsponsors zien ... daar is Solar Shell :D

Je ziet nooit een thermische auto met zonne-energie (elektrolyse) hè? Dat zou in ieder geval een oplossing zijn die snel kan worden toegepast en aanzienlijke besparingen mogelijk maakt (10 tot 20% zou ik zeggen met panelen die een H2-bom opladen wanneer het voertuig wordt gestopt) op het olieverbruik ...
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 16/02/06, 18:46

Denk goed na wat je wilt, maar gezien de ernst waarmee mensen bij solidworks hun software en aanvullende modules hebben ontwikkeld, kan ik alleen maar geloven dat ik een gebruiker ben.
Trouwens, ik zie echt niet in hoe ze geïnteresseerd zouden zijn om mensen per boot te nemen, het zou hun zaken breken.
Ten slotte heeft iedereen zijn eigen ideeën, de mijne is dat ik ingenieurs bij solidworks veel meer vertrouw dan ingenieurs bij renault, ze hebben niet dezelfde klasse en nog minder dezelfde vaardigheden.
Sommigen proberen de realiteit dichter bij een scherm te brengen om verspilling te voorkomen, terwijl anderen ernaar streven afval en de consumptiemaatschappij via schermen te ontwikkelen.
Ik koos mijn kant, en het moet worden opgemerkt dat de ingenieurs van renault, ze spugen niet op het werk dat dat doet bij solidworks, het stelt hen in staat om nog meer geld op onze rug te verdienen door stelletje prototypes.
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 16/02/06, 20:17

Paldeolien schreef:Denk goed na wat je wilt, maar gezien de ernst waarmee mensen bij solidworks hun software en aanvullende modules hebben ontwikkeld, kan ik alleen maar geloven dat ik een gebruiker ben.
[...]

De ernst van de mechanische en softwarekant van de ontwikkeling van deze auto valt inderdaad niet te betwijfelen over SolidWorks, aan de andere kant wordt er niets gezegd over de rijtechnologie, dus daar kan men twijfels :|
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 16/02/06, 21:24

Ik geef toe dat we twijfels kunnen hebben, maar ik heb er vertrouwen in dat het geen nep zijn die solide werken.
Aan de andere kant is de vraag of ze onder druk staan ​​van de olie-lobby's.
Het is een feit dat mij niet zou verbazen.
Of simpelweg, ze willen niet meer zeggen om niet te lijden en hun mooie bedrijf te zien instorten.
Ik zou in hun plaats zijn, ik zou toch kijken naar wat ik onthul.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten