Knop Toevoegen die ik niet leuk vind?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Knop Toevoegen die ik niet leuk vind?




par thibr » 27/05/20, 19:11

zou het mogelijk zijn om naast de knop "Ik vind dit bericht leuk" een knop "Ik vind dit bericht niet leuk" toe te voegen?
dit zou betekenen dat bepaalde berichten niet ... wenselijk zijn op a forum courtois : Mrgreen:

in tijdelijke proef? : Wink:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Christophe » 27/05/20, 20:16

Facebook heeft het nooit geplaatst en het heeft bijna 15 jaar geduurd voordat de knop 'woede' werd geplaatst... Het antwoord is dus nee :)

Het beste is om te reageren om het debat te verrijken als het je niet bevalt... toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par thibr » 27/05/20, 20:46

gezien het aantal palen dat momenteel via het toetsenbord wordt omgetoverd tot een boksring : Mrgreen:
Ik vind het zonde om de auteur van een bericht niet te kunnen vertellen dat hij afwijkt van de toon of van de vorm...
en de resulterende statistieken kunnen hem in staat stellen dit te realiseren... of niet : Cry:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Macro » 27/05/20, 20:47

Christophe schreef:Facebook heeft het nooit geplaatst en het heeft bijna 15 jaar geduurd voordat de knop 'woede' werd geplaatst... Het antwoord is dus nee :)

Het beste is om te reageren om het debat te verrijken als het je niet bevalt... toch?



Om je goddeloos te laten sympathiseren met het team van bouledingues
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Ahmed » 27/05/20, 20:52

Ik hou niet van de knop die ik niet leuk vind! : Oops:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Exnihiloest » 27/05/20, 21:25

Thibr schreef:gezien het aantal palen dat momenteel via het toetsenbord wordt omgetoverd tot een boksring : Mrgreen:
Ik vind het zonde om de auteur van een bericht niet te kunnen vertellen dat hij afwijkt van de toon of van de vorm...

Je bedoelt dat GuyGadebois hier een smet op is forum ?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Christophe » 27/05/20, 21:30

Thibr schreef:gezien het aantal palen dat momenteel via het toetsenbord wordt omgetoverd tot een boksring : Mrgreen:
Ik vind het zonde om de auteur van een bericht niet te kunnen vertellen dat hij afwijkt van de toon of van de vorm...
en de resulterende statistieken kunnen hem in staat stellen dit te realiseren... of niet : Cry:


Daar zijn de moderatieberichtrapporten voor...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Exnihiloest » 27/05/20, 21:39

Christophe schreef:
Thibr schreef:gezien het aantal palen dat momenteel via het toetsenbord wordt omgetoverd tot een boksring : Mrgreen:
Ik vind het zonde om de auteur van een bericht niet te kunnen vertellen dat hij afwijkt van de toon of van de vorm...
en de resulterende statistieken kunnen hem in staat stellen dit te realiseren... of niet : Cry:


Daar zijn de moderatieberichtrapporten voor...

Moderatie speelt geen rol. Het staat beledigingen en laster jegens bijdragers toe, op voorwaarde dat degene die ze maakt actief genoeg is om een ​​buzz te maken op de forum en dat hij trouw is aan de stellingen van de eigenaar.
2 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par sicetaitsimple » 27/05/20, 22:09

Exnihiloest schreef:Moderatie speelt geen rol. Het staat beledigingen en laster jegens bijdragers toe, op voorwaarde dat degene die ze maakt actief genoeg is om een ​​buzz te maken op de forum en dat hij trouw is aan de stellingen van de eigenaar.


Dit is helemaal verkeerd! : Lol: : Lol: : Lol:

Ik kreeg een schorsing van 24 uur omdat "De huidige coronaviruscrisis wijst op nogal wreed gedrag van sommige leden van de forums, zelfs enkele oude leden... Ik denk aan omkeringen, trouw aan de macht en officiële versies, kleinering van alle andere "versies", aanvallen of onnodige ideeën, verkeerde informatie, gebrek aan reactie en debat over feiten die hen storen en die andere leden voor hun ogen hebben gezet..."

bistro / lijst-van-trollen-van-forum-t16381.html

Je moet gewoon begrijpen dat "trouw aan de macht en officiële versies" schurkachtig gedrag is, aan de andere kant is alles vertellen welkom, vooral als het het mogelijk maakt een laag te leggen op de "arme jongens" die momenteel aan het roer staan tijdens deze crisis.
Met Marine of Jean-Luc zou het er natuurlijk anders hebben uitgezien......
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Knop toevoegen die ik niet leuk vind?




par Christophe » 27/05/20, 22:29

Exnihiloest schreef:Moderatie speelt geen rol. Het staat beledigingen en laster jegens bijdragers toe, op voorwaarde dat degene die ze maakt actief genoeg is om een ​​buzz te maken op de forum en dat hij trouw is aan de stellingen van de eigenaar.


Geroddel!

Je kunt niet achter elk lid een mod zetten!

Vind je een beledigend bericht? Daar zijn berichtenrapportages voor gemaakt!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten