Ierland zei JA ... Zijn de wortels gekookt ????

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Is het gepast om de positie van Vaclav Haus te ondersteunen?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 08/10/09, 10:12

Petje af voor Louphil voor je proza, ik zie dat je er al over nagedacht hebt.
Beeld


yannko schreef:, vernietiging van banen die voorheen mogelijk waren zonder diploma's (voortaan illegaal volgens bepaalde Europese teksten :frons:), enz ... Alles wat interessant en goed was verdwijnt, wordt verpletterd, wordt onopgemerkt in een standaard zonder kruiden en zonder smaak. Wat :? .

Ik begrijp je zin niet helemaal, je bedoelt dat het goed is om banen te vernietigen :? :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 08/10/09, 10:26

Ik vermoedde dat de Tsjechische president verstrikt was geraakt in een rots en een harde plek. Tussen het "werk" aan de massa door de media en de mysteries achter de schermen, moet hij zich zorgen maken!

Ook kan elke vorm van ondersteuning alleen balsem in zijn hart brengen, en ook een noodkarakter aannemen als de druk die je beschrijft vaststaat ...

Ik wist echter niet dat Polen nog niet getekend had, maar het is niet de enige: de Engelsen hebben nog niets getekend; Volgens sommige media zou het niet gebeuren vóór januari 2010 ... en volgens sommige analisten zou Vavlav Klaus wachten op een weigering van de GB (niet onmogelijk) om zijn positie te consolideren ...

Wat betreft het nivelleren en standaardiseren van culturen, Europa of niet, ik denk dat dat onvermijdelijk is, gezien de huidige communicatiemiddelen. Cultuur is niet in steen gebeiteld en is altijd in beweging. Als de beweging stopt, is dat goed voor het museum en het stof. Standaardisatie ten koste van alles duwt helaas in deze richting ...

Aan de andere kant denk ik dat al deze verdragen op één en hetzelfde gericht zijn: Europa "op het niveau" brengen voor zijn integratie, in de nabije toekomst, in het Atlantisch Bondgenootschap, dat uiteraard zal worden gedomineerd door de VS, en zijn ultraliberale systeem ...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 08/10/09, 10:34

bham schreef:Petje af voor Louphil voor je proza, ik zie dat je er al over nagedacht hebt.
Beeld


yannko schreef:, vernietiging van banen die voorheen mogelijk waren zonder diploma's (voortaan illegaal volgens bepaalde Europese teksten :frons:), enz ... Alles wat interessant en goed was verdwijnt, wordt verpletterd, wordt onopgemerkt in een standaard zonder kruiden en zonder smaak. Wat :? .

Ik begrijp je zin niet helemaal, je bedoelt dat het goed is om banen te vernietigen :? :|


Hallo bham,

nee nee, helemaal niet, ik wilde zeggen dat sommige mensen voorheen zonder diploma konden werken, zeer professioneel waren in hun activiteit, gekwalificeerd, maar zonder diploma (ik zou zeggen veldwerkers, actief en efficiënt), vooral in de sociale omgeving (hulp aan ouderen, etc.).
Dankzij Europa moeten deze mensen zonder deze diploma's ofwel een gelijkwaardigheid verwerven (via soms dure opleidingen), ofwel hun baan opzeggen. :(.
Naar mijn mening is dit een zeer grote vergissing, maar wat wil je, in een Europa dat bestaat uit papieren diploma's, zonder enige menselijke overweging, is het de wet ... :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 08/10/09, 10:44

louphil schreef:Ik vermoedde dat de Tsjechische president verstrikt was geraakt in een rots en een harde plek. Tussen het "werk" aan de massa door de media en de mysteries achter de schermen, moet hij zich zorgen maken!

Ook kan elke vorm van ondersteuning alleen balsem in zijn hart brengen, en ook een noodkarakter aannemen als de druk die je beschrijft vaststaat ...

Ik wist echter niet dat Polen nog niet getekend had, maar het is niet de enige: de Engelsen hebben nog niets getekend; Volgens sommige media zou het niet gebeuren vóór januari 2010 ... en volgens sommige analisten zou Vavlav Klaus wachten op een weigering van de GB (niet onmogelijk) om zijn positie te consolideren ...

Wat betreft het nivelleren en standaardiseren van culturen, Europa of niet, ik denk dat dat onvermijdelijk is, gezien de huidige communicatiemiddelen. Cultuur is niet in steen gebeiteld en is altijd in beweging. Als de beweging stopt, is dat goed voor het museum en het stof. Standaardisatie ten koste van alles duwt helaas in deze richting ...

Aan de andere kant denk ik dat al deze verdragen op één en hetzelfde gericht zijn: Europa "op het niveau" brengen voor zijn integratie, in de nabije toekomst, in het Atlantisch Bondgenootschap, dat uiteraard zal worden gedomineerd door de VS, en zijn ultraliberale systeem ...


Ik hoop dat de Engelsen trouw zullen zijn aan zichzelf en het allemaal koninklijk zullen laten vallen : Mrgreen:, en dat V. Klaus dan weerstand zal bieden, zoals je zei, zou het nikkel zijn :D!

Ben het met je eens, ik denk dat we heel goed een cultureel dynamische samenleving kunnen behouden, maar zonder te verzachten waarop deze is gebouwd. Veel zelfgemaakte voedingsproducten voldoen bijvoorbeeld niet aan de Europese kwaliteitscriteria (je vraagt ​​je overigens af wat er nodig is, misschien ontbreekt het aan chemicaliën naar hun smaak ...), terwijl ze zijn uitstekend en verdwijnen in feite.
Hier heb ik nog een ander voorbeeld in gedachten, aangezien bier in Tsjechië erg populair is. Er zijn een paar onafhankelijke brouwerijen, die zich in een vereniging hebben verenigd om de druk te weerstaan ​​(geen woordspeling bedoeld : Mrgreen:) grote groepen zoals Inbev, Sabmiller, enz ... die ook de neiging hebben om de smaak van bier te standaardiseren ... :| . Welnu, de drank van deze onafhankelijke brouwerijen is werkelijk uitstekend (ongepasteuriseerd, ongefilterd bier, traditionele recepten, geen "on-top" gisting), geloof me, je voelt meteen het verschil in smaak. Nou, dit alles verdwijnt beetje bij beetje (kleine verkoop, verplettering door multinationals, ...).
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 08/10/09, 14:11

Niet dat ik het Verdrag van Lissabon in mijn hart draag, maar V. Klaus (bewerken: vergist zich door Vaclav) heeft een volkomen schandalige houding ten aanzien van dit onderwerp.

Ik herinner u eraan dat het Tsjechische parlement het Verdrag van Lissabon lang geleden heeft geratificeerd en dat deze stomme blokkade van de Karpaten weigerde de tekst mede te ondertekenen. Het is ongeloofelijk. Of iemand nu wel of niet kritiek heeft op de parlementaire ratificatie, ik vind het schandalig dat deze man beweert president te zijn van een land waarvan hij de democratische geest duidelijk niet respecteert, aangezien hij zichzelf toestaat een tekst te blokkeren die wettelijk door het Parlement is gestemd. Zelfs onze dwerg zou niet durven.

Klaus (bewerken: vergist zich door Vaclav) is zijn ambt niet waard omdat hij openlijk de instelling belemmert waarvan hij de eerste vertegenwoordiger is. Als hij zo eerlijk tegen Lissabon is, heeft hij geen andere keus dan op te geven of zijn mond te houden. Het is machtsmisbruik en het is totaal onverantwoordelijk. Ik hoop dat de Tsjechen hem ontslaan.
Dernière édition par Rulian de 08 / 10 / 09, 20: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/10/09, 18:32

Uh ... Voor deze prijs deed de andere appel hetzelfde, aangezien de Fransen tegen hadden gestemd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 08/10/09, 18:39

Rulian, ik denk dat je twee "Vaclav" door elkaar haalt: Havel en Klaus. De eerste is een groot man (of door zijn volk als zodanig beschouwd) die na de val van de muur als eerste het hoofd van Tsjecho-Slowakije voorzat. De tweede is de tweede president, die met name werkte voor de scheiding tussen Tsjechië en Slowakije. Het behoeft geen betoog dat de twee elkaar niet kunnen omlijsten en radicaal tegenover elkaar staan ​​...

Een zoekopdracht met de achternaam van de tweede, geeft zeer onflatteuze informatie over het laatste personage, sympathiserend voor onder meer ultra-liberalisme en corruptie en verbergt het niet. U hebt dus gelijk als u zijn houding ten opzichte van het Verdrag stigmatiseert. Hij past dezelfde methoden toe als de onze, en is niet democratischer dan onze dierbare Nicolas ... en geeft, net als onze dierbare en tedere, lessen van buitenaf die hij niet van binnen toepast. ..

Mea-culpa ook voor dit steunaanbod, dat me nu nietig lijkt ... Ik werd misschien een beetje snel meegesleept gezien een van zijn reacties in een interview ...

Nog een bal van mijn kant: de Engelsen hebben het Verdrag geratificeerd, maar een juridische eigenaardigheid van hun grondwet (voor zover ik het begreep), zou hen in staat stellen de dekmantel per referendum terug te plaatsen na verkiezingen die voor komend voorjaar zijn gepland de tegenpartij van de huidige regering won de stemming, wat zeer waarschijnlijk lijkt ...
A priori zou Klaus tijd spelen in de hoop op Engelse steun in het voorjaar ...
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 08/10/09, 18:41

Obamot, je maait het gras onder mijn voeten ... Inderdaad, het lijkt erop dat het niet beter is dan het onze !!!

En mijn ondersteunende aanpak zou hetzelfde zijn als een Tsjechische burger die Nicolas steunt !!! Iets wat ik niet echt zou waarderen ...
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/10/09, 18:46

Nou, het was beter geweest om op een Auvergne te stemmen : Cheesy:

boubka schreef:
Zou het niet beter zijn om politieke roepingen zich op nationaal niveau te laten uitdrukken ... Dat zou de risico's en frustraties beperken ...

Weet u zeker dat Europa ons echt voor dit risico waarschuwt?
geschiedenis is een eeuwig begin ...

1) Europa waarschuwt ons niet volledig voor dit risico. Maar het is veel moeilijker om praktisch te bereiken ...
2) Een enkele respondent kan ook de "stem van zijn meester" overwegende dat een samenzwering, verspreid over een groter aantal staten, met meerdere heersers, te flagrant zou worden en veel moeilijker te verbergen zou zijn ...
3) Het niet ratificeren van Lissabon is juist bedoeld om te voorkomen dat de geschiedenis ‘hervat’.

Bovendien hebben we met de beurscrash gezien dat Europa geen janus aan het hoofd nodig had ... En zolang de staten onafhankelijk zijn, hebben ze des te meer stemmen bij de VN en overal elders ... Maar uiteraard zou die "hebzucht naar macht" de weegschaal in de andere richting doen kantelen ...
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 08/10/09, 20:18

louphil schreef:Rulian, ik denk dat je twee "Vaclav" door elkaar haalt: Havel en Klaus.

Oeps ja de mooie knoedel! Ik schaam me. Ik bewerk mijn bericht nu.

louphil schreef:A priori zou Klaus tijd spelen in de hoop op Engelse steun in het voorjaar ...

Dit is inderdaad de waarschijnlijke bedoeling van Klaus. Behalve dat zelfs als de zeer eurosceptische Britse Tories de volgende verkiezingen winnen, ze onlangs hebben verklaard dat de Lissabon-kwestie niet opnieuw op tafel zou komen als hij aan de macht zou komen. Dus het VK zal het verdrag ratificeren. Klaus bevindt zich daardoor volledig geïsoleerd. Hij zit vast, hij zal tekenen, ook al wacht hij op de Engelse verkiezingen.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 413-gasten