Het internet verandert ons wereldbeeld ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 23/04/06, 11:01

Ben er is nog steeds een probleem met internet: het is dat iedereen de mogelijkheid heeft om alles te vertellen!

De relatieve anonimiteit die internet biedt, versterkt dit feit nog meer!

Vandaar de aanwezigheid van talloze sites van parawetenschappen, sekten, astrologie...en zelfs enkele sites die praten over water in de motoren stoppen...Echt alles : Mrgreen: : Mrgreen: !!

Ik denk dat er gemakkelijk 30% van de mensen op internet is die niet zijn wie ze beweren te zijn (stijl op datingsites)... maar het is moeilijk om precieze cijfers te hebben...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6932
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2871




par gegyx » 23/04/06, 11:44

En wat stel je voor om ze allemaal te doden?

Wat je zegt is waar!
En wij zijn ons ervan bewust. We moeten de informatie met omzichtigheid en achteraf lezen.
Bekritiseer op dezelfde manier niet alles, of laster, omdat we er niet in geloven, omdat onze training ons niet heeft voorbereid op bepaald nieuws, en... we hebben niet de tijd genomen om alles te begrijpen.
Wat zou je voorstellen? Reguleren? Zoals onze "Minister van Cultuur" (?) wenst. Zoals de Amerikanen zullen doen *?
Ik geef de voorkeur aan 40% canards + 50% onnauwkeurigheden, maar met 10% nieuws, echte ervaringen, die anders onder OMERTA zouden vallen, als het hele internet gereguleerd was...

* “Ze ontdekten dat het systeem van “psychologische operaties” goed werkte…………
En zoals op internet alles en nog wat circuleert, zullen we het geheel controleren, soms lezen we iets te vaak nummers die afwijken van hun officiële waarheid.
Tegelijkertijd zullen de opstandigen worden vermeld.
Mooi apparaat!"


https://www.econologie.com/forums/il-faut-sa ... 4-430.html

En dan, het maakt het mogelijk om te delen op de forums...
De verschillende interpretaties laten evenveel originele paden toe.
Als alles in compartimenten is verdeeld, waar blijft dan de spontaniteit en de behoefte om je gevoelens te uiten?

(editie door ex-Océano: Verwijdering van het volledige citaat uit het vorige bericht. 23/04/06-14:10)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/04/06, 14:56

En dan, het maakt het mogelijk om te delen op de forums...
De verschillende interpretaties laten evenveel originele paden toe.
Als alles in compartimenten is verdeeld, waar blijft dan de spontaniteit en de behoefte om je gevoelens te uiten?
.

Ik ben het met je eens.

Ik ontdekte dit onderwerp vandaag, het is ongelooflijk wat we daar lezen. Ze willen het internet censureren, ik dacht dat we in de democratie zaten! De waarheid is beslist altijd verontrustend om te horen (of te lezen): als ik denk dat we China bekritiseren en als we weten waar ze vandaan komen, is dat voor hen de opening en voor ons het onder toezicht zetten. Pas op, we gaan achteruit, onze vrijheden nemen af ​​(zie ook al het toezicht door camera's, gsm's, bankkaarten, enz.)... lach, je wordt gecontroleerd : Lol:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/04/06, 17:10

jean63 schreef:Ik ontdekte dit onderwerp vandaag, het is ongelooflijk wat we daar lezen. Ze willen het internet censureren, ik dacht dat we in de democratie zaten! Pas op, we gaan achteruit, onze vrijheden nemen af ​​(zie ook al het toezicht door camera's, gsm's, bankkaarten, enz.)... lach, je wordt gecontroleerd : Lol:


welkom
Je denkt dat we in een democratie zitten; ik heb ervaring met dictaturen en ik zie het verschil niet meer (het is niet de stembus; Chavez of Hitler zijn gekozen).

het lijkt je niet vreemd dat de politie al 3/4 jaar geen "blunders" meer heeft gemaakt; het is maar een voorbeeld : Mrgreen:

Aan de andere kant, als je geen revolutionaire ziel hebt, kun je zonder risico vechten tegen het dictatoriale systeem. : Idee:

Stop je gsm-abonnement, lever je creditcard in bij je bankier en betaal contant, sleutel aan je huis om zo min mogelijk abonnementen te hebben. : Idee:

Vergeet winkelen op het net of bij 3 Swiss...... : Idee:

Rijd met voertuigen die niet op uw naam staan; : Idee:

wanneer u naar het buitenland gaat; vertrekken vanaf een buitenlandse luchthaven en uw ticket contant betalen... : Idee:

Over een paar maanden ben je transparant en als genoeg mensen deze paar simpele tips opvolgen, kan er geen "harde" dictatuur plaatsvinden, omdat ze allemaal gebaseerd zijn op angst en intelligentie en het onmogelijk is om elke burger te verkloten. : Lol:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
bojourvous5094
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 212
Inschrijving: 20/03/05, 20:11
Plaats: Levis, QUEBEC

De invloed van internet




par bojourvous5094 » 23/04/06, 18:54

De invloed van internet

Als ik kijk naar de mogelijkheden van internet, bevinden we ons op een "snelweg" open zonder wet... Dat wil zeggen dat we met onze kennis overal naartoe kunnen gaan, informatie vinden, verspreiden ... onszelf "crashen", anderen ook laten crashen ...

Als ik zeg "wetteloos" Het is momenteel een vrije virtuele samenleving... Iedereen kan doen wat ze willen of bijna... Sommigen maken van de gelegenheid gebruik om de wereld te verkennen, anderen om hun wereld te delen, sommigen maken van de gelegenheid gebruik om te stelen, hacken, bedriegen... Het is het leven in de samenleving, wanneer we onze eigen regels en onze manier van leven respecteren... Het is niet aan iedereen gegeven... We zijn ook niet allemaal gelijk, zoals in het echte leven...

Er zijn misstanden zoals in het echte leven, maar er is ook een opening naar kennis! Het is de grootste bibliotheek aller tijden... Maar als je uit een wereld komt die ik zou zeggen parallel, waar je liever boeken verbrandt dan leert, zal het op het NET niet anders zijn...

Overheden zouden de informatie graag willen "controleren", maar ik denk dat het een onmogelijke missie zal zijn ... De kanalen zijn zo talrijk dat er nog ruimte is om nog lang te circuleren ...

Hoe meer we een systeem zien werken, hoe meer we leren "hoe" het werkt, we stellen onszelf de echte vragen en we proberen de beste antwoorden te vinden... Het web opent mogelijkheden die maar weinig mensen zich kunnen voorstellen... 8)

Als we het hebben over bewaking en beperkingen, zullen er steeds meer zijn en het internet zal het in ieder geval mogelijk maken om ze aan de kaak te stellen en erover te praten... Er is altijd bewaking en in alle landen... Houd jezelf niet voor de gek... grote broer waakt constant over ons, maar hij is alleen geïnteresseerd in degenen die het gevestigde systeem verstoren...

Een voordeel, hoe sneller en meer informatie circuleert, hoe minder controle er mogelijk is… Het volume blijft toenemen, niet gemakkelijk…
Het systeem zal eerst zorgen voor de grote zenders zoals radio, tv, kranten, die bereiken meer mensen... 8)
0 x
We oogsten wat we zaaien ...
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 24/04/06, 01:18

Over een paar maanden ben je transparant en als genoeg mensen deze paar simpele tips opvolgen, kan er geen "harde" dictatuur plaatsvinden, omdat ze allemaal gebaseerd zijn op angst en intelligentie en het onmogelijk is om elke burger te verkloten.


Je hebt helemaal gelijk:

- Ik heb geen mobiele telefoon (of liever een oude mobicarte-rave die ik eens per jaar gebruik om te kunnen bellen in geval van pech op vakantie),

- de bank, het is onmogelijk geworden om er geen gebruik van te maken, aangezien het verplicht is om een ​​RIB te geven voor salaris, pensioen of pensionering...

- de creditcard, het is mijn schattige zonde; Ik gebruik het veel, het is zo praktisch, maar ik zie niet in waartoe ik gepest zou kunnen worden. Op dit moment zie ik mezelf niet iets ernstigs de schuld geven, ik heb gemoedsrust.

- Ik accepteer geen domiciliëring van mijn bankrekening, ik bepaal de wijze van betaling wanneer ik de factuur ontvang, maar ze zullen het uiteindelijk opleggen.

- Ik vlieg nooit, wat ooit niet het geval was, en dat is prima.

- de voertuigen die ik heb zijn "antiek", ze interesseren niemand meer, aan de andere kant ben ik gemakkelijk te herkennen op de radar (vorig jaar gecontroleerd: 57 in plaats van 50 in de stad).

Ik voel me niet al te koppig, waarschijnlijk staat het meeste op internet, maar ach, je moet profiteren van de vooruitgang van de wetenschap en haar goede kanten. Zo'n laptop is toch wel de beste manier om iemand te controleren, de Bankpas is ook niet slecht, dan internet. Ik volg systematisch alle afschrijvingen kaartje voor kaartje en tot die tijd klop ik op hout...geen probleem.

In termen van internettransacties ben ik schoon, de enige pb zijn de downloads met e-mule die mijn kinderen doen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten